همه چیز درباره کفش پاشنه کوتاه

2 ماه پیش - خواندن 6 دقیقه

کفش پاشنه کوتاه کفشی است که شما را چندان بلند نشان نمی‌دهد اما راه رفتن با آن بسیار راحت‌تر است. اینگونه کفش‌ها در مدل‌های مختلف مجلسی و غیر مجلسی طراحی و تولید می‌شود. کفش‌های پاشنه کوتاه برای کسانی که کمردرد دارند بسیار توصیه می‌شود. خرید کفش مجلسی پاشنه کوتاه انتخاب کسانی است که یا مسن‌تر هستند، یا قد بلندی دارند، یا کمردرد هستند و یا از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند کمی ترس دارند. این کفش‌ها هم زیبا و شیک است و هم حفظ تعادل و راه رفتن با آنها بسیار راحت‌تر است. 

هر خانمی دوست دارد در کمد لباس خود انواع لباس‌ها و کفش‌ها متناسب با هر موقعیت، مهمانی و دورهمی داشته باشد. بنابراین داشتن یک جفت کفش پاشنه کوتاه مجلسی در کنار کفش‌های پاشنه بلند به شما توصیه می‌شود. این کفش‌ها با برندهای مختلفی مانند  استیو مادن در بازار و انواع فروشگاه‌های اینترنتی کفش و لباس به فروش می‌رسد. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های کفش پاشنه کوتاه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه

کفش‌های پاشنه کوتاه مجلسی همانند کفش مجلسی پاشنه دار انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای مجالس جشن و مهمانی و یا حتی مراسم‌های رسمی است. این کفش‌ها معمولاً انعطاف‌پذیر، شیک، زیبا و راحت هستند از این رو استایل شیک راحتی برای خانم‌ها ایجاد می‌کنند.

برای انتخاب بهترین کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه باید نکات مختلفی را در نظر گرفت.

سایز کفش

اول از همه باید کفش مجلسی را هم‌سایز پاهای خود انتخاب کنید. روش اندازه‌گیری دقیق کفش زنانه به شما کمک می‌کند که اندازه دقیق پاهای خود را بدانید.

تناسب با لباس مجلسی

دومین نکته‌ای که باید در هنگام خرید کفش مجلسی به آن دقت کرد متناسب بودن آن با لباس مجلسی‌تان است. اگر بهترین کفش مجلسی زنانه پاشنه‌ کوتاه را بخرید ولی تناسب و هماهنگی با لباس‌تان نداشته باشد چندان تأثیری روی جذابیت شما نخواهد داشت. بنابراین هماهنگی کفش مجلسی از لحاظ طرح و رنگ با لباس و روش ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی اهمیت زیادی دارد.

جنس کفش

سومین نکته‌ای که در هنگام انتخاب بهترین کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه باید به آن توجه داشت کیفیت و مرغوب بودن مواد کفش است. یک کفش هرچقدر زیبا باشد اما از مواد باکیفیت ساخته نشده باشد بهترین کفش نخواهد بود و خیلی زود خراب خواهد شد. همچنین اگر جنس و رویه کفش باکیفیت باشد استفاده از آن حتی به مدت طولانی آسیبی به پاهای شما وارد نخواهد کرد.

زمان خرید 

چهارمین نکته‌ای که باید در هنگام خرید کفش پاشنه کوتاه مجلسی در نظر داشت زمان خرید است. سعی کنید وقت کافی برای خرید و انتخاب بهترین کفش بگذارید. عصر و شب بهترین زمان برای خرید کفش است. این زمان را برای خرید انتخاب کنید و با توجه به نکات ذکر شده بهترین کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه را خریداری کنید.

توجه به پاشنه کفش

به پاشنه کفش دقت کنید. در هنگام خرید به پاشنه کفش دقت کنید و ببینید که آیا با آن پاشنه به راحتی می‌توانید راه بروید یا خیر. اکثر کفش‌های مجلسی پاشنه کوتاه پاشنه‌های پلاستیکی دارند از این رو لغزنده هستند. در موقع پوشیدن و امتحان کردن کفش به لغزندگی آن هم توجه کنید.

طرح کفش

کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه اغلب طرح‌های شیک و جذابی دارد. در هنگام خرید طبق سلیقه و استایل‌تان کفش پاشنه کوتاه مجلسی را خریداری کنید تا در مجلس و مهمانی به صورت خاص و شیک بدرخشید.

تفاوت کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه با پاشنه بلند

کفش‌های پاشنه‌کوتاه زنانه یکی از انواع کفش زنانه شیک است که طرفداران خاص خود را دارد. تفاوت کفش‌های پاشنه کوتاه و پاشنه بلند در ظرافت، ارتفاع پاشنه، ظاهر و راحتی آن‌ها است. کفش‌ مجلسی زنانه پاشنه کوتاه باعث شکوفایی و استایل خاص شما خواهد شد در حالی که کفش‌های پاشنه‌بلند بیشتر برای افزایش قد به کار می‌روند. کفش‌های پاشنه‌کوتاه معمولاً دوخت‌های ظریف و ظاهری خاص دارند که ظرافت خاصی به کفش می‌دهد. پاشنه کوتاه اینگونه کفش‌ها معمولاً بر اساس ویژگی‌های محیطی ساخته شده و در محیط‌های شیک و مجلل بسیار کاربرد دارد. کفش‌های مجلسی پاشنه بلند از آنجایی که در طولانی‌مدت دردهای مختلفی را در ناحیه استخوان پاها، کمر و ستون فقرات ایجاد می‌کند در یک دوره زمانی محدود قابل استفاده است. در حالی‌که کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه را می‌توان در مدت زمان طولانی در مراسم عروسی و مهمانی‌های شبانه پوشید و از راحتی و زیبایی آن لذت برد.


معایب و مزایای استفاده از کفش پاشنه کوتاه مجلسی

کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه از رایج‌ترین کفش‌های مجلسی در بین بانوان است. استفاده از اینگونه کفش‌ها در مجالس رسمی‌تر جذابیت خاصی به خانم‌ها می‌دهد.

مزایای استفاده از کفش پاشنه کوتاه

راحتی و آسایش: استفاده از اینگونه کفش‌ها باعث می‌شود پاهایتان در ارتفاع کمتری قرار بگیرد بنابراین راه رفتن با آنها راحت‌تر خواهد بود.

استفاده طولانی مدت: از آنجایی که اینگونه کفش‌ها راحت زیادی دارد برای خانم‌هایی که قرار است برای مدت طولانی با آن کفش‌ها راه بروند بهترین گزینه است.

معایب استفاده از کفش پاشنه کوتاه

عدم حفظ تعادل در مسیرهای ناهموار

از معایب اینگونه کفش‌ها عدم توانایی و حفظ تعادل در هنگام راه رفتن از مسیرهای ناهموار و غیر صاف است. از آنجایی که کفش‌های پاشنه کوتاه اغلب پاشنه جدایی دارند در جاهایی که مسیر یک مقدار ناهموار است راه رفتن سخت می‌شود.

فاقد پشتیبانی

بعضی از کفش‌های پاشنه‌کوتاه پشتیبانی مناسبی برای پاها ندارند. بنابراین در هنگام خرید دقت کنید از خرید کفش‌هایی که پشتیبانی خوبی برای پاها ندارند دوری کنید. چرا که اینگونه کفش‌ها باعث درد و عارضه در نواحی پا و کمر می‌شوند.

برندهای کفش مجلسی پاشنه کوتاه زنانه

کفش مناسب افراد قد کوتاه در مجالس، معمولاً کفش‌های پاشنه بلند مجلسی است. اما برای کسانی که به دنبال خرید کفش مجلسی زیبا و راحت هستند کفش‌ مجلسی زنانه پاشنه کوتاه بهترین گزینه است. سعی کنید در هنگام خرید اینگونه کفش‌ها به دنبال برندهای خاصی باشید تا خیال‌تان از بابت کیفیت آنها راحت باشد. برندهای معروف کفش مجلسی پاشنه کوتاه برندهایی مثل استیو مادن، کورت گایگر، لوییویتان، جیمی چو و بتسی جانسون است.

برند استیو مادن از معروف‌ترین برندهای کفش است که با داشتن طرح‌های خاص و زیبا و همچنین جنس فوق العاده خوب، طرفداران زیادی دارد.

برند بتسی جانسون هم با داشتن طرح‌های فوق العاده زیبا و جذاب در تولید کفش‌های پاشنه کوتاه و پاشنه بلند علاقه‌مندان زیادی دارد.

کورت گایگر که یک برند انگلیسی است به فکر علاقه مندان به کفش‌های پاشنه کوتاه است و برای آنها طرح‌های متنوع و زیبایی تولید کرده است. خانم‌هایی که به دنبال کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه هستند  برند کورت گایگر را امتحان کنند.

برند لوییویتان هم از برندهای معروفی است که کفش‌های خاص و جذاب برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی خانم‌ها تولید می کند. کیفیت اینگونه کفش‌ها واقعاً بالا است و از این رو قیمت آن یک مقدار بالا است.

در هنگام خرید کفش‌های مجلسی پاشنه کوتاه به برند آن توجه کنید و سعی کنید بهترین کفش را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
saharjoon0212