چگونگی اضافه کردن لنز (افکت ، فیلتر) جدید در اسنپ چت (دانلود لنز اسنپ چت)

4 سال پیش

اسنپ چت یکی از محبوبترین برنامه های سرگرم کننده در بین کاربران است ، این برنامه به غیر از جنبه سرگرمی یک شبکه اجتماعی و پیامرسان هم هست که دارای قابلیت های فراوانی است.
یکی از قابلیت های جذاب و پُر استقبال استفاده از شکلک های زنده اسنپ چت است که به آنها Lense گفته میشود (بیشتر کاربران ایرانی به فیلتر یا افکت میشناسند).

 چگونگی اضافه کردن شکلک های لنز (فیلتر ، افکت) در اسنپ چت (دانلود شکلک اسنپ چت)

در اسنپ چت به طور پیشفرض لنزهایی وجود دارد که میتواند ساعت ها کاربران را سرگرم کند ، اما جالب است بدانید که شما محدود به لنزهای اسنپ چت نیستید و میتوانید از لنزهایی که سایر کاربران ایجاد کرده اند نیز استفاده کنید.

در هر نسخه از اسنپ چت لنزهای متفاوتی وجود دارد.


چگونگی اضافه کردن لنز (افکت، فیلتر) به برنامه اسنپ چت

قبل از هر چیز باید بدانید که برنامه و سایت اسنپ چت در ایران مسدود هستند و اگر برنامه یا سایت را نمیتوانید اجرا کنید به خاطر هیمن دلیل است.

1. در ابتدا باید برنامه اسنپ چت خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید ، در صورتی که برنامه اسنپ چت بروز نباشد در ادامه مراحل با پیغامی مانند زیر مواجه خواهید شد :

خطا بروز رسانی اسنپ چت

اسنپ چت در اپ استورهای ایرانی موجود نیست ولی میتوانید اسنپ چت را از اپ استورهای معتبر مانند گوگلی پلی و اپ استور نیز دانلود کنید.

Snapchat دانلود

2. پس از بروزرسانی اسنپ چت باید به سایت رسمی لنزها مراجعه کنیم ، برای همین از طریق مرورگر گوشی وارد آدرس lensstudio.snapchat.com/lenses وارد شوید.
3. در این صفحه شما میتوانید انواع لنزها و افکت های جذاب را مشاهده کنید ، یک لنز را به دلخواه پیدا کرده و بر روی UNLOCK LENS ضربه بزنید (توجه کنید که باید از مرورگر گوشی خود وارد سایت شده باشید).

lensstudio.snapchat.com/lenses

4. هم اکنون باید برنامه Snapchat را برای اجرا انتخاب کنید.

دانلود افکت های اسنپ چت

5. کمی صبر کنید تا لنز دانلود شود ، سپس بر روی دکمه Unlock ضربه بزنید.

دانلود افکت های اسنپ چت

6. خواهید دید که لنز به برنامه اسنپ چت شما اضافه شده است و میتوانید از آن لذت ببرید.


چگونگی استفاده از لنز و افکت های قدیمی اسنپ چت

ممکن است شما به دنبال افکت هایی باشید که در نسخه های قبلی اسنپ چت موجود بوده است ، هامنطور که در بالای پست اشاره کردم در هر نسخه از برنامه لنزها تغییر پبدا میکنند.
پس بنابر این شما باید به نسخه های قدیمی مراجعه کنید ، اما این کار کمی سخت و دشوار است ، یک راه آسانتر این است که شما تاریخ میلادی گوشی خود را به عقب باز گردانید پس از آن با ورود به برنامه اسنپ چت خواهید دید که لنزهای قدیمی لود خواهند شد.
برای تغییر تاریخ در گوشی های اندرویدی به تنظیمات رفته و date را در نوار جستجو تایپ کنید ، سپس از نتایج بر روی Date & time ضربه بزنید.

تاریخ اندروید

چنانچه گزینه Automatic date & time روشن است آنرا خاموش کنید و در قسمت Set date تاریخ خود را تا چند ماه یا چند سال عقبتر ببرید.

تنظیم ساعت گوشی اندروید به صورت دستی

پس از اینکار وارد برنامه اسنپ چت شوید ، خواهید دید که لنزهای قدیمی لود خواهند شد.

2
کــارمـا :
30
دانشجوی نرم افزار هستم و هرچه دل تنگم میخواهد مینویسم...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mahdi