ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی استفاده و اشتراک گذاری استوری دیگران در اینستاگرام

4 سال پیش

اگر در توییتر بخواهید تا توئیت فردی دیگر را به اشتراک بگذارید این کار را میتوان به آسانی انجام داد ، همچنین اگر در فیسبوک بخواهید پستی از فردی را در حساب خود به اشتراک (باز نشر) بگذارید کافی است بر روی Share کلیک کنید.
در اینستاگرام اشتراک گذاری بسیار محدود است و همین دلیل باعث این شده که اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی متفاوت باشد.

اما ممکن است برای شما تا کنون سوال پیش آمده باشد که چگونه میتوانم استوری فردی دیگر را در پیج خودم به اشتراک بگذارم؟
باید گفت که مراحل اشتراک گذاری استوری بسیار ساده است اما باید به دو محدودیت مهم در اشتراک گذاری استوری واقف باشید.

  • اولین محدودیت این است که شما فقط میتوانید استوری هایی را به اشتراک بگذارید که در آن تَگ شده باشید (یعنی نام کاربری شما به صورت username@ در استوری درج شده باشد).متاسفانه تا زمان نوشتن این مقاله هیچ راه کاری برای اشتراک استوری هایی که شما را تگ نکرده اند وجود ندارد.همچنین این محدودیت به شکلی است که اگر حتی شما آن شخص را فالو کرده باشید و آن هم شما را فالو کرده باشد ولی در استوری شما را تگ نکرده باشد شما امکان اشتراک گذاری استوری را نخواهید داشت.
  • محدودیت دوم این است که فقط میتوان استوری های حساب کاربری عمومی را به اشتراک گذاشت ، اگر فرد شما را تگ کرده باشد ولی حساب کاربری آن خصوصی باشد نمیتوانید استوری را به اشتراک بگذارید.

با توجه به این دو نکته در ادامه چگونگی اشتراک گذاری استوری دیگران را آموزش خواهم داد.

یکی از مزیت های این روش اشتراک گذاری این است که پس از اشتراک گذاری استوری طرف مقابل ، سایر کاربران با ضربه زدن بر روی استوری شما میتوانند حساب کاربری آن فرد را با باز شدن یک بالون کوچک مشاهده کنند. 


1. وقتی شخصی شما را در استوری خود تگ میکند ، بلافاصله یک اعلان (notification) در گوشی خود مشاهده خواهید کرد ، بر روی آن اعلان ضربه بزنید تا مستقیم به دایرکت فرد مقابل بروید.
2. اگر اعلان را بَستید نگران نباشید فقط کافی است وارد اینستاگرام شده و بر روی آیکون دایرکت (بالا سمت راست در تب Home) ضربه بزنید.

3. هنگامی که در لیست دایرکت هستید فردی که شما را تگ کرده را پیدا کنید و وارد چت آن شوید ، خواهید دید که استوری تگ شده به شکل یک پیام به اطلاع شما رسیده شده است.
4. در بالای تصویر استوری که در دایرکت وجود دارد یک متن با عنوان Add this to your story نوشته شده است ، بر روی آن ضربه بزنید.

5. پس زمینه بر اساس یک رنگ و تصوری از استوری تگ شده ظاهر خواهد شد ، هم اکنون شما میتوانید قابلیت های دیگری مانند استیکر ، متن یا هر چیز دیگری را به استروی اضافه کنید.

6. برای به اشتراک گذاری کافی است بر روی دکمه Send to ضربه بزنید تا استوری در پیج شما منتشر شود ، در صورتی که بر روی استوری ضربه زده شود خواهید دید که یک بالون کوچک از نام کاربری فرد مقابل نمایش داده خواهد شد.

در روش بالا با توجه به محدودیت ها شما نمیتوانید استوری دیگران را به اشتراک بگذارید اما ممکن است شما بخواهید حتما این کار را انجام دهید ، روش های فرعی مختلفی وجود دارد که در ادامه به دو روش آن اشاره خواهم کرد :

توجه کنید در این دو روش فرعی بر خلاف روش قبلی که رسمی اینستاگرام بود با ضربه زدن بر روی استوری شما بالونی برای معرفی آن فرد باز نخواهد شد.


دانلود استوری

اگر حساب کاربری فرد مورد نظر عمومی است میتوانید توسط روش های مختلفی استوری آن فرد را دانلود کنید.

یکی از روش ها دانلود از طریق سایت است برای همین وارد آدرس instaview.me شوید ، سپس در فیلد مشخص شده آی دی ایسنتارگام فرد مورد نظر را وارد کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD NOW کلیک کنید.

پس از اینکار خواهید دید که حساب کاربری فرد مورد نظر نمایش داده خواهد شد ، برای دانلود استوری بر روی DOWNLOAD NOW کلیک کنید.

خواهید دید که استروی های آن فرد نمایش پیدا میکنند.

برای دانلود و ذخیره سازی استروی در رایانه یا گوشی بر روی DOWNLOADED کلیک کنید.

پس از دانلود میتوانید از این تصویر برای به اشتراک گذاری در استوری خود استفاده کنید.


گرفتن اسکرین شات

وارد استوری فرد مقابل شوید و از استوری اسکرین شات بگیرید ، اسکرین شات گرفتن میتواند بر اساس دکمه های گوشی شما انجام شود یا اینکه از برنامه های اسکرین شات اندروید استفاده کنید.

برای بسیاری از کاربران ممکن است سوال باشد که با گرفتن اسکرین شات آیا فرد مقابل متوجه این کار میشود یا خیر؟ باید بگویم که خیر ، برای فرد مقابل هیچ اعلان یا هشداری ارسال نخواهد شد.

پس از این کار میتوانید از تصویر استوری که در گالری ذخیره شده به عنوان استوری جدید خود استفاده کنید.
چنانچه میخواهید نام کاربری ، تصویر و سایر اجزا استوری را حذف کنید باید از برنامه های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ کمک بگیرید.

0
کــارمـا :
59
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hanie