ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دلیل حذف ناگهانی پیج اینستاگرام و چگونگی بازگرداندن پیج حذف یا غیرفعال شده اینستاگرام

4 سال پیش

اخیرا بسیاری از کاربران اینستاگرام به حذف ناگهانی و بدون اطلاع حساب های کاربریشان اعتراض داشته اند. همه این افراد در حال تلاش برای بازگرداندن حساب های کاربری حذف شده یا بسته شده خود هستند و برخی دیگر بدون پیگیری بی خیال حساب کاربری خود خواهند شد.
در این مقاله قصد بررسی دلایل حذف و چگونگی بازگرداندن حساب های کاربری حذف شده یا بسته شده اینستاگرام هستیم. در ادامه همراه وب سایت اُمیگو باشید...

چرا اینستاگرام بدون اطلاع قبلی اقدام به حذف پیج اینستاگرام من کرده است؟

دلایل زیادی برای حذف یا غیرفعال کردن حساب های کاربری اینستاگرام وجود دارد به عنوان مثال : عدم فعالیت طولانی مدت حساب کاربری ، ارسال گزارش یا ریپورت زیاد از یک حساب کاربری ، عدم نقض قوانین اینستاگرام و... میتواند دلایل این کار باشد.
متاسفانه برخی از افراد در هنگام ورود به حساب کاربری با پیغام Your account has been disabeled  یا  We’re sorry, something went wrong  یا  username not found مواجه خواهند شد  که میتواند بخاطر حذف یا غیرفعال شدن ناگهانی حساب کاربری از طرف اینستاگرام باشد.

 

در بیشتر این موارد ، ممکن است هیچ اخطار قبلی برای صاحبان حساب کاربری ارسال نشده باشد.

با این حال از ژوئیه سال 2019 اینستاگرام سیاست های خود را در مورد حذف و غیرفعال کردن حساب های کاربری تغیر داد به گونه ای که اگر تشخصی دهد فردی قوانین ، شرایط و ضوابط اینستاگرام را نقض کرده است با یک اطلاعیه ای به آن هشدار خواهد داد.
باید توجه داشت که بسیاری از حساب های حذف شده ممکن است نتیجه تلاش چندین ساله افراد باشد که ناگهان آن را از دست رفته میبینند و باعث ناراحتی و نارضایتی این کاربران خواهد شد.

بسیای از صاحبان این حساب های کاربری حذف شده قصد برقراری تماس با اینستاگرام دارند که متاسفانه هیچ پشتیبانی تلفنی و رسمی که پاسخگوی این کار باشد وجود نخواهد داشت بنابر این قضیه برای این افراد خیلی پیچیده تر و سختتر خواهد شد.

چگونه حساب کاربری حذف شده یا غیرفعال شده اینستاگرام را برگردانیم؟

در تاریخ 18 ژوئیه 2019 اینستاگرام در اطلاعیه ای اعلام کرد که اگر افراد خط مشی های اینستاگرام را نقض نکرده اند و با مشکلات حذف و غیرفعال صفحات خود مواجه شده اند فرصتی برای تجدید نظر به آنها داده خواهد شد.
برای انجام اینکار باید از طریق مرکز راهنمای اینستاگرام درخواست خود را همراه با توضیحات ارسال کنید ، پس از ارسال توضیحات ممکن است که اینستاگرام از شما درخواست هایی از قبیل برخی از اطلاعات و حتی عکس شما را کند که باید به همه آنها پاسخ دهید.

در اینجا روشی را برای ارائه مشکلی در پیج به اینستاگرام معرفی خواهیم کرد ، در صورتی که از این روش نتیجه ای نگرفتید باید به پشتیبانی اینستاگرام متنی را ارسال کنید که برای اینکار آخر مقاله را بخوانید.

در اندروید :

در صفحه ورود به اینستاگرام بر روی My login info isn’t working ضربه بزنید.

با یان کار باید ایمیل یا شماره موبایل مرتبط با حساب کاربری خود را وارد کنید ، پس در مرحله اول باید شماره موبایل را وارد کنید و بر روی Confirm ضربه بزنید.
همچنین در مرحبه بعدی ایمیل را وارد کنید و بر روی Confirm ضربه بزنید.
اینستاگرام بلافاصله یک کد 6 رقمی را برای بازیابی به موبایل یا ایمیل شما راسال خواهد کرد که باید در صفحه بعدی وارد کنید.

در ios (آیفون) :

بر روی Forgot password در صفحه لاگین اینستاگرام ضربه بزنید.
اینبار بر روی My login info isn’t working ضربه بزنید و دستورالعملهای خواسته شده را طی کنید.
اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل و شماره موبایل را صحیح وارد کرده اید.
هنگامی که گزارش شما ارسال شد ، اینستاگرام درخواست شما را بررسی خواهد کرد و نتیجه را از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد که باید سایر موارد را از طریق ایمیل های دریافتی پیگیری کنید.

یکی از روش های تایید ، ارسال عکس صاحب حساب کاربری است که باید بر روی یک کاغذ دست نوشته ای که اینستاگرام به کاربر میگوید را بنویسد و در کنار خوب بگیرد و از آن عکس بگیرد و برای اینستاگرام ارسال کند.

روش دیگر برای تایید حساب کاربری ، ارسال آدرس ایمیل یا شماره موبایل شخصی است که با آن وارد حساب کاربری میشدید و همچنین نوع گوشی مورد استفاده در زمان ثبت نام (به عنوان مثال iPda ، Andoid ، iPhone و...) در نهایت در صورت فعال کردن حساب کاربری یک پیغام مانند متن زیر ارسال خواهد شد :

Hi
Your account has been reactivated, and you should be able to access it now. We’re sorry for the inconvenience. If you have any further questions, please visit the Help Center

سلام. حساب کاربری شما دوباره فعال شد. شما هم اکنون میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. متاسفیم برای مشکلات پیش آمده. اگر سوال دیگری دارید لطفا به مرکز راهنمایی ایسنتاگرام مراجعه کنید.

همچنین ممکن است قبلا شما با حساب کاربری خود به برنامه ای لاگین کرده باشید که مجبور هستید دسترسی آن برنامه را لغو کنید (این دسترسی باید در وب سایت اینستاگرام لغو گردد).

پشتیبانی اینستاگرام

در نهایت اگر مشکل شما حل نشد باید برای پشتیبانی اینستاگرام مشکل خود را به صورت دقیق بیان کنید.
برای چگونگی ارتباط با اینستاگرام این مقاله را بخوانید.

18
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin