چگونگی بازیابی رمز فراموش شده و حساب بلاک شده اوت لوک (outlook)

4 سال پیش

اوت لوک (Outlook) سرویس ایمیل مایکروسافت است که همانند Gmail فعالیت میکند ، به این سرویس ایمیل سایر سرویس های مختلف دیگر مانند OneDrive ، Office 365 و... نیز متصل هستند.
Outlook هم مانند سایر سرویس های دیگر میتواند مشکلات عدیده ای را برای کاربران خود بوجود آورد ، دو مورد از این موارد قفل شدن حساب کاربری و همچنین فراموش کردن رمز ورود به حساب کاربری است.
اگر هر یک از این دو مورد برای حساب کاربری شما رخ دهد به سایر سرویس های مایکروسافت نیز دسترسی نخواهید داشت. (اما باید توجه داشت که مایکروسافت از یک نوع ورود single sign-on پشتیبانی میکند تا در صورت قفل بودن حساب کاربری بتوانید از سایر سرویس های متصل به حساب استفاده کنید).
در ادامه همراه من باشید تا این موارد را بررسی کنیم.

بازیابی رمز عبور حساب اوت لوک (Outlook)

اگر پس از چندین بار رمزعبور ورود به حساب کاربری را اشتباه وارد کنید مایکروسافت به شما هشداری نشان میدهد که شما را مستقیم به صفحه تنظیم مجدد رمزعبور حساب کاربری خواهد برد.
از اینجاست که باید برای بازیابی رمزعبور خود تلاش کنید.
برای بازیابی رمزعبور یا حساب کاربری اینجا کلیک کنید تا به صفحه بازیابی رمزعبور وارد شوید ، هم اکنون باید ایمیل ، شماره موبایل یا نام کاربری Skype خود را وارد کنید و بر روی Next کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور حساب اوت لوک (Outlook)

در مرحله دوم ، ابتدا مایکروسافت سعی میکند که شما را تایید هویت کند ، اگر شما تایید هویت دوعاملی را فعال کرده اید و از برنامه تایید هویت استفاده میکنید باید از طریق برنامه تایید هویت ادامه مراحل را انجام دهید.

بازیابی رمز عبور حساب اوت لوک (Outlook)

اگر از تایید هویت دوعاملی استفاده نکرده اید گزینه های دیگری برای اثبات اینکه شما مالک حساب کاربری هستید ارائه خواهد شد ، بر روی use a different verification option کلیک کنید و برای دریافت کد عددی که به ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال خواهد شد صبر کنید.

بازیابی رمز عبور حساب اوت لوک (Outlook)

اگر شما شماره موبایل خود را به حساب کاربری متصل کرده باشید از شما خواسته میشود که مراحل بازیابی را با فرستادن کد به صورت SMS به گوشی دنبال کنید.
پس از دریافت کد آن را در سایت وارد کنید.
در مرحله بعدی مایکروسافت از شما رمزعبوری با حداقل 8 کاراکتر را میخواهد.
برای امنیت بیشتر توصیه میکنیم که از یک رمز عبور قوی و مناسب استفاده کنید.
پس از اینکار شما میتوانید از حساب کاربری خود با رمز جدید استفاده کنید ، هم اکنون میتوانید از طریق oneDrive ، Outlook.com و Office 365 لاگین کنید.

بازیابی رمز عبور حساب اوت لوک (Outlook)


اگر بازیابی اولیه موثر نبود در عوض از روش دوم بازیابی استفاده کنید

اگر از روش بازیابی که در بالا گفته شد اقدام کردید موفق به ریست کردن رمزعبور نشدید نگران نباشید چون راه دومی برای بازیابی وجود دارد.
1. به صفحه Recover your Microsoft account مراجعه کنید. از این صفحه میتوانید مراحل بازیابی را مشاهده کنید ، از قسمت Fill out the recovery form بر روی account.live.com/acsr کلیک کنید.
2. ایمیل ، شماره موبایل یا نام کاربری خود را وارد کنید ، سپس در قسمت ?Where should we contact you باید ایمیل دیگر (غیر از این ایمیل) را در فرم وارد کنید تا نتایج بازیابی به آن برای شما ارسال شود. (ایمیل outlook را وارد کنید).
کد امنیتی را وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید.

اگر بازیابی اولیه موثر نبود در عوض از روش دوم بازیابی استفاده کنید

3. در مرحله بعدی از شما خواسته میشود که به سوالات پرسیده شده برای بازیابی جواب دهید ، این اطلاعات شامل نام شما ، تاریخ تولد و همچنین سوالاتی امنیتی دیر است.

اگر بازیابی اولیه موثر نبود در عوض از روش دوم بازیابی استفاده کنید

4. به آنها پاسخ دهید و سایر مراحل را خودتان طی کنید تا بتوانید رمزعبور خود را بازیابی کنید.

0
کــارمـا :
30
دانشجوی نرم افزار هستم و هرچه دل تنگم میخواهد مینویسم...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mahdi