معرفی برترین برنامه های شبیه سازی اندروید در ویندوز

1397/4/31 10:08

به دلیل رشد محبوبیت سیستم عامل اندروید بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان اندروید علاقه مند به اجرای این برنامه ها در صفحه نمایشی بزرگتر که بتوانند با موس و صفحه کلید با آنها کار کنند ، هستند.

برای شبیه سازی و اجرای برنامه های اندریود بر روی رایانه شخصی باید از برنامه های مخصوص به آن استفاده کنید که یکی از معروفترین آنها BlueStacks است ، ما در این مقاله قصد داریم تا برترین شبیه سازهای اندروید را به شما معرفی، تا خودتان با بررسی آنها بهترین را برای نصب در ویندوز انتخاب کنید.

اجرای بازی و برنامه های اندروید در درون کامپیوتر

 android  در ادامه مقاله با معرفی برترین شبیه سازی های اندروید در سال 2018 با اُمیگو همراه باشید...


1) Nox App Player

شبیه ساز اندروید Nox App Player

برنامه Nox بیبشتر برای کسانی که قصد اجرای بازی اندرویدی را در رایانه دارند مناسب است. البته استفاده از آن برای سایر برنامه های اندروید هم خالی از لطف نیست.

این برنامه برای اجرای بازی های  PUBG یا Justice League مناسب است. شما در هنگام بازی میتوانید از موس،صفحه کلید و حتی دسته بازی هم در برنامه استفاده کنید.

همچنین در تنظیمات بازی میتوانید میزان رم و Cpu مورد استفاده بازی یا برنامه را مشخص کنید تا روند اجرای بازی بهبود پیدا کند. این برنامه در حال حاضر با سیستم عامل اندروید 4.4.2 KitKat سازگاری دارد و به عنوان نکته پایانی بیان کنیم که این برنامه میتواند بار و فشار زیادی بر روی سیستم شما قرار دهد.

 help چرا باید از Nox App Player استفاده کنیم؟

  • دارای چندین صفحه برای اجرا بازی ها
  • دارای کلیدهای میانبر مناسب در برنامه
  • برنامه به راحتی قابل روت شدن است

  arrow_downward دانلود برنامه Nox App Player   


2) BlueStacks

شبیه ساز اندروید BlueStacksپ

برنامه بلواستک به عنوان محبوبترین شبیه سازی اندرویدی در میان کاربران است.این شبیه ساز برای استفاده بازی ها بیشتر استفاده میشود زیرا به راحیتی قابل تنظیم و شخصی سازی است.

اشکال عمده برنامه بلواستک تبلیغات مکرر آن است که باعث میشود کاربران این شبیه ساز را ترک کنند، برای حذف تبلیغات که همان خرید برنامه میشود چیزی حدود 24 دلار باید بپردازید.این شبیه ساز هم اکنون بر روی سیستم عامل Android Nougat است.

help چرا باید از BlueStacks استفاده کنیم؟

  • نصب آسان بدون داشتن پیش زمینه قبلی
  • پشتیبانی از چندین حساب
  • از آخرین نسخه اندروید در شبیه ساز استفاده میکند

 arrow_downwardدانلود برنامه BlueStacks   


3) MeMu

شبیه ساز MeMu

شبیه ساز MeMu جوانتر و کم سن و سالتر از بقیه از شبیه سازهای معروف است که درسال 2015 ایجاد شده است. مانند شبیه سازهای قبلی که گفته شد این برنامه هم بر روی اجرای بازی های اندروید تمرکز کرده است که میتواند نتایج مشابهی مانند Nox و BlueStacks بدهد.

یکی از مهمترین ویژگی های شبیه ساز اندروید MeMu پشتیبانی آن از تراشه های AMD و Nvidia است. همچنین از نسخه های مختلف اندروید Jelly Bean ، Kit Kat و Lollipop استفاده میکند. در حالی که MeMu همانطور که گفته شد بر روی اجرای بازی ها تمرکز دارد ولی با بررسی های ما مشخص شد که از لحاظ گرافیکی نسبتا ضعیفتر از بقیه شبیه سازهاست.

MeMu هم اکنون در آخرین نسخه خود از اندروید Lollipop یا آبنبات استفاده میکند. اگر شما بدنبال شبیه سازی برای اجرای بازی های Ingress یا Pokémon Go هستید پیشنهاد میکنیم از این شبیه ساز اندرویدی استفاده کنید.

help چرا باید از MeMu استفاده کنیم؟

  • سازگاری خوب با صفحه کلید رایانه
  • استفاده از نقشه گوگل به صورت مجازی برای استفاده در برخی از برنامه ها که احتیاج به استفاده از نقشه دارند
  • پشتیبانی خوب از تراشه های AMD و Nvidia

 arrow_downwardدانلود برنامه MeMu   


4) Ko Player

شبیه ساز Ko Player

این شبیه ساز هم مانند دیگر شبیه سازهای ذکر شده بر روی اجرای بازی های اندرویدی تمرکز دارد. ، ولی قابل بیان است که این شبیه ساز اجرای خیلی خوبی از نرم افزاهای اندرویدی برای ما دارد.

نصب برنامه های اندروید در این شبیه ساز آسان است و به خوبی با صفحه کلید ، موس و دسته بازی کار میکند.این شبیه ساز هم مانند شبیه ساز MeMu برای استفاده از نقشه گوگل سازگاری کامل دارد.

help چرا باید از Ko Player استفاده کنیم؟

  • UI یا محیط کاربری ساده ای دارد
  • میتوان آن را با مناسب با هرگوشی اندرویدی سازگار کرد
  • نصب آسانی دارد

 arrow_downwardدانلود برنامه Ko Player   


5) Genymotion

شبیه ساز اندروید Genymotion

شبیه ساز Genymotion برخلاف شبیه سازهای قبلی که معرفی کردیم برای کمک به توسعه دهندگان اندروید ایجاد شده است. این شبیه ساز به شما اجاره میدهد که برنامه ساخته شده اندرویدی خود را بر روی انواع گوشی های مجازی با نسخه های اندروید مختلف تست و خطا یابی کنید. این شبیه ساز با اندروید SDK و Android Studio به خوبی سازگاری دارد. این شبیه ساز بر روی سیستم عامل های MacOS و Linux هم قابل نصب است.

help چرا باید از Genymotion استفاده کنیم؟

  • پشتیبانی از اندروید استدیو برای ایجاد برنامه های اندرویدی
  • قابلیت اجرا در سیستم عاملهای MacOS و Linux را دارد
  • اجرا برنامه های اندروید از نسخه 4.1 تا 8

 arrow_downwardدانلود برنامه Genymotion   


6) Android Studio

شبیه ساز Android Studio

برنامه Android Studio یکی از برنامه حرفه ای و محبوب ایجاد برنامه های اندروید است که میلیون ها کاربر فعال دارد. دلیل اینکه چرا ما این برنامه را در لیست شبیه سازهای اندروید معرفی کردیم این است که اندروید استدیو دارای یک شبیه ساز داخلی برای تست و خطایابی برنامه های تولید شده خود است.

این شبیه ساز برای اجرای بازی و برنامه های سنگین مناسب نیست. نصب و راه اندازی این شبیه ساز آسان نیست ولی اکثر برنامه نویسان عاشق کار با این شبیه ساز هستند.

help چرا باید از Android Studio استفاده کنیم؟

  • شبیه سازی رسمی گوگل است (گوگل تولید کننده و توسعه دهنده اندروید است)
  • برای این شبیه ساز به طور منظم نسخه های جدیدی ارائه میشود

 arrow_downwardدانلود برنامه Android Studio   


7) Remix OS

شبیه ساز اندروید Remix OS

Remix OS توسط کارمندان سابق گوگل تولید شده است. شما متوانید برنامه Remix OS را بر روی فلش مموری خود ریخته و به هر رایانه دیگر که نیاز به اجرای فایل های اندروید است منتقل کنید. شما با استفاده از این شبیه ساز قادر هستید سیستم عامل اندروید را در هر رایانه ای بوت و اجرا کنید.نکته قابل بیان این است که شما با استفاده از این شبیه ساز قادر به اجرای بازیهای سنگین نیستید.

help چرا باید از Remix OS استفاده کنیم؟

  • تجربه استفاده از سیستم عامل اندروید بر روی اکثر رایانه ها را میدهد
  • دارای قسمت میدیرت فایل جدید
  • با برنامه های مختلف سازگاری مناسبی دارد

 arrow_downwardدانلود برنامه Remix OS   


8) ARChon

شبیه ساز اندروید ARChon

این شبیه ساز برای اجرای فایل های اندروید در سیستم عامل کروم استفاده میشود. ایده این کار از زمانی پیدا شد که اندروید برای اجرای دو یا سه برنامه در مرورگر کروم قابلیتی جیدید را ایجاد کرد، بدنبال آن توسعه دهندگان Github با افزایش امکانات توانستند آن را در سیستم عامل کروم پیاده سازی کنند.

help چرا باید از ARChon استفاده کنیم؟

  • سازگاری با نسخه های مختلف کروم
  • در نصب آن به هیچ مشکلی برنخواهید خورد
  • سازگاری با انواع برنامه های اندرویدی

 arrow_downwardدانلود برنامه ARChon   


  edit نتیجه گیری : 

شبیه سازهای معرفی شده در بالا برنامه های مختلفی هستند که قابلیت نصب آنها بر روی سیستم عامل ویندوز وجود دارد. قبل از اینکه هر یک از شبیه سازهای بالا را نصب کنید باید توجه داشت که آنها به طور کامل صحیح و بدون خطا نیستند زیرا با گذشت زمان ممکن است از طرف تولید کننده مورد پشتیبانی و یا بروزرسانی قرار نگیرد. میزان عملکرد این برنامه ها میتواند با توجه به مشخصات سخت افزاری سیستم شما خوب یا بد باشد.

در زیر 3 شبیه ساز که دیگر مورد پشتیبانی تولید کنندگان خود قرار نمیگیرند را مشاهده میکنید :

  • AMIDuOS
  • Remix OS
  • Leapdroid

8 شبیه ساز معرفی شده در مقاله را مطالعه و بنا به نظر خود چند مورد از آنها را نصب و اجرا کنید. نظرات و بازخوردهای خود را از طریق قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگران کاربران به اشتراک بگذارید.


مقالات زیر را برای مطالعه پیشنهاد میکنیم :




0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin