اخبارهفتگی استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها(هفته اول مرداد97)

1397/5/1 11:55

📌 زمان اعلام نتایج کنکور سراسری/ امسال المپیاد بین‌المللی نداریم
🔹 خدایی درباره برگزاری المپیاد علمی دانشجویی در بخش بین‌الملل تصریح کرد: با توجه به اینکه المپیاد علمی دانشجویی در دو رشته ریاضی و آمار به صورت بین‌المللی و با مشارکت سایر کشورها برگزار می‌شد، امسال به دلیل کم‌ متقاضی بودن کشورها، بخش بین‌الملل نداریم.
🔹 خدایی در مورد زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۷ گفت: ما در انتظار تکمیل ظرفیت‌های اعلامی از سوی دانشگاه‌ها هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم زودتر از دوازدهم مرداد ماه، نتایج اولیه و کارنامه کنکور سراسری را اعلام کنیم.
🔹 وی در خصوص ظرفیت‌های پذیرش در گروه علوم پزشکی افزود: ظرفیت‌های پذیرش تقریباً مشابه سال گذشته است و در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی نیز ظرفیت همانند سال گذشته خواهد بود.
🔹 رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور درباره اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نیز گفت: نتایج کنکور کارشناسی ارشد هفته اول شهریور ماه ۹۷ اعلام خواهد شد.

📌 داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد از روز شنبه، ۳۰ تیر ماه به مدت سه روز مهلت دارند نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

📌 زمان آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاههای پیام نور
🔹 مهلت ثبت نام از روز یکشنبه 14 مردادماه آغاز می شود و جمعه 19 مردادماه پایان می یابد.

📌  نتایج اولیه دو برابر ظرفیت  نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.
🔹 از نیمه مرداد ماه تا ۲۵ شهریور معاینه، مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی را انجام می‌دهیم و پس از آن از دو برابر ظرفیت اعلام شده، افراد واجد شرایط انتخاب و تا اواسط شهریور ماه به سازمان سنجش اعلام می‌شود تا اسامی پذیرفته شدگان نهایی را اعلام کنند.
🔹 پذیرفته شدگان از اول مهر امسال تا مهر سال آینده در کلاس‌های #دانشگاه فرهنگیان به عنوان مهارت آموز شرکت خواهند کرد و پس از آن از مهر ۹۸ در مدارس کشور به عنوان معلم پذیرفته می‌شوند.

📌  تمدید مهلت انتخاب واحد ترم تابستان 97 دانشگاه پیام نور
🔹 قابل توجه دانشجویانی که به هر دلیل تا پایان تیرماه قادر به انتخاب واحد ترم تابستان نشدند؛ سیستم گلستان جهت انتخاب واحد، در تاریخ 13 لغایت 16 مرداد ماه بعد از تعطيلات مجدداً باز شده و دانشجویان متقاضی ترم تابستان می توانند نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

📌 توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش پایه هفتم
🔹 کارت ورود به جلسه سنجش پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از روز دوشنبه مورخ 1 مرداد از طریق سامانه
 hoosh.medu.ir قابل دریافت است.
🔹 داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام،‌موفق به پرداخت هزینه ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه و انجام عملیات پرداخت،‌ ثبت‌نام خود را تکمیل  و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
🔹 دارا بودن کارت ورود به جلسه‌ عکس‌دار، شرط لازم ورود به جلسه سنجش است و در صورت همراه نداشتن، از ورود داوطلبان به حوزه‌های برگزاری سنجش جلوگیری خواهد شد.
🔹 آزمون به طور همزمان در سراسر کشور در تاریخ  5 مردادماه 97 انجام می‌شود.

📌 مهلت داوطلبان ارشد پزشکی برای استفاده از سهمیه ایثارگران اعلام شد
🔹 داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ گروه پزشکی که متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران (۲۵ درصد و ۵ درصد) بوده و در جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۷ حاضر بوده اند باید در زمان متقضی مدارک خود را تکمیل کنند.
🔹 برای تمامی متقاضیان حاضر در جلسه آزمون پیامک تأیید یا عدم تأیید ارسال شده است.
🔹 داوطلبانی که در این سهمیه تأیید نشده اند، باید به سازمان یا ارگان ذیربط (وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بسیج مستضعفین، دفتر طرح حکمت شامل ناجا، ودجا، آجا، سپاه مراجعه کرده و تأیید نهایی را دریافت کنند.
🔹 این گروه از متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۷ مرداد ۹۷ بصورت حضوری یا با پست سفارشی به مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس تهران، خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری شمالی و دکتر قریب، روبروی پارک اوستا، جنب کوچه بیمارستان کمک ارائه کنند.

📌 آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاههای پیام نور
🔹 جهت مشاهده و دریافت دفترچه انتخاب رشته و ثبت نام برای پذیرش در دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور (مهرماه 97) از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه نمایید.
🔹 مهلت ثبت نام: از روز یکشنبه 14 مردادماه آغاز می شود و جمعه 19 مردادماه پایان می یابد

📌 دريافت پيامک تخلفات رانندگي با به روز کردن شماره تلفن
 🔹رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ : رانندگان برای دریافت پیامک تخلفات رانندگی با مراجعه به پليس +10 شماره تلفن خود را به روز کنند.
🔹سردار مهماندار گفت: برخی از رانندگان شماره تلفنی در هنگام شماره گذاری ثبت نکرده اند و یا شماره تلفن آنها عوض شده است بنابراین در صورت ارتکاب تخلف پیامکی به آنها ارسال نمی شود و پس از مراجعه به اجرائیات و دریافت برگه خلافی با جریمه هایی روبرو می شوند که این جریمه ها ، مبالغ قابل توجهی می شود و مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد می کند.

📌  ثبت‌نام وام ضروری از مهرماه برای بازنشستگان کشوری 

🔹 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد عزیزان بازنشسته از وام چهار میلیون تومانی بهره‌مند شدند و سعی می‌کنیم عزیزان باقی مانده هم از این وام بهره‌مند شوند و از مهرماه امسال نسبت به ثبت نام جدید و پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان اقدام کنیم.
🔹 وی با اشاره به جزئیات پرداخت تسهیلات وام ضروری به بازنشستگان کشوری گفت: این وام با کارمزد ۴ درصد و در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود اما سعی ما این است که برای اینکه مشکلی برای بازنشستگان ایجاد نشود در صورت امکان تعداد اقساط را افزایش دهیم.

📌  زمان ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت 97
🔹 بنا بر اعلام اسکودا متن آگهی آزمون وکالت ۹۷  با اصلاحاتی در جلسه ۱۳۹۷/۴/۲۸ شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) به تصویب رسیده است.
🔹 همچنین کانون وکلای مرکز در رابطه با جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون اعلام کرد که ثبت نام در نیمه اول مهر ماه ۱۳۹۷ آغاز و آزمون روز جمعه ۱۳۹۷/۹/۹ برگزار خواهد شد.
🔹 ثبت نام آزمون وکالت ۹۶ از روز یکشنبه ۱۳۹۶/۷/۲ آغاز و آزمون روز جمعه ۱۳۹۶/۹/۳ برگزار شد.

📌  نتایج اولیه دو برابر ظرفیت نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.
از نیمه مرداد ماه تا ۲۵ شهریور معاینه، مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی را انجام می‌دهیم و پس از آن از دو برابر ظرفیت اعلام شده، افراد واجد شرایط انتخاب و تا اواسط شهریور ماه به سازمان سنجش اعلام می‌شود تا اسامی پذیرفته شدگان نهایی را اعلام کنند.
پذیرفته شدگان از اول مهر امسال تا مهر سال آینده در کلاس‌های #دانشگاه فرهنگیان به عنوان مهارت آموز شرکت خواهند کرد و پس از آن از مهر ۹۸ در مدارس کشور به عنوان معلم پذیرفته می‌شوند.

📌  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی و حرفه ای قالی بافان و صنعت ساختمان از  97/5/1

📌  اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره برنامه زماني ثبت‌نام آزمون توليمو در سال 97

📌 اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره تاريخ برگزاري و نحوه نام نويسي در سومين آزمون سنجش استاندارد مهارت‌هاي زبان فارسي (سامفا) سال 1397
🔹 بدینوسیله به اطلاع مي رساند سومين دوره نام‌نويسي براي شركت در آزمون سنجش استاندارد مهارت‌هاي زبان فارسي (سامفا) از روز يكشنبه مورخ 97/05/14 آغاز و در روز يكشنبه مورخ 97/05/21 پايان مي‌پذيرد. لازم به تاكيد است كه نام‌نويسي منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org انجام خواهد پذيرفت.
🔹 با توجه به اينكه پرداخت هزينه نام‌نويسي به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است با استفاده از كارتهاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني مذكور و پرداخت مبلغ 600.000 (ششصد هزار) ريال به عنوان وجه نام‌نويسي براي هر آزمون (عمومي يا آكادميك) اقدام و سپس نسبت به دريافت اطلاعات كارت اعتباري (شماره سريال 12 رقمي) اقدام نمايند.
🔹 چنانچه داوطلبي متقاضي نام‌نويسي در هر 2 آزمون (عمومي و آكادميك) ‌باشد، لازم است مبلغ 600.000 (ششصد هزار) ريال ديگر نيز از همين طريق پرداخت و اطلاعات كارت اعتباري را دريافت دارد.
آزمون سنجش استاندارد مهارتهاي زبان فارسي (سامفا) در 2 روز و در 2 سطح عمومي و آكادميك، شامل بخشهاي شنيداري، خوانداري، نوشتاري و گفتاري بوده كه مهارت داوطلبان در اين بخشها سنجيده خواهد شد.
🔹 آزمون مذكور در صبح و بعداز ظهر روزهاي پنجشنبه مورخ 97/06/15 و جمعه مورخ 97/06/16 برگزار خواهد شد.
ضمناً چهارمين آزمون سنجش استاندارد مهارتهاي زبان فارسي (سامفا) در دي ماه97 برگزار مي گردد كه اطلاعات تكميلي متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد.


 archive آرشیو گذشته : 



0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin