ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی استفاده از تلگرام پاسپورت (لاگین در سایت از طریق تلگرام)

1397/5/5 13:56

در نسخه 4.9 تلگرام پاسپورت تلگرام معرفی شد. پاسپورت تلگرام یک روش اعتباردهى واحد براى خدماتى است كه به تشخيص هويت شخصى نياز دارند. با استفاده از رمزنگارى سرتاسر، مدارك تشخيص هويت و داده‌هاى شخصى خود را در ابر تلگرام ذخيره كنيد. داده‌هایتان را بلافاصله با خدماتى كه به شناسنامه فيزيكى (مدارک شناسایی واقعی) نياز دارند (فعالیت‌های تجاری, ICO و ...)، به اشتراك بگذاريد.


اگر بخواهیم به طور سادتر این قابلیت را بیان کنیم ، اغلب برای ثبت نام در بعضی از سایت ها از اکانت جیمیل یا فیسبوک خود استفاده میکنید. به طوری که در صفحه ثبت نام سایت دکمه ای برای ثبت نام از طریق جیمیل وجود دارد که پس از کلیک بر روی آن با استفاده از اطلاعات جیمیل و به راحتی ثبت نام شده انجام خواهد شد. با این روش دیگر پر کردن فرم های طولانی ثبت نام زمانگیر نخواهد بود. اینبار تلگرام این قابلیت را با متدهای پیشرفته تر در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار داده است.تمامی اطلاعات هویتی شما به صورت رمزنگاری End-to-End در سرورهای ابری تلگرام ذخیره خواهد شد. زمانی که اطلاعات هویتی شما درخواست میشود تلگرام بی واسطه و به طور مستقیم اطلاعات را از فرستنده به سمت گیرنده ارسال خواهد کرد.


 offline_pin ثبت نام در سایت از طریق شناسنامه تلگرام 

در اولین قدم تلگرام رسمی خود را به آخرین نسخه از طریق گوگل پلی بروزرسانی کنید.برای اینکه اولین ثبت نام خود را به این روش داشته باشیم کافی است وارد سایت www.ePayments.com/tg شویم، این سایت از قابلیت ثبت نام با اکانت تلگرام را به ما میدهد. پس از ورود به سایت صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. در بالا فرم ثبت نام دکمه ای با عنوان Sign Up With Telegram وجود دارد. بر روی دکمه کلیک یا ضربه بزنید.

www.ePayments.com/tg

اگر از چندین نسخه تلگرام استفاده میکنید ، نسخه تلگرام اصلی را برای هویت سنجی انتخاب کنید.

telegram use www.ePayments.com/tg

چنانچه از هویت دومرحله ای یا رمز از اکانت خود محافظت میکنید ، رمز را وارد کرده و بر روی علامت تیک بالا صفحه ضربه بزنید.

telegram passport

در این مرحله از شما اطلاعات شخصی و ایمیل خواسته میشود. با توجه به اینکه برای اولین بار است که از این امکان استفاده میکنیم باید یکبار اطلاعات شخصی و ایمیل خود را وارد کنید. ولی در دفعات بعدی و برای ثبت نام در سایت های دیگر این اطلاعات در شناسنامه شما ذخیره خواهد شد.

بر روی Personal Details ضربه بزنید.

personal details on telegram passport

اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و بر روی تیک بالا صفحه ضربه بزنید.

personal details telegram

ایمیل خود را هم وارد کنید.

email on telegram passport

در آخر بر روی AUTHORIZE ضربه بزنید. خواهید دید که اطلاعات شخصی شما به طور خودکار در فرم ثبت نامی سایت درج خواهد شد.

AUTHORIZE telegram passport

پس از تکمیل فرم و تایید قوانین وارد صفحه اصلی سایت آزمایشی برای ثبت نام خواهیم شد.

telegram passport


  codeراهنمای توسعه دهندگان و برنامه نویسان برای استفاده از شناسنامه تلگرام در وب و اپلیکیشن

چنانچه شما یک برنامه نویس و توسعه دهنده وب هستید این امکان وجود دارد که هم اکنون با استفاده از Api های معرفی شده توسط تلگرام ثبت نام اعضا سایت خود را با استفاده از اکانت آنها انجام دهید.

برای مشاهده مستندات و همچنین راهنمای استفاده از کدهای API وارد آدرس https://core.telegram.org/passport شوید.

قطعا استفاده از قابلیت ثبت نام در سایت یا برنامه از طریق تلگرام مزیتی بسیار برای افزایش اعتبار شما به دلیل استفاده اکثریت مردم کشور عزیزمان ایران از تلگرام دارد.


مقالات زیر را برای مطالعه پیشنهاد میکنیم :



0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza