چگونگی دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

1397/5/7 20:47

بازنشستگان عزیز برای دریافت فیش حقوقی خود میتوانند از برای دریافت فیش حقوقی خود از سایت http://www.retirement.ir اقدام کنند. ما در این مقاله آموزش دریافت فیش حقوقی را برای شما کاربران عزیز وبسایت اُمیگو توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.


چگونگی دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

در ابتدا وارد سایت www.retirement.ir شوید و از سمت چپ صفحه بر روی "فیش حقوقی" کلیک کنید.

در صفحه باز شده مطابق تصویر زیر مقادیر شماره دفتر كل ، شماره ملی ، شماره حساب ، مربوط به ماه و کد امنیتی را وارد کرده و بر روی "مشاهده فیش" کلیک کنید.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

  • شماره دفتر كل، شماره ای است كه در هنگام بازنشستگي توسط صندوق بازنشستگي كشوری به بازنشسته اختصاص داده شده و در تمام احکام حقوقي صادره ثبت گرديده است.
  • وظيفه بگيران محترم جهت دريافت فيش حقوق مربوط به خود، بايد شماره ملی و شماره حساب خود را وارد نمايند. 
  • فيش حقوقي فقط برای دستگاه هايي كه حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقيم از طرف صندوق بازنشستگي كشوري پرداخت مي شود و همچنين برای دستگاه هايي كه در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگي كشوري قرار دارند صادر مي گردد.
  • بازنشستگان ساير دستگاه ها جهت دريافت فيش حقوقي بايد به دستگاه متبوع خود مراجعه نمايند.
  • اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فيش استفاده می نمایید  در نظر داشته باشید که تيک Background graphics خورده باشد و Headers and footers تیک نداشته باشد. مانند عکس زير :

  • اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فيش استفاده می نمایید چنانچه آرم صندوق در صفحه پيش نمايش ، نمایش داده نشد دکمه Cancle را زده و دکمه چاپ را مجددا بزنید. 

پس از کلیک بر روی "مشاهده فیش" ، در صورتی که اطلاعات داده شده صحیح باشد فیش حقوقی الکترونیکی شما صادر خواهد شد. دو گزینه چاپ فیش (برای چاپ فیش حقوقی) و ساخت فایل PDF (فیش حقوقی را به صورت فایل PDF برای شما آماده میکند) در بالا صفحه مشاهده خواهید کرد.


در صورت بروز مشکل در چاپ فیش یا نمایش نادرست قسمتهای فیش در برگه چاپ شده، با کلیک بر روی "ساخت فایل PDF" فیش را به شکل فایل پی دی اف بر روی کامپیوتر خود ذخیره کرده و سپس در نرم افزارهای مرتبط مانند Adobe Acrobat Reader آن را چاپ نمایید.




0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza