اخبارهفتگی استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها(هفته دوم مرداد97)

1397/5/8 10:24

📌 تقویم آموزشی نیمسال اول 97-98 دانشگاه پیام نور
تغییر رشته و گرایش : 3 الی 15 شهریور
مهمان دائم و موقت : 3 الی 15 شهریور
ثبت نام و انتخاب واحد : 13 تا 22 شهریور
شروع کلاسها : 24 شهریور
حذف و اضافه : 14 الی 25 مهر
مهمان اضطراری : 3 الی 14 آذر
زمان امتحانات : 1 الی 24 دی ماه

📌 اطلاعیه‌ آزمون جذب عمومی ‌تصدی منصب قضاء سال 1397
🔹 به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی تصدی منصب قضا در سال 97 می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور از روز سه شنبه مورخ 97/05/09 آغاز و درروز دوشنبه مورخ 97/05/15 پایان می‌پذیرد.
🔹 شرایط آزمون :
🔸داشتن حداقل 22 و حداکثر 40 سال تمام در روز ثبت نام
🔸دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی زیر:
1- کارشناسی حقوق یا فقه و حقوق یا الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛
2- کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و حقوق در یکی از گرایش ها؛
3- کارشناسی ارشد پیوسته الهیات، معارف اسلامی و ارشاد با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛
4- سطح دو حوزوی یا بالاتر
🔹  تقویم آزمون جذب عمومی:
توزیع کارت شرکت در آزمون: 25/مهر/97
زمان برگزاری آزمون: 27/مهر/97
🔹 توجه : داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده آزمون تستی، روز جمعه مورخ 97/09/30 در آزمون تشریحی شرکت خواهند نمود و از داوطلبان حوزوی پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل می آید.

📌 سهام عدالت
🔹 آخرین مهلت ثبت شماره #شبا سهام عدالت فقط تا ۱۵ مرداد می باشد.
🔹  تقریبا" ۲۰% مردم سهام دارند و بی اطلاع هستند و کماکان شماره شبای خود را در سامانه ثبت نکرده اند.
🔹 استعلام در دفاتر رسمی هیچگونه هزینه ای ندارد. برای این کار در سامانه فقط کدملی کافی است.
🔹 ثبت شبای یکی از وراث جهت فرد فوت شده بزودی فعال می شود.

📌 کنکور کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) 
🔹 به اطلاع کليه داوطلبان ثبت‌نام كننده در آزمون كارداني به كارشناسي ناپیوسته سال 1397 مي‌رساند، کارت شرکت در آزمون منحصراً براي داوطلبان متقاضي رشته هاي با آزمون از روز سه‌شنبه 97/05/09 براي مشاهده و پرينت  ارائه می‌گردد.
🔹 آزمون کليه داوطلبان در صبح روز جمعه مورخ 97/05/12  برگزار مي‌گردد.
🔹 تذكر مهم : كليه داوطلبان متقاضي گزينش در رشته‌هاي بدون آزمون مي‌توانند براي مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي (ازجمله معدل کل مقطع کاردانی)و كد رشته ‌محلهاي انتخابي خود از تاريخ 9/5/97 لغايت 97/05/11  نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمايند.
🔹 داوطلبان محترم برای دریافت کارت آزمون با در دست داشتن  شماره پرونده، كد رهگيري و يا نام و نام خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرينت آن اقدام نمايند.

🔹 زمانبندي مراحل مختلف آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 97
ثبت نام و انتخاب رشته : 23 ارديبهشت لغايت 29 ارديبهشت 97
دريافت كارت ورود به جلسه آزمون : 9 مرداد 97 لغايت 11 مرداد 97
 زمان برگزاري آزمون : جمعه 12 مرداد 1397

📌 آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی 
🔹 طبق اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه انتخاب رشته این دانشگاه برای آخرین بار مجدداً از چهارشنبه ۳ مرداد برای جاماندگان از ثبت نام فعال و تا جمعه ۵ مرداد امکان ثبت نام و ویرایش دوباره اطلاعات برای تمامی داوطلبان فراهم خواهد شد!!!
نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۷ در حدود یکماه دیگر و هفته اول شهریور ماه منتشر خواهد شد.

📌 قانون استخدام ناجا دائمی شد.
💬 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس :
🔹 طرح دائمی شدن قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از اسفند ۱۳۸۲ تا پایان سال ۱۳۹۶ به صورت آزمایشی اجرا شده بود، در جلسه امروز کمیسیون به تصویب رسید.
🔹 با اعمال اصل ۱۱۰ قانون اساسی فرزندان رزمندگان اعم از آزادگان و جانبازان که به ازای هر ماه رزمندگی از ۱۲ روز کسری خدمت برخوردار می شوند، این میزان بدون سقف است.
🔹 پس از تصویب مجلس و تائیدیه شورای نگهبان، این قوانین اجرائی خواهند شد.

📌 اطلاعیه زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش سال 97
🔹 طبق اطلاعیه اداره امور اداری آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش به اطلاع میرسانیم؛ داوطلبان آزمون استخدام پیمانی سال 97  جهت اطلاع از نتیجه آزمون از مورخ 97/5/7 به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.
🔹 ضمناً مراحل تکمیل پرونده ومراجعه جهت انجام معاینه ومصاحبه طی اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

📌 آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان
🔹 امروز 8 مرداد ماه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان میباشد.
🔹 جهت دریافت کارت ورود به جلسه داشتن رمزهمگام و کد ملی الزامیست.

📌 اطلاعیه درباره جاماندگان ثبت نام مقطع کاردانی فنی حرفه‌ای
🔹 به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان متقاضي شركت در پذيرش دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي سال 1397 كه در زمان مقرر (از تاريخ 97/03/06 لغايت 97/03/20) در آزمون مزبور ثبت‌نام ننموده‌اند مي‌رساند كه ترتيبي اتخاذ گرديده كه در بازه زماني مشخص شده (97/05/08 لغايت 97/05/12)، بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

📌 نتایج آزمون ای پی تی مرداد ماه دانشگاه آزاد اعلام شد
🔹 تمامی داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

📌 پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان از مهر امسال آغاز می شود!
🔹 این تسهیلات برای ۴۰۰ هزار بازنشسته با کارمزد ۴ درصد در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می شود.

📌 استخدام ایران خودرو شروع شد
مدارک لازم : عکس ، مدرک تحصیلی ، شناسنامه ، کارت ملی 

📌 اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره اعلام كد رشـته‌محل‌هاي جديد و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1397
🔹 پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1397 و اطلاعيه‌هاي‌ مورخ 97/02/29 ، 97/03/27 و 97/05/02 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان، به اطلاع داوطلباني كه قبلاً در مهلت تعيين شده، در آزمون مذكور ثبت‌نام و انتخاب رشته نموده‌اند ‌(اعم از متقاضیان رشته­هاي با آزمون و رشته‌هاي پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي) مي‌رساند كه اصلاحات و هم‌چنين كدرشته‌هاي تحصيلي جديد علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي موجود در دفترچه راهنماي آزمون مذكور بعد از انتشار دفترچه راهنما و اطلاعيه‌هاي مورخ 97/02/29 و 97/03/27 به شرح ذيل به اين سازمان واصل گرديده است. داوطلبان در صورت تمايل مي‌توانند پس از مطالعه دقيق مندرجات دفترچه راهنما، اطلاعيه‌هاي‌ مذكور (قابل دسترسي در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني 
www.sanjesh.org) و مندرجات اين اطلاعيه، در بازه زماني 97/05/09 لغايت 97/05/11 (همزمان با پرينت كارت آزمون) نسبت به ويرايش كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.
🔹 ضمناً به اطلاع داوطلباني قبلاً در اين آزمون ثبت‌نام ننموده‌اند مي‌رساند امكان ثبت‌نام جديد در رشته‌هاي پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي از تاريخ 97/05/08 لغايت 97/05/12 فراهم گرديده كه در صورت تمايل مي‌توانند با مراجعه به اطلاعيه مورخ 97/05/06 مندرج در سايت اين سازمان نسبت به ثبت‌نام در رشته‌هاي پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي اقدام نمايند.

📌 استخدام جدید سازمان تامین اجتماعی در مرداد 97
🔹 مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور تا مهرماه سالجاری خبر داد.
🔹 به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی بمنظور تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه ای و درمانی سراسر کشور از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی، گزینش و طی سایر مراحل جذب بصورت متمرکز دعوت بعمل می آورد. وی افزود : متقاضیان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که در مرداد ماه سالجاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، ثبت نام نمایند. حسینی آذرنوشان تاکید کرد: داوطلبان گرامی توجه فرمایند، هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون های استخدامی تامین اجتماعی صرفا از طریق سایت رسمی این سازمان معتبر و قابل استناد است.

📌  نتایج نمونه دولتی اعلام شد.
🔹 برای دریافت نتیجه به آدرس (
http://azmoon.medu.ir) مراجعه کنید.

📌 زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 97
🔹 نتایج اولیه کنکور حدودا بین 10 تا 15 مرداد ماه 97 اعلام میشود.
🔹 کارنامه اولیه کنکور شامل درصد پاسخ دروس، رتبه در زیر گروه، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری می باشد.
🔹 داوطلبان کنکور 97 در همان موقع با اطلاعات دفترچه راهنمای انتخاب رشته، باید 150 کد رشته و دانشگاه را ،از بین چند هزار کد رشته (متناسب با رتبه خود) انتخاب و به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته درج نمایند.
🔹 نتایج قبولی پذیرفته شدگان در رشته ها و دانشگاههای کشور در نیمه دوم شهریور 97 اعلام می شود.

📌  اطلاعیه مهم در خصوص بیمه تکمیلی رانندگان 
💬 روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
🔹 رانندگان گرامی شاغل در بخش حمل و نقل برون شهری(جاده‌ای) کالا برای ثبت نام و استفاده از خدمات "بیمه تکمیلی و عمر و حوادث" به "مراکز صدور کارت هوشمند رانندگان" مراجعه نمائید.
🔹 مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بیمه تکمیلی و عمر و حوادث رانندگان شاغل در حوزه حمل و نقل برون شهری (جاده‌ای) کالا #شامل شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات شناسنامه ای همسر(کارت ملی و شناسنامه) است.

📌 ثبت نام عتبات دانشجویی / سقف وام افزایش یافت
🔹 ثبت ‌نام این دوره از عتبات دانشگاهی از ۷ مرداد آغاز و تا ۱۴ مرداد ادامه خواهد داشت.
🔹 15 مردادماه قرعه کشی برای اعزام دانشجویان به عتبات انجام خواهد شد، اولین کاروان ۲۴ مردادماه اعزام می شود.
🔹 مهلت ثبت نام ها به دلیل کمبود زمان تمدید نخواهد شد و در مجموع ۸ هزار دانشجو، استاد دانشگاه و کارکنان دانشگاه به عتبات اعزام می شوند.
🔹 با هماهنگی یکی از بانک ها مبلغ وام ها افزایش پیدا کرده که به کاروان های هوایی دو میلیون تومان و به کاروان های زمینی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با سود ۴ درصد پرداخت خواهد شد.

📌 نتایج صد و بیست و هشتمین دوره آزمون زبان انگلیسی تولیمو اعلام شد
داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه، در آدرس http://tolimo.sanjesh.org/result کارنامه خود را دریافت کنند.

📌 آزمون سراسری استخدام سازمان آتش ‌نشانی در سال 97
💬 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: جذب نیازمند آزمون سراسری کشوری است، طی چند روز اخیر با یک سری هماهنگی ‌های انجام شده مشکل مجوز استخدامی ‌های جدید حل شده است.
🔹 سازمان آتش‌نشانی اصفهان به صورت مستقل نمی‌تواند جذب نیرو داشته باشد اما با برگزاری آزمون سراسری در شهریورماه سال جاری، حداقل 179 نفر در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جذب خواهند شد.
🔹 از آن جایی که به نیروی ‌های واجدالشرایط احتیاج داریم، آتش‌نشانانی که قرارداد آن‌ها تمام شده است اگر شرایط را داشته باشند در خصوص تمدید قرارداد آن ‌ها اقدام خواهیم کرد.
🔹 اولویت ‌های سازمان 2 بخش نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری است، اولویت سخت ‌افزاری شامل ایجاد چند ایستگاه جدید و به روزرسانی ایستگاه ‌های موجود و جذب نیروهای جدید است.


 خبرهای استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها را دوشنبه هر هفته از طریق سایت omigo.ir دنبال کنید  


 archive آرشیو گذشته : 


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin