معرفی 8 روش برای فعالیت مخفی در واتساپ

1397/5/8 14:29

اگر قصد استفاده از برنامه واتساپ به صورت مخفیانه را دارید، بطوری که بقیه از حضور شما اطلاع پیدا نکنند ما در این مقاله 8 نکته برای فعالیت مخفیانه در واتساپ را معرفی خواهیم کرد.

با فعال کردن تمامی این 8 مورد ، میتوان گفت حالتی شبیه روح تلگرام را برای واتساپ فعال کرده ایم.


1) مخفی کردن نمایش آخرین بازدید در واتساپ

مخفی کردن نمایش آخرین بازدید در واتساپ

به طور پیبشرفض واتساپ آخرین بازدید شما را به بقیه دوستانتان گزارش خواهد داد.شما میتوانید این حالت را فعال یا غیر فعال کنید.برای اینکار وارد برنامه واتساپ شوید. از بالا برنامه بر روی علامت سه نقطه ضربه زده و سپس Settings را انتخاب کنید، در ios از پایین بر روی Settings ضربه بزنید.
به Account و سپس به Privacy بروید. بر روی Last Visible ضربه زده و آنرا به به Nobody تغییر دهید.
با اینکار دیگران آخرین زمان بازدید شما را نخواهند دید و همچنین شما هم از این پس آخرین بازدید دوستانتان را نمیتوانید مشاهده کنید.

2) غیرفعال کردن تیک خوانده شدن پیام

در صورتی که در واتساپ برای فردی پیام ارسال کنید ، در کنار پیام یک تیک میخورد و این به این معنی است که پیام شما برای دوستتان ارسال شده است، اما اگر دوتیک بخورد یعنی به دست دوستتان به موفقیت رسیده است ولی هنوز آن را نخوانده است ، اگر دو تیک آبی رنگ بخورد یعنی اینکه دوستتان پیام شما را مشاهده کرده است.
برای اینکه دیگران پیام ارسالی به شما را نتوانند متوجه شوند که توسط شما خوانده شده است یا خیر باید مراحل زیر را طی کنید :
وارد تنظیمات شده و بر روی Account ضربه بزنید.
از آنجا مجدد بر روی Privacy ضربه زده و از لیست باز شده تیک گزینه Read receipts را بردارید.
باغیر فعال کردن این گزینه شما هم نمیتوانید دوتیک آبی رنگ رابرای پیام ارسال شده به دوستان را مشاهده کنید.

 3) پنهان کردن عکس پروفایل در  واتساپ

مخاطبین یا دوستانتان با انتخاب پروفایل شما میتوانند عکس یا تصویر پروفایل را مشاهده کنند. برای اینکه عکس پروفایل را از دید دیگران مخفی کنیم کافی است به تنظیمات رفته و وارد Account شوید. اینبار Privacy را انتخاب کنید. در صفحه باز شده بر روی Profile photo ضربه بزنید.
حالت آن را به Nobody تغییر دهید.

4) نمایش Status برای مخاطبین خاص

همانطور که در جریان هستید واتساپ قابلیتی به نام Status دارد که با استفاده از آن میتوان تصاویر یا فیلم های کوتاه خود را به مدت 24 ساعت برای مخاطبینتان به اشتراک بگذارید.
برای مشاهده status دیگران از زبانه دوم در صفحه اصلی واتساپ به نام Status استفاده کنید.
در اینجا شاید لازم باشد که Status های ارسالی خود را فقط برای بعضی از مخاطبین قابل مشاهده بگذارید.
برای اینکار وارد تنظیمات شده و وارد Account شده و بر روی Privacy ضربه بزنید.
برای تغییر وضعیت نمایش Status ها بر روی Status ضربه بزنید تا وارد صفحه جدیدی شوید.
در این صفحه با انتخاب گزینه My contacts except میتوان مخاطبهایی که نمیخواهیم به آنها وضعیت ما نمایش داده شود را انتخاب کنیم.
در صورتی که میخواهید نمایش وضعیت خود را برای بعضی از کاربران نمایش دهید بر روی Only share with ضربه زده تا از لیست مخاطبان آنها را بتوان انتخاب کرد.

5) مخفی کردن متن About

یکی دیگر از قابلیت های واتساپ About یا متنی درباره خودتان است.
این متن زمانی برای مخاطبان نمایش داده میشود که آنها بر روی پروفایل شما ضربه بزنند.
معمولا از این گزینه برای نمایش اطلاعاتی در مورد خودتان یا بیان جمله ای زیبا استفاده میشود.
در صورتی که مایل به نمایش این متن برای دیگر مخاطبان خود نیستید مسیر Settings > Account > Privacy را طی کنید.
بر روی About ضربه زده  و گزینه Nobody را انتخاب کنید.
چنانچه قصد دارید این پیام را فقط مخاطبانی که شماره آنها را دارید بتوانند مشاهده کنند گزینه My contacts را انتخاب کنید.

6) بررسی به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی
واتس اپ این امکان را به شما میدهد که موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما این کار را میتوانید با ضربه زدن بر روی  آیکن Attachment و انتخاب گزینه Location انجام دهید.

این امکان برای مدت کوتاهی که قصد ارسال موقعیت خود به دیگران را دارید مناسب است، گاهی اوغات ممکن است به طور ناگهانی و برحسب اتفاق موقعیت مکانی خود را برای مخاطبینتان ارسال کنید. خوشبختانه واتساپ قسمتی را برای بررسی عملکرد این امکان قرار  داده است.
از قسمت تنظیمات وارد Account شده و بر روی Privacy ضربه بزنید.
هم اکنون بر روی Live location ضربه زده تا وارد صفحه آن شوید.
در این صفحه میتوان مشخص کرد که با هر چت کردن موقعیت مکانی شما برای دیگران به اشتراک گذاشته شود یا خیر، توجه داشته باشید برای به اشتراک گذاری وقعیت باید Location یا همان GPS گوشی شما فعال باشد.


7) استفاده از Airplane یا حالت پرواز 

حالت پرواز در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارد، با فعال کردن AirPlane تمامی حالات ارتباطی بیسیم در تلفن همراه قطع خواهد شد. به طوری که استفاده از تماس،پیامک، اینترنت ، بلوتوث و غیره توسط شما ممکن نیست.
از این روش میتوانیم برای مشاهده پیامهای دیگران بدون خوردن دوتیک آبی استفاده کنیم. در واقع پس از آمدن پیام برای شما آن را باز نکرده و حالت پرواز را فعال کنید. پس از فعال سازی حالت پرواز پیام را از طریق برنامه واتس اپ بخواند.توجه داشته باشید این یک راه حل کامل و دائمی برای مخفی بودن در واتساپ نیست.
برای فعال کردن حالت پرواز کافی است پنجره میانبر گوشی را از بالا به پایین در گوشی اندروید و در ios از پایین به بالا کشیده و گزینه airplane را انتخاب کنید.

8) مشاهده پیام های جدید در قالب popup

با فعال کردن Popup Notifications میتوانید پیامهایی که برای شما ارسال میشود را در صفحه ای جداگانه به غیر از برنامه واتساپ مشاهده کنید.
برای اینکار از قسمت تنظیمات وارد Notifications شوید.
گزینه popup Notification را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید.
برای اینکه بتوانید فقط در زمانی که صفحه گوشی روشن است صفحه پاپاپ را مشاهده کنید گزینه only when screen on را انتخاب و برای اینکه صفحه گوشی فقط در حالت خاموش بودن پاپاپ را نمایش دهد گزینه Only when screen "off" را انتخاب کنید.
برای اینکه در هر دوحالت بتوان صفحه پاپاپ را مشاهده کرد بر روی Always show popup ضربه بزنید. اگر هم میخواهید هیچ پاپاپی مشاهده نکنید بر روی No popup ضربه بزنید.
با فعال کردن پاپاپ در صورتی که پیامی برای شما بیاید با خواند آن بدون نیاز به بازکردن واتساپ از خوردن تیک آبی برای دوستانتان جلوگیری میکنید.


مقالات زیر را برای مطالعه پیشنهاد میکنیم :



0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza