آموزش عضویت در پیامرسان Telepado

1397/5/8 20:38

پیامرسان Telepado هنوز محبوبیت چندانی در میان کاربران پیدا نکرده است زیرا تاکنون تنها بیش از ۱۰۰ هزار بار از گوگل‌ پلی دانلود شده است، اما اگر بخواهیم کمی منطقی صحبت کنیم باید بگوییم که تله‌ پادو چیزی کم از نمونه‌ های مشابه ندارد. برخی از افراد این پیام رسان را با روز‌های ابتدایی تلگرام مقایسه می‌ کنند و از ویژگی های تله‌ پادو سخن می‌ گویند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم پیام رسان تله پادو شباهت بسیار زیادی به تلگرام دارد و این موضوع را به وضوح می توان در بخش های مختلف این اپلیکیشن مشاهده نمود ، اگر بخواهیم بطور کلی برای شما بگوییم چندین قابلیت کلیدی و مهم تلگرام از قبیل امکان ساخت کانال ، دارا بودن تماس صوتی و تصویری ، دارا بودن چندین پلتفرم (داشتن نسخه دسکتاپ) ، امکان داشتن شناسه یکتا (ID) و … را دارا می باشد. علاوه بر این پس از مدتی کار کردن با این برنامه مشاهده خواهید کرد که این اپلیکیشن شباهت بسیار زیادی به نسخه های اولیه تلگرام دارد ، حتی نسخه ی دسکتاپ این برنامه نیز شباهت زیادی به نسخه دسکتاپ تلگرام دارد.

با توجه به اینکه این اپلیکیشن پیام رسان جدیدی نسبت به تلگرام ، واتساپ ، لاین ، ویچت و... است دارای برخی کاستی های همانند نداشتن استیکر ، لینک نداشتن کانال ها ، دارا بودن برخی مشکلات در هنگام پیام صوتی و تصویری نیز می باشد که می توان امیدوار بود در آپدیت های بعدی نیز این مشکلات بهبود یابند. در بخش پیام رسان این اپلیکیشن امکان ادیت پیام ها پس از ارسال آن ها نیز وجود دارد.

آموزش عضویت در پیامرسان Telepado

اگر نگاهی به سایت تله پادو بیندازیم کمپانی به نام International Technology Enterprise به عنوان طراح این پیام رسان معرفی می‌ گردد اما در جایی به شکل بسیار حیرت انگیزی گفته شده است که این کمپانی در بریتیش آیلند کشور بریتانیا تاسیس گردیده است. نکته مهم برای این پیام رسان مالکیت آن است که یک شرکت انگلیسی بوده و سرورهای این پیام رسان نیز در اروپا و به صورت ابری قرار دارد. از این لحاظ می‌توان گفت که پیام رسان‌های محبوب ایرانی‌ها در حال خروج از سلطه روسی‌هاست!


برخی از ویژگی های پیام رسان تله پادو :

  • امکان ساخت کانال و گروه بدون محدودیت
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
  • امکان ادیت پیام ها پس از ارسال آن ها به مخاطبین
  • اجرا بر روی پلتفرم های مختلف (اندروید ، Ios ، ویندوز ، مَک )
  • امکان انتقال فایل های چندرسانه ای با سرعت بالا
  • میزبانی ابری
  • رایگان بودن پیامرسان
  • دارای سکرت چت


شروع کار با پیامرسان Telepado

در ابتدا برنامه Telepado را از گوگل پلی دانلود کنید.

پس از دانلود و نصب ، برنامه را اجرا کنید.

در اولین صفحه بر روی START MESSAGING ضربه بزنید.

START MESSAGING

برای ثبت نام در پیامرسان شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کرده و تیک بالا سمت راست صفحه را فشار دهید.

your phone

منتظر بمانید که کد برای شما پیامک شود. چنانچه پس از یک دقیقه کد برای شما ارسال نشد بر روی Resend code ضربه بزنید دو حالت برای شما در نظر گرفته میشود : ارسال مجدد پیامک و تماس تلفنی

resenf code

پیشنهاد میکنیم یکبار دیگر ارسال پیامکی را ارسال کنید ، اگر باز پیامک را دریافت نکردید اینبار تماس تلفنی را انتخاب کنید.

در صورت دریافت پیامک کد را در قسمت مربوطه وارد کنید.

در صفحه ظاهر شده Communities مطابق شکل بر روی Telepado ضربه بزنید.

telepada

مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی را وارد کرده و بر روی علامت تیک ضربه بزنید.

your name

هم اکنون صفحه اصلی برنامه Telepado را مشاهده خواهید کرد. توضیحات هر قسمت را در تصویر مشاهده میکنید.

صفحه اصلی برنامه تله پادو

در صفحه مخاطبین میتوانید افرادی که از برنامه Telepado استفاده میکنند را مشاهده کنید.

مخاطبین تله پادو

در قسمت تنظیمات ، برای اولین کار یک آی دی برای خود اختصاص میدهیم (ID یک کلید یا نامی یکتا است که به واسطه آن میتوان دیگران را پیدا کرده و به آنها پیام بفرستید).

بر روی Username ضربه بزنید. نام مورد نظر خود را که باید بیشتر از 5 حرف باشد را وارد کرده و بر روی علامت تیک در بالا صفحه ضربه بزنید.

نام کاربری یا آی دی تله پادو

کار بعدی ایجاد یک تصویر برای پروفایل است. مطابق شکل بر روی علامت دوربین ضربه بزنید. تصویر مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید.

برای شروع یک گفتگو یا ایجاد گروه ، کانال و یا ارسال پیام دسته جمعی میتوانید از زبانه Chats بر روی علامت مداد ضربه بزنید.

ایجاد گروه ، کانال در تله پادو

در مقالات بعدی به طور کامل در مورد ایجاد گروه ، کانال و ارسال دسته جمعی پیام به مخاطبان برنامه Telepado صحبت خواهیم کرد.


چگونگی دلیت اکانت  Telepado 

برای غیرفعال یا حذف کردن برنامه Telepado گزینه یا صفحه اینترنتی وجود ندارد. با توجه به توضیحات داده شده در سایت Telepado چنانچه شما تا 180 روز از اکانت خود استفاده نکنید ، به طور خودکار حساب کاربری شما غیرفعال و حذف خواهد شد.

اگر عجله ای برای حذف اکانت خود دارید میتوانید با ارسال ایمیل به support@telepado.com متن خود را به صورت انگلیسی جهت حذف اکانت به آنها ارسال کنید.


مقالات زیر را برای مطالعه پیشنهاد میکنیم :



0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza