ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

معرفی ابزار Activity برای مدیریت زمان فعالیت در اینستاگرام

1397/5/11 11:25

متاسفانه اعتیاد به شبکه های اجتماعی یکی از مشکلات اساسی در هر خانواده ای است. به طوری که در مهمانی های خانوادگی این شبکه های اجتماعی هستند که جای صحبت های گرم و صمیمی گذشته را گرفته است. شرکت فیسبوک که مالک برنامه محبوب اینستاگرام است قدمی بلند بر مدیریت و استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی خود برداشته است که بسیار قابل تحسین است.

در قابلیت جدید برنامه فیسبوک و اینستاگرام به کاربران این اجازه داده میشود که زمان خود را برای استفاده از این شبکه های اجتماعی پرطرفدار مدیریت کنند.این قابلیت در هر دو برنامه فیسبوک و اینستاگرام به طور یکسان عمل میکند ، به طوری که شما قادر خواهید بود میزان فعالیت خود در این برنامه ها را در بازه های روزانه و هفتگی مشاهده کنید.

قابلیت جالب دیگری که به اینستاگرام اضافه شده این است که میتوان با مشخص کردن میزان ساعت استفاده از برنامه فعالیت خود را در در اینستاگرام محدود کنیم، به طور مثال با تنظیم کردن مقدار 2 ساعت مشخص کرده ایم که ما در روز فقط 2 ساعت حق استفاده از این پیامرسان را داریم.

چنانچه این قابلیت برای شما فعال نشده است ممکن است فعال شدن آن برای شما کمی زمان ببرد.


بررسی گزینه های مدیریت زمان

در ابتدا نسخه های برنامه فیسبوک و اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. وارد برنامه اینستاگرام شده و برای مشاهده فعالیت های خود باید از Settings وارد صفحه Your Activity بشوید.

پس از باز شدن صفحه ، میتاونید میزان فعالیت خود را به طور هفتگی یا روز خاص مشاهده کنید (در قسمت Daily Average میتوان میانگین زمان استفاده از اینستاگرام در روز را ببینید)
با ضربه زدن بر روی Set Daily Reminder میتوان با تنظیم کردن ساعت و دقیقه ، میزان استفاده از اینستاگرام در روز را مشخص کرد (در تصویر بالا ما میزان استفاده روزانه از اینستاگرام را 25 دقیقه مشخص کرده ایم).
همچنین قادر خواهید بود اعلانهای اینستاگرام که بر روی گوشی نمایش داده میشود را تا یک زمان خاصی محدود و خاموش کنید.

 برای مدیریت زمانی در برنامه فیسبوک هم از قسمت Settings وارد Your Time شوید.

با معرفی این ابزارها توسط شرکت فیسبوک ، از این پس میتوان مدیریت بهتری برای کار با شبکه های اجتماعی داشت. این قابلیت برای افرادی که اعتیاد شدیدی برای استفاده از شبکه های اجتماعی دارند مفید خواهد بود، همچنین استفاده از این قابلیت میتواند بر کنترل استفاده از شبکه های اجتماعی توسط والدین بر فرزندان موثر و مفید باشد.
معرفی این ابزارها را میتوان اولین گام موثر برای دوری از فضای مجازی و نزدیکی به خانواده و دوستان در فضای واقعی دانست.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin