ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

حل مشکل نمایش صفحه خالی و سفید در اینستاگرام

4 سال پیش

کاربران اینستاگرام اغلب با مشکلات و خطاهای عدیده ای برخورد میکنند که در سایت omigo.ir تلاش کرده ایم که همه راه حل های موجود را پوشش دهیم ، یکی از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه هستند این است که هنگام باز کردن اینستاگرام یا تلاش برای ورود به حساب کاربری خود به یک صفحه خالی یا سفید برخورد میکنند.

 وقتی اینستاگرام را باز میکنند یا سعی در لاگین دارند به بجای دیدن نتایج با یک صفحه خالی یا سفید رنگ مواجه میشوند

در ابتدا چندان مشکل اساسی برای اینستاگرام بحساب نمی آمد اما به مرور زمان به کاربرانی که با این مشکل روبرو بودن افزده شد. کاربران گزارش داده اند که وقتی اینستاگرام را باز میکنند یا سعی در لاگین دارند به بجای دیدن نتایج با یک صفحه خالی یا سفید رنگ مواجه میشوند.

چگونگی حل مشکل سفید یا خالی بودن صفحات اینستاگرام؟

برخی دیگر از کاربران که با مشکل خالی بودن صفحات اینستاگرام مواجه شده بودند گزارش داده اند زمانی که با حساب کاربری خود از طریق رایانه به اینستاگرام لاگین میکنند به خوبی همه چیز اجرا میشود و در ادامه اگر بعد از آن هم به حساب کابری خود در گوشی مراجعه کنند با صفحه خالی برخورد نخواهند کرد.
به عنوان یک راه حل نباید به این روش زیاد تکیه کرد زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که این مشکل برای همیشه حل شده باشد.
بنابر این باید رمزعبور حساب کاربری خود را در رایانه تغیر دهید و سپس سعی کنید که با گوشی خود وارد حساب کاربری شوید و بررسی کنید که آیا مشکل صفحه خالی شما در گوشی حل شده است یا خیر؟.
تغییر رمز عبور حساب کاربری اینستاگرام باعث میشود که حساب کاربری شما در سایر دستگاه ها خارج (Log out) شود و فقط با همان گوشی بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

راه حل های دیگری که ممکن است بتواند شما را از شَر صفحه خالی خلاص کند عبارت اند از  :

  • فعال کردن حالت پرواز و سپس خاموش کردن آن
  • بروزرسانی اینستاگرام به آخرین نسخه
  • بررسی اتصال به اینترنت
  • پاک کردن حافظه کَش برنامه اینستاگرام
  • خاموش و روشن کردن گوشی
  • بستن اجباری (Force close) اینستاگرام
  • حذف و نصب مجدد اینستاگرام

اگر قبلا به این مشکل برخورد کرده اید یا راه حلی برای آن پیدا کرده اید از قسمت نظرات آن را به اطلاع ما و سایر کاربران برسانید.

34
کــارمـا :
42
و خدایی که در همین نزدیکیست...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
seyed68