نمایش سرعت دانلود و آپلود اینترنت در گوشی اندروید توسط NetSpeed Indicator

4 سال پیش

ده ها سرویس و برنامه مختلف وجود دارد که سرعت دانلود و آپلود اینترنت شما را مشخص میکند ، به عنوان مثال Fast.com یک سرویس ارائه شده توسط Netflix است که با استفاده از آن میتوانید سرعت کلی دانلود و آپلود اینترنت خود را مشاهده کنید.
اما این سرویس ها سرعت انتقال داده را نمایش نمیدهند یعنی اینکه سرعت لحظه ای دانلود و آپلود.

اگر میخواهید از سرعت لحظه ای دانلود و آپلود اینترنت دیتا یا وای فای خود در گوشی اندروید مطلع شوید باید از برنامه رایگان NetSpeed Indicator استفاده کنید.

چنانچه میخواهید سرعت دانلود و آپلود را بر روی ویندوز خود مشاهده کنید این پست را مطالعه کنید.

دانلود و کار با برنامه NetSpeed Indicator

در ابتدا برنامه را از اینجا دانلود و نصب کنید.

یکی از مزیت های این برنامه این است که حجم بسیار کمی در حد چند کیلوبایت دارد.

پس از نصب برنامه بلافاصله در نوار اعلان گوشی شروع به نمایش سرعت دانلود خواهد کرد. سرعت دانلود معمولا 0 نمایش داده خواهد شد تا اینکه برخی از برنامه ها از اینترنت استفاده کنند.

دانلود و کار با برنامه NetSpeed Indicator

همچنین برخی از برنامه ها داده های زیادی را دانلود نمیکنند که در نتیجه عدد 0 نمایش داده میشود ، در واقع میتوان گفت عدد 0 به این معناست که هیچ برنامه ای از اینترنت شما استفاده نمیکند.
اگر میخواهد ببینید که حداکثر سرعت دانلود اینرتنت دیتا یا وای فای چقدر است ، مجبور خواهید بود که یک فایل حجیم را از اینترنت دانلود یا یک ویدئو را به صورت آنلاین پخش کنید. پس از اینکار میتوانید حداکثر سرعت دانلود را در نوار اعلان مشاهده کنید.

در تنظیمات NetSpeed Indicator شما میتوانید انواع واحدهای سرعت داده ، واحد های استفاده از دیتا ، شکل و شمایل ظاهری اعلان ، نمایش روزانه استفاده از دیتا و نمیاش روزانه استفاده از وای فای برای مقایسه سرعت ، سرعت دانلود یا آپلود و... را تنظیم کنید.

تنظیمات NetSpeed Indicator

تنظیمات NetSpeed Indicator

همچنین گزینه ای برای شروع خودکار (Start On Boot) در برنامه وجود دارد تا بتوانید پس از ورود به گوشی بلافاصله سرعت دانلود و آپلود نمایش پیدا کند.

0
کــارمـا :
32
....
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
momodj