حذف خودکار سابقه های گوگل به طور خودکار و زمانبندی شده

4 سال پیش

زمانی که به حساب کاربری خود در دستگاه های مختلف لاگین کرده اید و در سرویس های گوگل شروع به فعالیت میکنید ، تمامی جستجوها ، رفتارها و حرکات شما توسط گوگل جمع آوری میشود تا بعدا در رسیدن به هدف خود راهی سریعتر پیشرو داشته باشید.
قبلا در مقاله ای جداگانه نحوه حذف سابقه جستجو های گوگل در اندروید ، آیفون و کروم را به صورت دستی آموزش داده ایم ، اما در این مقاله قصد داریم تا این کار را به صورت خودکار انجام دهیم ، یعنی اینکه بر اساس زمانی که مشخص میکنیم ، گوگل سابقه ها را حذف کند.

اگر کاربر Google Home و Google Assistant هستید بیشترین کارکرد آرشیو ذخیره شده در گوگل به کارتان خواهد آمد زیرا بر اساس همین اطلاعات و سابقه های شما است که این برنامه ها به شما ارائه خدمت میکنند.

برای شروع ، از هر دستگاهی که به حساب کاربری گوگل خود متصل هستید اینجا کلیک کنید تا به My Activity بروید.
در زیر قسمت Web & App Activity (یا Location History چنانچه فقط قصد حذف تاریخچه مکان ها را دارید) بر روی گزینه Choose to delete automatically کلیک کنید.

 Choose to delete automatically

اگر دکمه Choose to delete automatically را پیدا نکردید بر روی Manage activity کلیک کرده تا آن را بیابید. Manage activity

در مرحله بعدی یکی از سه بازه زمانی داده شده را انتخاب کنید :

  • Keep until I delete manually : زمانی که بخواهید خودتان تاریخچه فعالیت ها را به صورت دستی حذف کنید باید این گزینه انتخاب شده باشد ، در صورتی که میخواهید به صورت خودکار این کار انجام شود باید از دو گزینه دیگر استفاده کنید.
  • Keep for 18 months : با انتخاب این گزینه فعالیت های شما به مدت 18 ماه (یک سال و نیم) نگهداری میشود و پس از آن حذف خواهد شد.
  • Keep for 3 months : با انتخاب این گزینه فعالیت های شما به مدت 3 ماه نگهداری میشود و پس از آن حذف خواهد شد.

با توجه به نیاز خود یکی از دو گزینه را انتخاب کنید و بر روی Next کلیک کنید.

در صفحه بعدی گوگل به شما پیش نمایشی از فعالیت های گذشته را نمایش خواهد داد که برای تایید نهایی باید بر روی Confirm کلیک کنید.

پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه Got it کلیک کنید ، از این پس بر اساس بازه زمانی انتخاب شده تمامی فعالیت های شما به طور خودکار حذف خواهد شد.

0
کــارمـا :
36
خوشحالم که با سایت امیگو آشنا شدم... لطفا نظارتتون رو در مورد پست هام بگین
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
somaye