ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی مشاهده و ارسال دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

4 سال پیش

برنامه اینستاگرام نیازی به معرفی ندارد ، این برنامه اشتراک گذاری تصویر و ویدئو به لطف قابلیت ها و امکانات جدیدی که به آن اضافه شده است به محبوبترین شبکه اجتماعی در دنیا بدل شده است.

یکی از محبوبترین قابلیت های این برنامه ارسال و دریافت پیام کاربران با یکدیگر است.

با توجه به تجربه ما در وب سایت اُمیگو یکی از بیشترین مشکلاتی که کاربران اینستاگرام با آن روبرو هستند عدم مشاهده و دریافت صحیح پیام های دایرکت است به طور مثال اعلان دریافت پیام را در گوشی مشاهده میکنند اما زمانی که وارد قسمت دایرکت میشوند هیچ پیامی را در خود برنامه مشاهده نمیکنند که ما قبلا در این مقاله راه حل هایی را برای حل آن معرفی کردیم.
اما روشی که میتواند به این کاربران کمک کند این است که از سایر روش ها برای مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام استفاده کند ، همچنین اگر شما فردی هستید که به مدت زیادی با رایانه خود کار میکنید و قصد دارید که به صورت مداوم پیام های دریافتی را مشاهده و به آنها پاسخ بدهید باید از برنامه های تحت ویندوز برای مشاهده دایرکت استفاده کنید.

متاسفانه برنامه ای رسمی (مانند تلگرام دسکتاپ) برای اینستاگرام وجود ندارد که شما بتوانید آن را دانلود کنید ولی برنامه های غیر رسمی ولی مورد اعتماد وجود دارد که میتوانید از آنها کمک بگیرید.


روش اول) مشاهده پیام های دایکرت اینستاگرام در رایانه توسط IG:dm

برنامه های زیادی برای مشاهده پیام های دیارکت اینستاگرام در رایانه وجود دارد اما یکی از بهترین و مورد اعتمادترین آنها IG:dm است که قبلا هم در وب سایت اُمیگو آنرا معرفی کرده ایم.
IG:dm نه تنها به شما تمامی پیام های دایرکت اینستاگرام را نمایش میدهد بلکه به شما این امکان را میدهد تا به آنها همانند Facebook Messenger پاسخ دهید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه IG:dm را از اینجا دانلود و نصب کنید.
پس از اتمام نصب شما باید نام کاربری (ایمیل) و رمزعبور حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید.

نکته : اگر شما تایید هویت دوعاملی روش اپلیکیشن را بر روی حساب کاربری خود فعال کرده اید قادر به لاگین نخواهید بود.

پس از ورود موفقیت آمیز به حساب کاربری خود از سمت چپ میتوانید افرادی که با آنها چت کرده اید را مشاهد کنید ، برای دیدن پیام ها و یا شروع گفتگو بر روی هر یک از آنها میتوانید کلیک کنید.

مشاهده پیام های دایکرت اینستاگرام در رایانه توسط IG:dm

اگر چه IG:dm به شما امکان چت را میدهد اما مانند اینستاگرام اصلی شما قادر به انجام برخی از کارها مانند ارسال لایک (قلب) ، ارسال گیف و ارسال فایل صوتی نخواهید بود.

مشاهده پیام های دایکرت اینستاگرام در رایانه توسط IG:dm

در حال حاضر شما فقط میتوانید متون ، عکس و ایموجی های مختلف را ارسال کنید ، به علاوه با دوبار کلیک یا ضربه زدن بر روی پیام میتوانید آن را بپسندید.

مشاهده پیام های دایکرت اینستاگرام در رایانه توسط IG:dm

جدای از موارد فوق ، IG:dm دارای ویژگی های نسبتا خوبی است ، به طور مثال میتوانید با استفاده از کادر جستجوی بالای صفحه در پیام های خود جستجو کنید و اندازه پنجره چت ها را افزایش یا کاهش دهید.
به طور کلی این برنامه برای مشاهده و ارسال پیام های دایکرت اینستاگرام بسیار خوب عمل میکند ، سادگی برنامه از دیگر مزیت های آن است ، اما شایان ذکر است که گاها این برنامه میتواند در برخی از موارد کند عمل کند.

روش دوم) مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام در مرورگر کروم

یکی از نکات جالب در مورد اینستاگرام این است که شما میتوانید تا 80 درصد از ظاهر و کارایی اینستاگرام را از طریق مرورگر کروم شبیه سازی کنید.

مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام در مرورگر کروم

ما قبلا در مقاله ای جداگانه چگونگی این کار را آموزش داده ایم که میتوانید آنرا از اینجا مطالعه کنید.
اما در مقاله ای که معرفی کردیم از هیچ افزونه ای استفاده نکردیم ، قضیه زمانی جالب تر میشود که از یک افزونه مخصوص برای نمایش پیام های دایرکت اینستاگرام در کروم استفاده کنیم.
در ابتدا مرورگر کروم را باز کنید و افزونه Direct Message for Instagram را دانلود و نصب کنید.
پس از اضافه شدن افزونه در مرورگر شما باید از بالا سمت راست در کنار نوار آدرس بر روی آیکون آن کلیک کنید و نام کاربری(ایمیل) و رمزعبور را وارد کنید تا به حساب کاربری خود لاگین کنید.
از این پس تمام کاری که باید انجام دهید این است که بر روی آیکون DM کلیک کنید تا بتوانید شروع به چت کنید.

مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام در مرورگر کروم

مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام در مرورگر کروم

در این افزونه میتوانید لایک ، تصاویر و همچنین ایموجی های مختلفی را ارسال کنید. همچنین میتوانید کاربری را مسدود کنید ، گزارش دهید و یا یک گروه جدید ایجاد کنید.

مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام در مرورگر کروم

متاسفانه قابلیت ارسال فایل متحرک (گیف) و استیکر در آن وجود ندارد .

بر خلاف IG:dm شما میتوانید درخواست های پیام (Messages Requests) را مشاهده کنید و آن را رَد یا پاسخ دهید.
نکته مهم دیگر این افزونه این است که هیچ تبلیغی ندارد و نیاز به نصب برنامه ای نخواهد بود.

آیا راه های دیگری هم وجود دارد؟

البته این دو مورد تنها راه حل ها برای حل مشاهده و پاسخ به پیام های اینستاگرام نیست ، ابزارها و افزونه های دیگری مانند Direct From Instagram ، Instagram Plus DM ، ارسال و مشاهده پیام دایرکت اینستاگرام در ویندوز 10 و... نیز وجود دارد.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin