معرفی 5 برنامه ، افزونه و بات که کارکردن با واتساپ را آسانتر و حرفه ای تر میکند

واتساپ یک پیامرسان رایگان متعلق به شرکت فیسبوک است که به شما امکان میدهد تا پیام های متنی ،تصاویر ، ویدئو ، نقشه ، فایل ، تماس های صوتی و تصویری ، ویس و... را ارسال کنید.
بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان هر روز از این پیامرسان استفاده میکنند تا با یکدیگر در تماس باشند ، از مزایای این پیامرسان رایگان بودن و استفاده نامحدود از آن است که بسیار هم کارآمد هستند برخی دیگر از قابلیت های این پیامرسان ایجاد گروه ، استاتوس ، رمزگذاری پیام ها و پشتیبانی از انواع گوشی ها است.
پیامرسان واتساپ همانطور که گفته شد از لحاظ قابلیت بسیار خوب است اما بهتر هم میتواند باشد ، بنابر این برخی از توسعه دهندگان افزونه هایی را برای بهتر شدن واتساپ ارائه کرده اند که به صورت پیشفرض در واتساپ اصلی یافت نمیشوند.
در این پست قصد دارم تا 5 مورد از بهترین برنامه ها ، افزونه ها و بات های واتساپ که میتوانند به کارکرد آسانتر و حرفه ای تر شما کمک کنند را معرفی کنم.


1) AutoResponder for WhatsApp

AutoResponder for WhatsApp

AutoResponder یکی از برنامه های خوب و کمکی واتساپ است که میتواند تجربه خوبی را برای مخاطبین ارائه دهد. با استفاده از این برنامه میتوانید به طور خوکار به پیام های دریافتی پاسخ دهید.
این برنامه به صورت رایگان است و کار کردن با آن آسان است ، همانطور که گفته شد این برنامه به شما امکان میدهد تا در هنگامی که نمیتوانید به پیام ها پاسخ دهید به طور خودکار برنامه این کار را برای شما انجام دهد ، همچنین میتوانید یک پیام خوش آمدگویی برای گروه های جدید و... نیز ارسال کنید.
این کار نه تنها با مخاطبین شما کار میکند بلکه با گروه ها و شماره های ناشناخته نیز قابلیت تعامل دارد.
نکته منفی این است که شما نمیتوانید تصاویر ، استیکرها ، ویدئو ها یا سایر فایل های چند رسانه ای را ارسال کنید. همچنین در تبلت و واتساپ وب بدرستی کار نمیکند.
با این حال هنوز این برنامه در نسخه آزمایشی بسر میبرد و سازندگان آن قولهایی مانند اضافه کردن قابلیت های فونت ، حالت رانندگی و... را داده اند.


2) Transcriber for WhatsApp

Transcriber for WhatsApp

Transcriber یک برنامه رایگان و مفید برای تبدیل یادداشت های صوتی واتساپ به متن است. اگر شما همچنان از پیام های صوتی استفاده میکنید و آناه را دریافت میکنید به دلایلی ممکن است نتوانید آنها را باز کنید (شرایط محیط) ، برنامه فوق میتواند آنها را تبدیل به متن کند.
برای استفاده از آن ، فقط کافی است برنامه را نصب کنید و سپس پیام صوتی خود را در واتساپ انتخاب کنید ، بر روی نماد اشتراک گذاری در واتساپ ضربه بزنید و Transcriber را انتخاب کنید.
برای افرادی که مشکل شنوایی دارند این برنامه میتواند بسیار مفید باشد ، با این حال نمیتوان گفت که این برنامه همه صداها را به خوبی ترجمه میکند بلکه ترجمه خوب به کیفیت ، شرایط محیط و صحیح گفتن کلمات بستگی دارد. توجه کنید این برنامه برای کاربران فارسی زبان تهیه نشده است و فقط قادر به تبدیل صوت به متن انگلیسی و ایتالیایی است.


3) WAToolkit

WAToolkit

اگر از واتساپ وب در مرورگر کروم استفاده میکنید ، داشتن افزونه WAToolkit میتواند بسیار مهم و ضروری باشد. این افزونه رایگان به شما این امکان را میدهد تا طول پیام های دریافتی را به حداکثر برسانید و با مانیتور خود سازگار کنید.
در نوار ابزار کروم بر روی آیکون WAToolkit کلیک کنید تا پیام های خوانده نشده با شده را جدا کنید ،  همچنین با این کار بدون متوجه شدن مخاطب میتوانید پیام های آنرا بخوانید.
این افزونه باعث صرفه جویی در وقت شما برای خواندن و بدون اینکه مخاطب به کمک دوتیک آبی متوجه خوانده شدن شما شود خواهد شد.
همچنین اعلان های واتساپ را میتوانید در صفحه مانیتور خود سریعا مشاهده کنید تا هیچ پیامی را از دست ندهید.


4) WikiBot

WikiBot

WikiBot یک بات است که کار آن این است که توضیحات و معانی سریع لغات را توسط ویکی پدیا به اطلاع شما میرساند. این برنامه یک فرهنگ لغت کوچک است که همیشه در کنار شما حضور دارد.
برای اضافه کردن بات باید در مرورگر گوشی خود وارد اینجا شوید و بر روی لینک گفته شده کلیک کنید ، اگر سایت برای شما باز نشد از VPN استفاده کنید ، سپس خواهید دید که یک صفحه چت با یک شماره برای شما در واتساپ باز خواهد شد.


5) Sticker Maker

Sticker Maker

برنامه Sticker Maker واقعا جالب است که میتوانید بجای ارسال ایموجی ها و استیکرهای پیشفرض واتساپ از تصاویر گالری خود استفاده کنید.
در این برنامه میتوانید در هر بسته استیکر تا 30 عدد تصویر استفاده کنید.
برای شروع برنامه را دانلود کنید و سپس تصاویر خود را برای ایجاد بسته انتخاب کنید ، نامی به بسته استیکر خود بدهید و در نهایت بسته را در واتساپ منتشر کنید و از آن لذت ببرید.

0
کــارمـا :
417
دختری از جنس پاییز ... :) کافی نت دار
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
zeynabwoo