ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

همه چیز در مورد نام و نام کاربری (Username) در اینستاگرام (معرفی ، تفاوت ، تغییر و انتخاب بهترین)

4 سال پیش

اولین چیزی که باید بدانید این است که نام (Account name) و نام کاربری (Username) با هم متفاوت هستند.
نام همان چیزی است که باید در تنظیمات حساب کاربری خود وارد کنید و همان چیزی است که در پروفایل شما نمایش داده میشود و در واقع همان نام خودتان یا نام تجاری شما است.

بسیاری از کاربران از نام مستعار استفاده میکنند.

اما نام کاربری یا همان Username در اینستاگرام متفاوت است ، نام کاربری همان چیز است که دیگران بر اساس آن شما را پیدا میکنند یعنی در جستجو نام کاربری شما را وارد میکنند تا حساب کاربریتان را پیدا کنند.

نام کاربری (Username) نمیتواند تکراری باشد.

بهتر است که نام کاربری و نام نمایشی شما یکسان باشند زیرا پیج بازدهی بهتری خواهد داشت.

نام کاربری و نامدر اینستاگرام

تفاوت نام کاربری و نام نمایشی در اینستاگرام

هم اکنون که تفاوت "نام" و "نام کاربری" را متوجه شدید در ادامه به شما خواهیم آموخت که چگونه نام نمایشی و نام کاربری را تغییر دهید و اینکه چگونه بهترین نام و نام کاربری را انتخاب کنید.

چگونگی تغییر نام نمایشی و نام کاربری در اینستاگرام

در ابتدا وارد اینستاگرام شوید.
بر روی Profile ضربه بزنید.
بر روی Edit Profile ضربه بزنید.

در اینجا باید مشخصاتی از حساب کاربری خود را مشاهده کنید  ، در قسمت Name همان نام نمایشی را باید وارد کنید.
در قسمت زیرین آن یعنی Username باید نام کاربری را وارد کنید.

تغییر نام و نام کاربری در اینستاگرام

در هنگامی که نام کاربری را وارد میکنید اگر نام کاربری وارد شده قبلا توسط فردی دیگر ثبت شده باشد تیک بالا سمت راست خاموش خواهد بود و پیغام The username is not available نمایش داده میشود در غیر اینصورت تیک فعال خواهد شد.

نام کاربری تکراری در اینستاگرام

در همین صفحه میتوانید گزینه های دیگری مانند وب سایت ، بیو ، تصویر پروفایل ، ایمیل ، شماره موبایل ، جنسیت و... را تغییر دهید.

انتخاب بهترین نام (Name) در اینستاگرام

همانطور که گفتیم نام نمایشی شما در حساب کاربری به دیگران نمایش داده میشود و به کمک نام نمایشی میتوانید بیو خود را زیباتر کنید.
انتخاب یک نام نمایشی مناسب میتواند در جذب بالاتر فالوئر به شما کمک زیادی کند ، فرض کنید شما یک حساب کاربری شخصی دارید بهترین انتخاب برای یک نام نمایشی این است که نام کوچک و نام خانوادگی خود را به طور صحیح وارد کنید بدین شکل سایر کاربران از صحت و اعتبار پیج شما مطمئن خواهند شد تا اینکه نام نمایشی نامی بی ربط و دروغین باشد.

اینستاگرام بیل گیتس

برای پیج های تجاری و کسب و کار بهترین نام چیزی است که به کسب و کار شما رابطه مستقیم داشته باشد ، به طور مثال نام تجاری یا برند میتواند بهترین انتخاب باشد.

توجه : بعضا برخی از کاربران در نام نمایشی خود از ایمیل ثبت نام شده در اینستاگرام استفاده میکنند (که از بی اطلاعی آنها است) ، یکی از مهمترین چیزهایی که باید یک کاربر از افشا آن خودداری کند ایمیل است زیرا با انتشار ایمیل بهترین قربانی برای هکرها خواهید بود.


انتخاب بهترین نام کاربری (Username) در اینستاگرام

به دلیل اینکه نام کابری بر خلاف نام نمایشی باید یکتا باشد (تکراری نباشد) انتخاب یک نام کاربری بسیار سختتر از نام نمایشی است.
از طرفی دیگر باید گفت که انتخاب نام کاربری مهمتر از نام نمایشی است زیرا دیگران بر اساس نام کاربری است که شما را پیدا میکنند.
برای پیج های شخصی پیشنهاد این است که از همان نام و نام خانوادگی به صورت انگلیسی استفاده شود ، چنانچه فردی دیگر این نام کاربری را ثبت کرده باشد میتوانید در آخر آن از تخلص ، سال تولد ، پسوند و... استفاده کنید.

البته دقت کنید تا میشود از اطلاعات مهمی مانند تاریخ تولد ، شماره شناسنامه و... در نام کاربری استفاده نکنید زیرا بر اساس همین اطلاعات هکرها میتوانند برخی از حساب کاربری شما که با این مشخصات تکمیل شده اند را هک کنند.

برای حساب های کاربری تجاری بهترین نام کاربری همان نام برند است زیرا کاربران برای جستجو نام برند را جستجو میکنند ، حتما توجه کنید که به غیر از نام برند از لوگو خود به عنوان پروفایل استفاده کنید تا در صفحه جستجو مستقیم شما را پیدا کنند ، زیرا کاربران در اولین قدم به تصاویر پروفایل نگاه میکنند.

اینستاگرام مایکروسافت


آیا میتوانم از نام کاربری که قبلا استفاده میکردم مجدد استفاده کنم؟

بله این امکان وجود دارد اما به شرطی که آن نام کاربری توسط فردی دیگر به ثبت نرسیده باشد.

اما اگر شما آن را در یک حساب کاربری دیگر خود استفاده کرده اید باید در ابتدا به آن حساب کاربری لاگین (ورود) کنید و از طریق آموزش بالا آن را به یک نام کاربری دیگر تغییر دهید تا نام کاربری مورد نظر شما آزاد شود.

سپس به حساب کاربری جدید خود بروید و نام کاربری مورد نظر را وارد کنید تا تغییر پیدا کند.

4
کــارمـا :
42
و خدایی که در همین نزدیکیست...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
seyed68