ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آیا با گرفتن اسکرین شات از استوری یا دایرکت اینستاگرام آن شخص مطلع میشود؟

4 سال پیش

آیا با گرفتن اسکرین شات از استوری ، شخص مورد نظر مطلع میشود؟

آیا با گرفتن اسکرین شات از دایرکت اینستاگرام ، شخص مورد نظر مطلع خواهد شد؟

آیا با گرفتن اسکرین شات از استوری ، شخص مورد نظر مطلع میشود؟

آیا با گرفتن اسکرین شات از دایرکت اینستاگرام ، شخص مورد نظر مطلع خواهد شد؟

این سوالی است که بسیاری از کاربران اینستاگرام در ذهن خود دارند ، در این پست قصد داریم تا جواب این سوالات را به طور کامل بررسی و به آن پاسخ دهیم. در ادامه همراه ما باشید...

آیا با گرفتن اسکرین شات از استوری ، شخص مورد نظر مطلع میشود؟

آنچه باید در مورد استوری ها بدانید

یکی از محبوبترین و جالب ترین ویژگی های اینستاگرام امکان به اشتراک گذاری استوری است. استوری ها تصاویر یا ویدئوهای کوتاه مدتی (حداکثر 15 ثانیه) هستند که به مدت 24 ساعت در دسترس دیگران خواهد بود و پس از آن حذف خواهند شد (البته با هایلایت کردن استوری میتوانید آنرا برای همیشه نگه دارید تا دیگران آن را بدون محدودیت ببینند)
همین زمان محدود نمایشی از استوری ها بسیاری از کاربران را ترغیب میکند تا از استوری اسکرین شات بگیرند تا آنرا برای همیشه داشته باشند.

آنچه باید در مورد استوری ها بدانید

اما سوالی که پیش می آید این است که آیا گرفتن اسکرین شات از استوری ، پست ها ، دایرکت و... آن شخص را مطلع میکند؟
استوری ها دارای چندین مزیت منحصر بفرد و جالب نسبت به پست های معمولی میباشند که از محدودیت های زیادتری هم برخوردار هستند.
کاربران از استوری ها لذت میبرند زیرا فرصتی را فراهم میکند که کاربران به یکدیگر نزدیک شوند. همین طول عمر کم استوری نشان میدهد که کاربر اخیرا این تصویر یا پست را ارسال کرده است.

ویژگی استوری از جنبه های مختلفی مفید است

آنچه در مورد استوری ها مفید است این است که در صفحه اصلی پروفایل کاربر نمایش داده نمیشود ، این بدین معناست که کاربر میتوانید چیزی را که در صفحه وجود ندارد را به اشتراک بگذارد بدون اینکه بخواهد ظاهر پیج و زیبایی آن و مهمتر از همه اینکه شلوغی بیش از حد را داشته باشد.
در نگاه اول کسی که استوری را منتشر میکند قصد دارد تا به صورت محدودی آنرا به فالوئرهای خود نمایش دهد و علاقه ای به دیدن آن به طور دائم توسط کاربران ندارد.
بنابر این باید در اینجا به پاسخ سوال اینکه آیا با گرفتن اسکرین شات شخصی که استوری را منتشر کرده است متوجه میشود؟ یا اینکه آیا پیغامی به فرد مقابل ارسال میشود؟

پاسخ کوتاه ما "خیر" است.

اینستاگرام به هیچ وجه هیچ گزارشی مبنی بر گرفتن اسکرین شات را به شخص منتشر کننده آن نخواهد داد ، و با خیال راحت میتوانید اسکرین شات بگیرید   

آیا با گرفتن اسکرین شات شخصی که استوری را منتشر کرده است متوجه میشود؟ یا اینکه آیا پیغامی به فرد مقابل ارسال میشود؟

اما باید توجه داشت که ممکن است اینستاگرام در زمان های آینده قابلیت اطلاع اسکرین شات را به کاربران بدهد مانند اینکه در فوریه سال 2018 این قابلیت را به طور آزمایشی فعال کرد اما پس از مدتی آن را کنار گذاشت.


آیا با گرفتن اسکرین شات از دایرکت پیام ها، شخص مورد نظر مطلع میشود؟

پاسخ ما بله است اما فقط برای تصاویر و ویدئوهایی که کاربر به صورت زماندار ارسال کرده است.

آیا با گرفتن اسکرین شات از دایرکت پیام ها، شخص مورد نظر مطلع میشود؟

اگر فرد مقابل به شما یک تصویر یا ویدئو با مدت زمان محدود (پس از مدتی غیب میشود) ارسال کند و در همان حال که باز هستند از آن اسکرین شات بگرید به آن شخص پیامی مبنی بر گرفتن اسکرین شات ارسال خواهد شد.
در کل گرفتن اسکرین شات از پیام های دایرکت ، پست ها ، استوری و... هیچ هشداری را ارسال نخواهد کرد.

آیا توسط برنامه های کاربردی میتوان متوجه گرفتن اسکرین شات در اینستاگرام شد؟

هر برنامه کاربردی که ادعا میکند میتواند گزارشی مبنی بر گرفتن اسکرین شات را ارائه دهد یک برنامه کلاهبرداری یا ویروسی است ، زیرا چنین کاری توسط برنامه ای امکانپذیر نیست.
اینستاگرام به دلایل حفظ حریم خصوصی و امنیت ، برنامه هایی که از API اینستاگرام استفاده میکنند را به طور دقیق زیر نظر دارد و همچنین هیچ دسترسی برای فهمیدن اسکرین شات به آنها نمیدهد.
اگر با برنامه ای روبر شدید که ادعا دارد میتواند گزارش گرفتن اسکرین شات را بدهد از نصب آن خودداری کنید.


دانلود استوری ، پست ، هایلایت و تصویر پروفایل اینستاگرام بدون نیاز به گرفتن اسکرین شات؟

اگر قصد دارید تا از پست ، استوری ، هایلایت ، تصویر پروفایل و... یک حساب کاربری اسکرین شات بگیرید ، در صورتی که حساب کاربری فرد مقابل به صورت Public (عمومی) است پیشنهاد میکنم که از اینستا دانلودر فارسی استفاده کنید.

فقط کافی است که وارد آدرس omigo.ir/insta شوید و نام کاربری فرد مقابل یا لینک استوری را وارد کنید و بر روی دکمه "دانلود" بزنید.

خواهید دید که با بالاترین کیفیت میتوانید استوری ، پست ها ، هایلایت و... را مشاهده و دانلود کنید.

دانلود استوری ، پست ، هایلایت و تصویر پروفایل اینستاگرام بدون نیاز به گرفتن اسکرین شات؟

0
کــارمـا :
37
##~~~~~~TEK AŞK BEŞIKAŞ. ###
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
omid_6x