ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

مشکل ندیدن فعالیت سایر افراد و نبود تب FOLLOWING در اینستاگرام و جایگزین شدن آن با Activity

4 سال پیش

در اینستاگرام شما میتوانید فعالیت های افرادی که دنبال کرده اید را مشاهده کنید ، به طوری که آنها چه پست هایی را لایک کرده یا چه فردی را فالو کرده اند.
برای مشاهده فعالیت های اخیر فالوئرهایتان کافی است که بر روی آیکون قلباز پایین برنامه اینستاگرام ضربه بزنید و از بالا تب FOLLOWING را انتخاب کنید.

در اینجا باید فعالیت های اخیر فالوئرهایتان را ببینید ، اگر از این قسمت وحشت کردید که سایر کاربران هم فعالیت های شما را میبینند نگران نباشید چون قبلا در مقاله ای جداگانه روش های مختلف مخفی کردن فعالیت هایتان را معرفی کرده ایم.
اما میرسیم به سراغ مشکل اصلی که در این مقاله در مورد آن بحث خواهیم کرد ، برخی از کاربران در دنیا به یک مشکل نادر و غیر منطقی در اینستاگرام برخورد کرده اند که تب FOLLOWING را مشاهده نمیکنند ، در واقع نمیتوانند فعالیت سایر دوستان خود را مشاهده کنند.

به تصویر زیر نگاه کنید ، یکی از کاربران سایت اُمیگو با این مشکل مواجه شده است :

با بررسی های فراوان در سایت اینستاگرام و انجمن های پشتیبانی خارجی متوجه شدیم که اینستاگرام در بروزرسانی های اخیر خود این تب را به دلایل مسائل حریم خصوصی حذف کرده است ، زیرا میخواهد فعالیت کاربران از دید یکدیگر مخفی بماند تا حریم خصوصی آنها حفظ شود.

حذف تب Following مشکل برای اینستاگرام نیست و در واقع در آپدیت های اینستاگرام حذف شده است و جای آن به Activity داده شده است.

Instagram following tab

این روند برای برخی از کاربران انجام شده است و هر روز به تعداد این افراد اضافه خواهد شد در واقع باید با این قابلیت خداحافظی کنیم.

در تصویر زیر مشاهده میکنید که اینستاگرام حذف این تب را به کاربران اعلام میکند و میگوید که از این پس با Activity مواجه میشوید :

Activity  اینستاگرام


اما اگر فکر میکنید مشکل از گوشی شما است ، ادامه مقاله را بخوانید :

اگر شما بیشتر از 1000 نفر را فالو کرده اید ، این تب نباید کار کند و این امر طبیعی است ، اما اگر کمتر از 1000 نفر را فالو کرده اید مشکل غیر طبیعی است.

برخی از کاربران راه حل را اینگونه بیان کرده اید که با نصب اینستاگرام بر روی گوشی دیگر و لاگین با همان حساب کاربری مشکل آنها حل شده است و این راه حل برای گوشی های اندروید و ios کار میکند.

پیشنهاد من به عنوان یک راه حلی که ممکن است مشکل را حل کند موارد زیر است :

  1. حذف برنامه ایسنتارگام و نصب آخرین نسخه از گوگل پلی یا اپ استور
  2. بروزرسانی سیستم عامل گوشی
  3. ریست کردن گوشی (ریست کارخانه ای یا Wipe)
  4. استفاده از نسخه وب اینستاگرام
  5. استفاده از یک گوشی دیگر برای ورود به حساب کاربری


در صورتی اگر شما با این مشکل روبرو شده اید و راه حل صحیحی را میدانید آنرا به اطلاع ما برسانید.

1
کــارمـا :
30
دانشجوی نرم افزار هستم و هرچه دل تنگم میخواهد مینویسم...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mahdi