ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی حرکت سریع به جلو و عقب در باز پخش لایو اینستاگرام

4 سال پیش

اینستاگرام به کاربران خود امکان میدهد تا عکس ها ، ویدئو ها و بازپخش لایو ها را در استوری خود به اشتراک بگذارند. همانطور که میدانید لایو امکانی است که میتوانید به طور مستقیم پخش زنده ای را به مخاطبان خود ارائه کنید.
این امکان وجود دارد تا لایو گرفته شده را به مدت 24 ساعت در استوری خود ذخیره کنید تا سایر کاربرانی که در زمان پخش آنلاین نبوده اند بعدا بتوانند بازپخش آنرا مشاهده کنند.
به طور معمول ، عکس ها و ویدئو ها در اینستاگرام به مدت 15 ثانیه نمایش داده میشوند ، اما بازپخش لایوها بیش از این ها است و تا آخر لایو را نمایش میدهد ، بسیاری از افراد حوصله دیدن تمامی لایو را ندارند بنابر این میخواهند هرچه سریعتر به دقایق جلوتر از لایو بروند ولی راه های صحیح این کار را نمیدانند.
در این مقاله کنار شما خواهیم بود تا راه های حرکت به جلو یا عقب در بازپخش لایو اینستاگرام را آموزش دهیم.

چگونگی حرکت به سمت جلو در لایو اینستاگرام

قبل از اینکه به سراغ آموزش برویم ، دیدن یک حلقه با آیکون پخش در دور تصویر پروفایل کاربر به معنای باز پخش لایو است که توسط کاربر به اشتراک گذاشته شده است.
1. در برنامه اینستاگرام بر روی تصویر پروفایل کاربری که لایو را به اشتراک گذاشته است ضربه بزنید.

چگونگی حرکت به سمت جلو در لایو اینستاگرام

2. هنگامی که لایو شروع به پخش کرد ، برای مکث کردن در هر نقطه ای از ویدئو میتوانید ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید ، تا زمانی که انگشت خود را روی صفحه نگه داشته اید ویدئو در حالت Pause است و زمانی که انگشت خود را بردارید ویدئو ادامه پخش را خواهد داشت.
برای حرکت به سمت جلو کافی است که انگشت خود را نگه دارید و آرام آنرا به سمت جلو (راست) بکشید تا مطابق حرکت شما ویدئو هم به جلو بروید.

چگونگی حرکت به سمت جلو در لایو اینستاگرام

هنگام حرکت انگشت خود در بالای صفحه یک نشانگر زمانی را مشاهده میکنید که به شما کمک میکند تا متوجه شوید که به چه ثانیه ای از ویدئو رسیده اید. چگونگی حرکت به سمت جلو در لایو اینستاگرام

3. پس از رسیدن به زمان مورد نظر انگشت خود را از روی صفحه بردارید. ادامه ویدئو از همان زمان برای شما پخش خواهد شد.

جالب است بدانید : روزانه بیش از 500 میلیون نفر در اینستاگرام استوری منتشر میکنند.

همچنین بازگشت به عقب در لایو اینستاگرام بسیار آسان است و مراحل دقیقا مانند حرکت به جلو است به هر حال ما چگونگی این کار را هم آموزش خواهیم داد.

چگونگی حرکت به عقب در لایو اینستاگرام

اینستاگرام را در گوشی یا رایانه خود باز کنید و مراحل فوق را انجام دهید :
1. در اینستاگرام بر روی تصویر پروفایل کاربری که لایو را به اشتراک گذاشته است ضربه بزنید.

چگونگی حرکت به عقب در لایو اینستاگرام

2. هم اکنون لایو پخش خواهد شد، برای بازگشت به ثانیه یا دقایق قبلی در لایو ، بر روی صفحه انگشت خود رانگه دارید و آنرا به سمت عقب (چپ) بکشید تا به زمان مورد نظر برسید.


چگونگی حرکت به عقب در لایو اینستاگرام

3. انگشت خود را از روی صفحه رها کنید ، خواهید دید که از زمان مورد نظر ویدئو لایو پخش خواهد شد.

نکته : برای اینکه متوجه شوید در چه دقیقه و ثانیه ای لایو اینستاگرام هستید انگشت خود را بر روی صفحه نگه دارید.


با یک ضربه زدن به ثانیه های جلوتر یا عقبتر حرکت کنید

در اینجا یک روش دیگر برای حرکت به جلو و عقب در لایو اینستاگرام را بیان خواهیم کرد.
برای اینکه بتوانید به چندین ثانیه جلوتر در لایو حرکت کنید کافی است که در قسمت سمت راست صفحه یک ضربه بزنید.

با یک ضربه زدن به ثانیه های جلوتر یا عقبتر حرکت کنیدبا یک ضربه زدن به ثانیه های جلوتر یا عقبتر حرکت کنید

همچنین برای حرکت به عقب بر روی سمت چپ ضربه بزنید.

نتیجه گیری

اگر شما علاقه زیادی به مشاهده پخش زنده فالوئرهای خود دارید و آن را از دست داده اید ، با به اشتراک گذاری لایو توسط کاربر میتوانید آنرا تا 24 ساعت آینده مشاهده کنید.
معمولا زمان لایوها طولانی هستند و دیدن آنها وقتگیر و خسته کننده است. شما میتوانید با راهنمایی هایی که در این مقاله انجام دادیم به طور سریع به هر زمانی از لایو حرکت کنید.
این ویژگی بسیار مفید است زیرا باعث نمیشود وقت شما تلف شود و مجبور نباشید ویدئوهای طولانی را مشاهده کنید. گزارش ها حاکی از این است که در آینده ممکن است شما مانند یوتیوب بتوانید نوار تایم لاین را مشاهده کنید که به راحتی به عقب و جلو بروید.

0
کــارمـا :
30
آموزش های فناوری ایران و جهان
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
micro20