ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

شات اوت (Shoutouts) چیست؟ و چگونگی پیدا کردن پیج های تاثیر گذار در اینستاگرام

4 سال پیش

اینستاگرام با گذشت سالهای متداول به رشد بی سابقه ای رسیده است و همچنان مشاغل کوچک ، شرکت ها ، افراد مشهور و همه افراد را جذب خود میکند. تعداد قابل توجهی از کاربران بدنبال شهرت بیشتر در اینستاگرام هستند و به همین دلیل برای دستیابی به آن هر راهی را امتحان میکنند.
ایجاد محتوای با کیفیت میتواند باعث شگفتی در این امر شود اما به نظر میرسد که کافی نیست. گرفتن شات اوت (Shoutout) میتواند یکی از روش های افزایش محبوبیت و فالوئر در اینستاگرام باشد.

شات اوت (shoutout) چیست؟

شات اوت روشی است که کاربر با قرار دادن عکس یا ویدئو از یک پست ، مطلب یا پیج آن را تبلیغ میکند. شما میتوانید با پرداخت هزینه هایی به دیگران مانند influencer یا رایگان، کالا ، خدمات و پیج خود را به دیگران معرفی کنید.

شات اوت (shoutout) چیست؟

راه دیگر تبادل شات اوت است یعنی اینکه شما و دیگری تبلیغ همدیگر را بگذارید یا اینکه شما شات اوت مشتریان وفادار یا شرکتی که برای آن کار میکنید را قرار دهید.

چگونه صفحات شات اوت را پیدا کنیم؟

هم اکنون باید از صفحات تاثیر گذار بخواهید که برای شما شات اوت قرار دهند. اما باید بر اساس حوزه فعالیت خود ، آنها را پیدا کنید. در ادمه روش های مختلفی را برای پیدا کردن صفحات تاثیر گذار معرفی خواهیم کرد :

هشتگ

یکی از روش های پیدا کردن اینستاگرامرها استفاده از هشتگ است ، شما باید بر اساس شغل خود هشتگی مورد نظر را جستجو کنید تا کسانی که با آن هشتگ پستی را ارسال کرده اند را پیدا کنید ، با بررسی پست ها میتوانید به پیج هایی که به طور تخصصی در زمینه مورد نظر شما فعالیت میکنند آشنا شوید.
به طور مثال اگر شما میخواهید با پیج های "مو سر" آشنا شوید میتوانید هشتگ های زیر را جستجو کنید :
#مو #مدل_مو #رنگ_مو #مدل_مو_فشن #آرایشگر #سالن_اصلاح_مو #hair #hairstylist #haircolor #hairdresser #hairgoals #hairdo #hairfashion #hairoftheday #haircare #hairsalon

پیج hair.place@ میتواند مثال خوبی باشد.

#مو #مدل_مو #رنگ_مو #مدل_مو_فشن #آرایشگر #سالن_اصلاح_مو #hair #hairstylist #haircolor #hairdresser #hairgoals #hairdo #hairfashion #hairoftheday #haircare #hairsalon


برنامه های شات اوت

برخی از برنامه ها مانند Shoutcart میتوانند به شما کمک کنند.

برنامه های شات اوت

این برنامه ها رایگان نیستند اما میتوانید از آن بسیار کمک بگیرید.
شما میتوانید تعداد متوسط لایک یا کامنتها ، ساعت فعالیت و سایر اطلاعات مفید درباره تاثیر گذار بود پیج را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین پیج را برای تبلیغ انتخاب کنید.

نمونه های شات اوت

National geographic نمونه خوبی از صفحات شات اوت است. این پیج برای معرفی کسانی که عاشق سفر و عکاسی هستند میباشد.
در زیر مشاهده میکنید که یک تصویر از عکاسی به نام Simon Norfolk  منتشر شده است.

صفحات شات اوت

یا amandauncharted که معرف مدل ها و برندهای مختلف لباس و وسایلی مختلف مانند ژاکت ، کیف و.. است.

صفحات شات اوت

0
کــارمـا :
32
گروه فناوری فرا اندیشان نصف جهان... عاملیت فروش نرم افزارهای حسابداری در اصفهان
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
fara_andishan