اخبارهفتگی استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها(هفته سوم مرداد97)

1397/5/16 10:14

📌 آغاز ثبت نام دوره بدون آزمون ارشد دانشگاه آزاد
🔹 ثبت نام دوره های بدون آزمون استعداد های درخشان (غیر پزشکی) کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ۱۱ مردادماه شده و تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۷مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

📌 ثبت‌نام و انتخاب رشته برای رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم انجام می‌شود.
🔹 زمان ثبت نام از روز دوشنبه ۱۵ مرداد تا ۲۴ مردادماه .
🔹 داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت‌نام کرده‌اند ولی در جلسه آزمون غایب بودند و همچنین متقاضیانی که در کنکور سراسری ۹۷ ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند براساس اطلاعیه سازمان سنجش که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته تا نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.
🔹 دفترچه ثبت‌نام و راهنمای انتخاب رشته پذیرش کدرشته‌های صرفا براساس سوابق تحصیلی، از روز یکشنبه ۱۴ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

📌 وام‌های دانشجویی دو برابر شد
🔹 رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از افزایش ۲ برابری وام‌های شهریه، ازدواج، ودیعه مسکن، ویژه دکتری، ضروری دکتری، عتبات دانشجویی و تغذیه در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

📌 ثبت نام آموزش دهندگان نهضت سوادآموزي براي آزمون مجدد طرح توانمندسازي از روز يكشنبه 14 مرداد 1397 از طريق سايت www.imooc.ir انجام مي شود.

📌  استخدام شركت توليد برق شهيد محمد منتظري اصفهان
 برنامه زمان‌بندي آزمون :
1. ثبت نام آزمون : از ساعت 10 صبح روز شنبه 13 مردادماه 1397 تا پايان روز پنجشنبه 25 مردادماه 1397
2. ويرايش اطلاعات : از ساعت 10 صبح روز شنبه 20 مردادماه 1397 تا پايان روز يكشنبه 28 مردادماه 1397
3. دريافت كارت ورود به جلسه : از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 12 شهريورماه 1397 تا پايان روز پنجشنبه 15 شهريورماه 1397
4. برگزاري آزمون : روز جمعه 16 شهريورماه 1397
کارت آزمون : ۴۰۰۰۰ تومان

📌 آغاز بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان ازمون استخدامی  آموزش و پرورش از 13 مرداد
🔹 شروع فرآیند بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از ۱۳ مرداد انجام شده است
درباره زمان شروع مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش دومرحله داریم؛ بررسی مدارک و مصاحبه که این فرآیند از ۱۳ مرداد آغاز شده است.
🔹 مراحل مصاحبه و گزینش تا شهریور به اتمام می‌رسد و پذیرفته شدگان نهایی از مهر ماه وارد دانشگاه فرهنگیان شده و دوره یکساله  مهارت آموزی را می‌گذرانند.

📌 استخدام وزارت نیرو  در مرداد ماه
🔹 وزارت نیرو درنظر دارد با برگزاری آزمون استخدامی متمرکز در روز پنجشنبه مورخ 97/7/26 نسبت به استخدام نیرو در شرکت های آب و فاضلاب شهری در سطح کشور نماید.
🔹 داوطلبان می توانند از تاریخ 97/5/21 لغایت 97/5/27 به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام نمایند .

📌 نتایج نهایی کنکور سراسری نیمە دوم شهریور اعلام می شود
💬 توکلی، مشاور عالی سازمان سنج :
🔹۴۶۷ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند، ۱۲۹ هزار نفر از این افراد در دوره روزانه و ۳۰ هزار در نوبت شبانه پذیرفته می‌شوند.
🔹 نتایج نهایی آزمون سراسری ۹۷ نیمه دوم شهریور اعلام می شود.

📌 تمدید مهلت انتخاب واحد ترم تابستان 97 دانشگاه پیام نور؛
🔹 قابل توجه دانشجویانی که به هر دلیل تا پایان  تیرماه قادر به انتخاب واحد ترم تابستان نمی باشند؛
🔹سیستم گلستان جهت انتخاب واحد، در تاریخ 13 لغایت 16 مرداد ماه مجدداً باز شده و دانشجویان متقاضی ترم تابستان می توانند نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

📌 صدور مجوز جذب 25 هزار نیرو جدید در آموزش و پرورش
💬 وزیر آموزش و پرورش : در سال جاری علاوه بر حدود 18 هزار نیرویی که با استفاده از ظرفیت موجود آموزش می‌بینند و وارد نظام آموزشی می‌شوند، مجوز حدود 25 هزار نیروی دیگر نیز از سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری استخدام گرفته شده است که امیدواریم این‌ افراد وارد دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی شده  و به تدریج جذب نظام آموزش و پرورش شوند.

📌 امسال آزمون استخدامی مجدد در کشور برگزار می‌شود
💬  رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور: امسال آزمون استخدامی مجدد در کشور برگزار می‌شود؛  آزمون مرحله نخست برگزار شد و 18 هزار و 200 نفر برای جذب در تعدادی از دستگاه ها شرکت کردند و آزمون دوم اواخر پاییز برای دستگاه هایی که مراحل استخدامی در آن تاریخ دارند، برگزار خواهد شد. حدود 30 هزار نفر در طول سال استخدام می شوند.

📌 برگزاری آزمون سراسری استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 97
🔹 مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور تا مهرماه سالجاری خبر داد.

📌 خبر برگزاری آزمون سراسری استخدام سازمان آتش ‌نشانی در سال 97
💬   رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان : جذب نیازمند آزمون سراسری کشوری است، طی چند روز اخیر با یک سری هماهنگی ‌های انجام شده مشکل مجوز استخدامی ‌های جدید حل شده است.

📌 استخدام جدید سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در مهر 97
💬    رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور : قول اولیه برای جذب 544 نفر داده شده است که در مهرماه آگهی جذب نیروی انسانی صادر می‌شود.

📌 سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری ۹۷ برای چهار گروه آزمایشی فعال شد. 
🔹 داوطلبان با «شماره پرونده» و «شماره داوطلبی» می توانند وارد این سامانه شده و کارت اعتباری خریداری کنند.

📌 ثبت شماره شبا سهام عدالت به پایان رسید

💬     سازمان خصوصی سازی اعلام کرد : از ساعت ۲۴ (دوشنبه 15 مرداد) بخش مربوط به دریافت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت برای به روز رسانی و نحوه ادامه دریافت شماره شبا از دسترس خارج می شود.

📌 نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد
52 هزار نفر از دانشگاهیان برای سفر به عتبات ثبت نام کرده اند که از این تعداد هشت هزار نفر بعد از قرعه کشی اعزام خواهند شد.
دانشجویانی که اسامی آنها در این دوره اعلام نشده است می توانند نامشان را به عنوان دانشجوی ذخیره در سایت ثبت نام کنند؛ کسانی که به عنوان زائر اصلی و یا ذخیره اعلام شده اند باید برای نهایی کردن ثبت نام به سامانه عتبات مراجعه کنند.
بدیهی است نهایی نشدن ثبت نام تا تاریخ اعلام شده به معنای انصراف است و زائران ذخیره جایگزین می شوند.

📌 آغاز انتخاب رشته آزمون سراسری کارشناسی سال 97
🔹 داوطلبانی که در آزمون سراسری 97 شرکت کرده اند و هم کسانی که شرکت نکرده اند و از طریق پذیرش آزمون می خواهند ثبت نام کنند، از 15 مرداد تا چهارشنبه 24 مرداد فرصت دارند انتخاب رشته کنند.

📌 آغاز ثبت‌نام اینترنتی مجدد کتب درسی
🔹 دانش آموزانی که موفق به ثبت نام کتب درسی نشده اند می توانند از 15 مرداد لغایت 31 مرداد ماه نسبت به ثبت‌نام کتاب درسی در اقدام نمایند.

📌  اعتراض به نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی در قالب موضوعات زیر امکان پذیر است :
1) مطابقت نداشتن تعداد پاسخ هاي صحيح – نزده – غلط مندرج در كارنامه با تصوير پاسخ‌برگ
2) خطا در محاسبه نمره كل آزمون
3) مطابقت نداشتن اولويت هاي مندرج در كارنامه با اولويت های درج شده در كارت ورود به جلسه
4) اعمال نشدن ضابطه پذيرش مربوط به دوقلوها
5) از پاسخ برگ سفید بی نام استفاده شده و جز غایبین اعلام شده ام
6) سایر موارد
سامانه ثبت درخواست‌‌های تجدیدنظر آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 98- 1397 ، از تاریخ  1397/05/16   تا پایان روز 1397/05/20 فعال می‌باشد. قابل ذکر است که زمان مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.


 خبرهای استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها را هر هفته از طریق سایت omigo.ir دنبال کنید   


 archive آرشیو گذشته : 


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin