فعال کردن حالت Safe Mode یا امن در مرورگر Chrome

1397/5/17 12:11

گوگل کروم یک مرورگر محبوب و پرطرفدار است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده میشود. این مرورگر به کاربران امکان میدهد تا افرونه های مختلف را بر روی کروم نصب کنند و از سرعت و محیط کاربری جذاب آن لذت کافی را ببرند.
گاهی اوغات شما احتیاج دارید تا فعالیتی مخفی را در وب داشته باشید به طوری که هیچ رد پایی از شما و صفحات دیده شده در مرورگر بجا نماند ، در مرورگر فایرفاکس گزینه ای به عنوان فعالیت امن به طور پیشفرض وجود دارد ولی متاسفانه این گزینه در کروم هنوز عملیاتی نشده است.
ما در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه با روش غیر مستقیم حالت Safe یا امن را در کروم فعال کنیم.

فعال کردن حالت Safe Mode برای کروم

به محل ذخیره سازی برنامه کروم در هارد خود بروید.به طور پیشفرض مسیر برنامه کروم به شکل زیر است :

C:\Program Files (x86) \ Google \ Chrome \ Application

برنامه کروم به نام Chrome.exe را پیدا کرده و بر روی آن راست کلیک کنید. از قسمت Send to بر روی Create Shortcut (desktop) کلیک کرده تا کروم بر روی دسکتاپ شما قرار گیرد.

به دسکتاپ بروید و بر روی Chrome Shortcut کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

در پنجره Properties به قسمت Target رفته و در آخر آدرس عبارت incognito- را اضافه کنید.
آدرس Target شما در نهایت با چیزی مانند زیر شود :

“C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe” –incognito

دقت کنید که یک یا دو خط تیره در عبارت incognito تفاوتی ندارد ولی در صورتی که با حالت یک خط تیره به حالت Safe Mode نرفتید آن را با دو خط تیره وارد کنید.
در نهایت بر روی OK کلیک کنید.

هم اکنون بر روی میانبر کروم دابل کلیک کرده تا مرورگر باز شود. چنانچه صفحه شما به رنگ مشکلی تمایل پیدا کرد یعنی اینکه در حالت Safe Mode یا امن وارد مرورگر شده اید و میتوانید با خیال راحت و بدون هیچ ردپایی به گشت و گذار در فضای اینترنت بپردازید.




0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin