معرفی 10 برنامه برتر طراحی و نقاشی در اندروید

1397/5/18 10:35

کشیدن نقاشی و طراحی در تبلت یا گوشی هوشمند میتواند جذابیت خاص خود را داشته باشد مخصوصا اینکه با یک برنامه حرفه ای با تمامی امکانات کمک به کشیدن نقاشی های شما کند.
برای نقاشی بر روی تبلت یا گوشی هوشمند حتما نیاز نیست که از قلم مخصوص استفاده کنید ، ولی اگر طرح های ریز و دقیقتری برای نقاشی نیاز است باید از قلم مخصوص استفاده کنید.
در ادامه مقاله 10 برنامه حرفه ای و مناسب برای کشیدن نقاشی و طرح های گرافیکی را به شما کاربران عزیز وبسایت اُمیگو معرفی خواهیم کرد.

1) Adobe Illustrator Draw

شرکت Adobe که با نرم افزار مشهورش فتوشاپ قدرت مطلق گرافیک و طراحی عکس در رایانه ها را در اختیار دارد اینبار با توجه به این نکته که آینده به سمت و سوی تلفن همراه هوشمند میرود ، با انتشار برنامه Adobe Illustrator Draw قدم محکمی در این زمینه برداشته است.
این برنامه دارای رابط گرافیکی ساده و ابزارهای جامع و رایگانی است که توسط آن میتوان تصاویر را به طور مستقیم در دستگاه اندروید ایجاد و ذخیره کنید.
بدلیل اینکه این برنامه متعلق به Adobe است میتوان طرح های کشیده شده در برنامه اندرویدی را به رایانه منتقل کرده و با همان لایه ها ادامه کار را در رایانه انجام داد.

دانلود از گوگل پلی


2) Adobe Sketch

برنامه Adobe Sketch یک برنامه دیگر از شرکت Adobe است که به برنامه فتوشاپ شبیه تر است. تقریبا تمامی ابزارهای Adobe Sketch در Adobe Draw هم یافت میشود.

دانلود از گوگل پلی


3) ArtFlow

در این برنامه با ابزارهای طراحی خاص مانند قلمو که در اختیار کاربر قرار میدهد باعث میشود کاربر بتواند طرح هایی با جلوه های خاصی را ایجاد کند ، این برنامه بیشتر به دلیل فراوان بودن قلم ها که حدودا 70 قلم است در بین کاربران محبوب شده است.
در نسخه رایگان این برنامه میتوانید از طرح های خود به صورت jpg یا Png خروجی بگیرید ولی برای خروجی PSD باید از نسخه Pro آن که رایگان نیست استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی


4) MediBang Paint

شکل ظاهری برنامه MediBang Paint شبیه به مجموعه های Adobe بوده که بسیار برای طراحان گرافیک آشناست. نقطه قوت این برنامه قابلیت اجرا بر روی انواع پلتفرم های مختلف از جمله IOS است.
این برنامه دارای مستندات و منابع آنلاین خوبی برای یادگیری دارد.

دانلود از گوگل پلی


5) Infinite Painter

این برنامه بسیار ساده است به طوری که تنها چیزهایی که به طور پیشفرض در برنامه میبینید قلم مو،رنگ ها،اندازه قلم ، تنظیم محو بودن قلم است.

دانلود از گوگل پلی


6) SketchBook

این برنامه تبلت و گوشی شما را به محیطی گرافیکی برای طراحی و هرچه آنچه که برای طراحی نیاز دارید تبدیل خواهد کرد.
SketchBook دارای امکانات زیادی از قبیل داشتن بیش از 10 قلم مختلف و جذاب ، سه لایه طراحی ، بزرگنمایی تا 2500 درصد و... است که بطور رایگان قابل دانلود و استفاده است.

دانلود از گوگل پلی


7) Tayasio Sketches

رابط کاربر پسند و ابزارهای یکپارچه از نقاط قوت این برنامه است.
شما میتوانید تمامی گزنیه های لازم برای ایجاد یک طرح با قلم های مناسب را در این برنامه مشاهده کنید.

دانلود از گوگل پلی


8) PaperDraw

در حالی که دیگر برنامه های معرفی شده سعی میکنند ابزارها را با حداقل رابط کاربری به شما نمایش دهند برنامه PaperDraw  تمامی قلم ها و ابزارهای مورد نیاز را در روبروی شما قرار خواهد داد.

دانلود از گوگل پلی


9) Sketch

یکی دیگر از برنامه های رسمی معرفی شده ، Sketch از شرکت سونی است.
در این برنامه قابلیتهایی مانند لایه بندی ، انتخاب قلمو های جذاب و... وجود دارد که به شما امکان ذخیره کردن تصاویر را با فرمت PNG میدهد.

دانلود از گوگل پلی


10) DotPict

اگر علاقمند به طراحی به صورت پیکسل به پیکسل هستید، برنامه DotPict بهترین و مناسبترین گزینه برای انتخاب شما است.
این برنامه که رسم ساده 8 بیتی را برای شما فراهم میکند بیشتر شبیه به بازی کردن با برنامه است بطوری که با قلم یا انگشت خود میتوانید پس از انتخاب رنگ پیکسل به پیکسل یک عکس را طراحی کنید.

دانلود از گوگل پلی




0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin