برترین برنامه های پخش فیلم در ویندوز

1397/5/19 03:04

انتخاب یک نرم افزار پخش کننده در ویندوز از نکات ضروری و مهم است که انتخاب آن بستگی به علایق کاربر و همچنین امکانات برنامه دارد.
ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین پخش کننده های ویندوز را به شما معرفی کنیم ، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 link  برای دانلود برنامه ها بر روی عنوان کلیک کنید  


Movies & TV : در کنار ویندوز

Movies & TV

برنامه پخشی که همراه با ویندوز 10 است بسیار قدرتمند بوده ولی بسیار کسل کننده است همچنین از فرمت های ویدیویی و ویژگی ها به طور کامل پشتیبانی نمیکند با این حال استفاده از آن در ویندوز 10 مناسب و کاربردی است.
به دلیل که این برنامه به ویندوز 10 وابستگی کامل دارد، از باتری لپتاپ کمتر استفاده میکند درصورتی که برنامه های پخش کننده دیگر تا 50 درصد از باتری لپ تاپ بیشتر استفاده میکنند.


VLC Player : بهترین گزینه

VLC Player

بدون شک VLC  یکی از محبوبترین پخش کننده های ویدیویی در ویندوز است. این برنامه رایگان بوده و در همه پلتفرمهای مختلف حتی به غیر از ویندوز در دسترس است.
VLC از تمامی فرمت های ویدیویی پشتیبانی کرده و در آخرین نسخه آن تا زمان نوشتن این مقاله که 3.03 بوده ، از فرمت 8k و فیلم های HDR و 360 پشتیبانی کامل میکند.
همچنین قادر هستید فیلترهای صوتی و تصویری ، زیرنویس ، همگام سازی صدا با دیگر امکانات ، پخش فیلم های ذخیره شده در هارد-دی وی دی- Blue-ray و حتی شبکه و ... اشاره کنیم.


Pot Player : یک جایگزین جذاب

Pot Player

پخش کننده Pot یک برنامه ارزشمند در مقایسه با VLC است البته نه برای امکانات آن بلکه برای رابط کاربری و ظاهر زیباتر آن.
زمانی که شما ویدیویی را باز میکنید برنامه به طور خودکار تمام فایل های دیگر موجود در دایرکتوری را تشخص میدهد و در یک لیست پخش موقت درج میکند. با بروزرسانی منظم Pot میتوان از پشتیبانی کامل برنامه از تمامی فرمت های ویدیویی اطمینان حاصل کرد.
متاسفانه در برنامه Pot به اندازه دیگر پخش کننده ها از فرمت های ویدیویی پشتیبانی نمیشود ، همچنین برخی از فیلم هایی که با رزولیشن بالا هستند را ممکن است با کمی تاخیر مشاهده کنید.


Media Player Classic – Home Cinema : یک برنامه سبک وزن

edia Player Classic – Home Cinema

مدیا پلیر کلاسیک یک برنامه پخش کننده با تکنولوژی بالا نسبت به دیگر برنامه ها نیست. ولی اگر از اینکه چرا ما این برنامه را در لیست بهترین پخش کننده ها قرار دادیم تعجب کردید باید دلیل سبک بودن و پشتیبانی مناسب از انواع فرمرت ها را برای این برنامه نام ببریم.
از این برنامه میتوانید در کامپیوترهای قدیمی استفاده کنید ، این برنامه از فرمت های معمول AVI، MPEG، VOB، WebM، MP4، MOV و WMV پشتیبانی می کند.
بنابر این اگر از یک کامپیوتر قدیمی استفاده میکنید و میخواهید فیلم های مختلف را مشاهده کنید پیشنهاد میکنیم از برنامه مدیا پلیر کلاسیک که در نسخه های 32 و 64 بیتی و حتی در ویندوز Xp استفاده کنید.


5KPlayer : پشتیبانی از DLNA و AirPlay  

5KPlayer

5KPlayer رابط گرافیکی جذابی ندارد ولی دارای یک سری از ویژگی های جالب است، در این برنامه میتوان به راحتی DVD و فایل های رسانه ای را پخش کنید. این برنامه از اکثر فرمت های ویدیویی پشتیبانی میکند با این حال گزینه هایی برای بهبود فیلم ها وجود ندارد.
هنچنین قادر هستید ویدیوی های مختلف در سایت ها را توسط 5KPlayer دانلود کنید.
یکی از ویژگی های سرگرم کننده در برنامه 5KPlayer پشتیبانی از رادیو آنلاین است. قابلیت دیگر این برنامه استفاده از DLNA است ، توسط این برنامه میتوانید بدون نیاز به پخش موسیقی و فیلم در رایانه به دستگاه های سازگار بیسیم متصل شد و از طریق آنها فیلم را پخش کرد.



0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin