راهنمای غیرفعال کردن موقعیت مکانی در آیفون به طور کامل

1397/5/20 12:45

قابلیت موقعیت مکانی در ios به شما این امکان را میدهد تا بر اساس GPS و Wifi موقعیت مکانی خود را با دیگران و برنامه های مختلفی مانند نقشه و مسیریابی به اشتراک بگذارید. گاها استفاده از لوکیشن توسط برخی از برنامه های جاسوسی جهت تشخیص موقعیت مکانی شما مورد سوء استفاده قرار میگیرد ، شما قادر هستید تا در مواقعی که احتیاجی به فعال بودن Location ندارید آنرا غیرفعال کنید.

نحوه غیرفعال کردن موقعیت مکانی در ios

توجه داشته باشید با غیرفعال کردن موقعیت مکانی تلفن همراه خود ، به طور کامل تمامی خدمات جغرافیایی را محدود خواهید کرد به طوری که برخی از برنامه ها مانند نقشه یا آب و هوا به درستی برای شما عمل نخواهند کرد.
1. به قسمت Settings  در آیفون یا آیپد خود بروید.

2. گزینه Privacy را از تنظیمات انتخاب کنید.

3. بر روی Location Services ضربه بزنید.

4. حالت Location Services را غیرفعال کنید.

5. در نهایت برای تایید خاموش شدن موقعیت مکانی در پیغام نمایش داده شده بر روی turn Off ضربه بزنید.

همچنین قادر هستید تا موقعیت مکانی را برای برنامه خاصی غیرفعال کنید، با این کار موقعیت مکانی شما فقط برای برنامه خاصی غیرفعال خواهد شد و بقیه برنامه ها مجاز به استفاده از موقعیت مکانی شما هستند.
برا اینکار میتوانید با وارد شدن به Settings و رفتن به Privacy بر روی Location Services ضربه بزنید.
در صفحه باز شده قادر هستید تا برنامه مورد نظر خود را برای استفاده از موقعیت مکانی خاموش کنید.

 report_problem به طور کلی پیشنهاد میکنیم که موقعیت مکانی خود را برای همیشه فعال کنید ولی به شرطی که برنامه های غیرضروری برای استفاده از location حتما غیرفعال شوند.
بعضی از برنامه هایی که به موقعیت مکانی شما احتایج دارند عبارت اند از : Find My IPhone ، Google Maps ، Maps ، Find My Friend ، Compass ، Waze ، Weather و حتی برنامه هایی مانند تقویم و یادآوری.
به عنوان مثال برنامه هایی مانند دوربین ، شبکه های اجتماعی ، پیامرسان ها به طور حتمی احتیاجی به موقعیت مکانی شما ندارند که پیشنهاد میکنیم آنها را خاموش کنید.
 remove_red_eye دقت داشته باشید مهمترین دلیل برای مدیریت دقیق موقعیت مکانی ، برای عدم انتشار موقعیت مکانی شما است ، مخصوصا اگر شغل شما حساس باشد مانند شغل های دولتی و نظامی
 battery_alert دلیل دیگری که برای خاموش کردن موقعیت مکانی مطرح میکنیم این است که روشن بودن Location به شدت میزان شارژ باتری شما را کاهش میدهد ، پس با خاموش کردن موقعیت مکانی میتوانید مقدار زیادی در شارژ باتری خود صرفه جویی کنید.


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin