برترین بازی های آنلاین و چندنفره اندروید در سال 2018

1397/5/21 15:46

اندروید بیشترین سهم از سیستم عامل های موجود در تلفن های هوشمند را دارد ، از دلایل این گستردگی میتوان به مشخصات سخت افزاری بالا و قیمت ارزان این گوشی ها اشاره کرد.
بازی های اندرویدی هم با توجه به گستردگی سیستم عامل رشد قابل توجه و چشمگیری داشته اند.هم اکنون بازی های اندروید به اندازه ای قدرت گرفته اند که میتوان توسط آنها بازی ها را چند نفره انجام داد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با 10 بازی برتر سال 2018 که قابلیت چند نفره و آنلاین بازی کردن را دارد معرفی کنیم.


1) ارتش احمق

Mini Militia یا ارتش احمق از بازی های چند نفره است که در حالت آنلاین تا 6 نفر و در حالت وای فای محلی تا سقف 12 بازیکن را پشتیبانی میکند.
Doodle Army یک بازی جنگی بامزه است که متاثر از سری بازیهای تیراندازی با آدمک با تم کارتونی بسیار زیباست. در این بازی میتوانید با فرمانده دسته خود تمرین کنید و مهارت هایتان را افزایش دهید، در این بازی میتوان دوحالت "همکاری" و "دوام آور" را تجریه کرد و از انواع سلاح های شکاری ، تیراندازی استفاده کرد.
اگر علاقمند به بازی های اکشن هستید مطمن باشید این بازی شما را ساعت ها پای گوشی میخکوب خواهد کرد.

بازی ارتش احمق

دانلود از گوگل پلی 


2) آسفالت 8

Asphalt 8 یکی بازی فوق العاده در سبک ماشین سواری و اتومبیل رانی است که توسط شرکت مطرح گیملافت منتشر شده است.
این بازی دارای گرافیک خیره کننده و جذابی است که از گیم پلی خوبی هم برخوردار است ، شما در این بازی میتوانید از 140 ماشین رسمی شرکت های خودرو سازی مطرح دنیا مانند لامبورگینی ، فراری ، مک لارن ، بوگاتی ، مرسدس ، آئودی و شورلت... استفاده کنید.
این بازی میتواند در حالت چند نفره اجرا شود تا مسابقات هیجان انگیزی را با دوستان خود رقابت کنید.

بازی آسفالت 8

دانلود از گوگل پلی 


3) Blitz Brigade

این بازی هم توسط شرکت معروف گیملافت منتشر شده است که در سبک اکشن و جنگی است ، این بازی با دارا بودن سبک FPS (تیراندازی شخص اول) از برترین و پرطرفدارتین بازی های آنلاین جنگی بشمار میرود.
شما به عنوان یک نقش از 5 جنگجو ماهر قرار میگیرید که باید با تشکیل تیم با سایر بازیکنان تیم ، دشمنان خود را یکی پس از دیگری شکست دهید.
انواع کلاسهای سرباز ، تیرانداز،پزشک، تک تیرانداز و نفوذی ، 3 وسیله نقلیه برای برتری تاکتیگی ،بیش از 100 اسلحه ، متلک انداختن های جالب ، چت صوتی گروهی از مزیتهای جالب این بازی چند نفره است که تا 120 مرحله میتواند در کنار شما باشد همچنین امکان چند نفره بازی کردن به صورت آنلاین تا 12 نفر در این بازی وجود دارد.

بازی Blitz Brigade

دانلود از گوگل پلی 


4) مسابقات واقعی 3

یکی دیگر از بازی های اتومبیل رانی و ماشین سواری Real Racing 3 است که توسط شرکت EA Mobile برای سیستم عامل های اندروید منتشر شده است.
این بازی هم تمام اتومبیل های مشهور مانند پورشه،لامبورگینی،آئودی و بوگاتی را شامل شده و این قابلیت را دارد تا با دوستان خود به صورت آنلاین در مسابقات مختلف به رقابت بپردازید.
این بازی دارای 4000 رویداد مسابقه ای از جمله جام  و رقابتهای تک نفری است.

بازی مسابقات واقعی 3

دانلود از گوگل پلی 


5) جنگ قبایل Clash of Clans

یکی دیگر از بازی های مشهور و چند نفره که در ایران هم طرفداران زیادی دارد بازی کلش است. در این بازی میتوانید قبیله خود را بسازید و بازیکنان دیگر از سراسر جهان به قبیله شما بپیوندند و با سایر قبایل مبارزه کنید.
انواع ترکیبات برای حمله و دفاع از قبایل در این بازی وجود دارد که در صورت شکست دادن دیگران، بازی به شما امتیازاتی را عطا خواهد کرد.

بازی جنگ قبایل Clash of Clans

دانلود از گوگل پلی 


6) مردن کامبت 5

یکی دیگر از بازی های ساخته شده گیملافت بازی مردن کامبت 5 است.
در این بازی مبارزه ای شما یک گروه را ایجاد میکنید سپس با اضافه کردن دوستان خود با مبارزه با دیگر دشمنان رقابتی آنلاین در سرتاسر جهان میپردازید.
توسط این بازی میتوانید به صورت چت با دیگر کاربران صحبت کنید ، این بازی از گرافیک ، موسیقی و اجرای صداهای کاملا منطبق با محیط لذت کافی را ببرید.

بازی مردن کامبت 5

دانلود از گوگل پلی 


7) NBA JAM by EA SPORTS

یکی از زیباترین بازی های گرافیکی و هیجان انگیز که نسخه های قبلی آنرا در کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس پرطرفدار بوده است بازی بسکتبال NBA است.
شما میتوانید با انتخاب تیم مورد علاقه خود از بین 30 تیم شرکت کننده در لیگ ، شروع به انجام مسابقات بسکتبال کنید.
انیمیشن های فوق العاده شما را محو بازی خواهد کرد ، در این بازی میتوانید به روش شبکه وای فای محلی و یا آنلاین به صورت چند نفره بازی کنید که برای بازی آنلاین با دیگر دوستان خود باید از طریق گوگل پلاس آنها را به بازی دعوت کنید.

بازی NBA JAM by EA SPORTS

دانلود از گوگل پلی 


8) مورتال کامبت

Mortal Combat بدون اغراق یکی از 5 بازی برتر تمام دوران است. این بازی در تمامی کنسول های قدیمی و جدید وجود دارد که در این بازی میتوانید به نبرد با جنگجویان مورتال کمبت بپردازید.
این بازی با گرافیک و صحنه های خیره کننده از جذابترین بازی های چند نفره است.



بازی مورتال کامبت

دانلود از گوگل پلی 


9) جی تی رسینگ 2

یکی دیگر از بازی های ماشین سواری و اتومبیل رانی که در لیست ما قرار گرفته است بازی GT Racing 2 است.
در این بازی میتوانید به صورت یک نفره و یا چند نفره با دوستان خود به رقابت بپردازید و در مسابقات مختلف از ماشین های مرسدس بنز ، نیسان ، دوج،فراری ، فورد ، لامبورگینی و.. استفاده کنید.
در این بازی هم حالت بازی شبکه وای فای محلی و آنلاین وجود دارد.

بازی جی تی رسینگ 2

دانلود از گوگل پلی 


10) بیلیارد سه بعدی

بر خلاف دیگر بازی های معرفی شده که اکثرا از صحنه های خشونت و مسابقه ای بود اینبار یک بازی فکری و با حوصله را در لیست معرفی کردیم. بازی بیلیارد از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی است که توسط استدیو بازی سازی Miniclip.com معرفی شده است که تا کنون 500 میلیون باز توسط کاربران دانلود و استفاده شده است.
این بازی این امکان را به شما میدهد تا به صورت آنلاین و دونفره با دوستان خود به رقابت بپردازید.

بازی بیلیارد سه بعدی

دانلود از گوگل پلی 



0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza