ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

نحوه ارسال نظرسنجی به صورت خصوصی در دایرکت اینستاگرام

1397/5/25 10:23

در بروزرسانی اخیر اینستاگرام میتوانید استیکر نظرسنجی را در دایرکت یا گروه های ایجاد شده ارسال کنید. قبلا ارسال نظرسنجی در استوری برای کاربران فعال شده بود. نتایج انتخاب شده توسط دیگران به صورت متنی در همان صفحه گفتگو به شما نمایش داده خواهد شد.


چگونگی ارسال نظرسنجی در دایرکت

قبل از هر چیز مطمئن شوید که اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده اید. برای بروزرسانی توسط گوگل پلی از اینجا اقدام کنید.
1) برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
2) بر روی علامت ورود به دایرکت ضربه بزنید.

3) سپس بر روی علامت دوربین در مقابل نام هر فردی که قصد نظرسنجی را دارید ضربه بزنید. همچنین میتوانید در صفحه دایرکت ها بر روی علامت + از بالا سمت راست ضربه زده و در صفحه باز شده با انتخاب مخاطب یا مخاطبین مورد نظر بر روی علامت دوربین در پایین سمت چپ ضربه زده تا وارد دوربین شوید.

4) با استفاده از دوربین اینستاگرام عکس یا فیلمی را گرفته و یا عکس یا فیلمی از را از گالری خود انتخاب کنید.

5) بر روی نماد Emoji در بالا سمت راست ضربه بزنید.

6) بر روی Poll ضربه بزنید.

7) سوال خود را در قسمت Ask a question نوشته و در صورتی که قصد تغییر متن Yes و No را دارید بر روی هریک از آنها ضربه زده و جواب دلخواه خود را بنویسید.

8) در نهایت بر روی Done ضربه بزنید.

9) به صورت دلخواه اندازه و مکان نظرسنجی را تغییر داده و یا برای اضافه کردن برچسب یا استیکری دیگر بر روی نماد Emoji ضربه بزنید.
10) در پایین صفحه با کشیدن به سمت راست و چپ میتوان بین سه گزینه حرکت کرد.

View Once - Allow Replay - Keep in Chat

  • View Once : دریافت کننده ها فقط یکبار قادر به مشاهده عکس یا ویدیو شما هستند.
  • Allow Replay : گیرنده های عکس یا ویدیو شما پس از آنکه یکبار آنرا دیدند برای بار دوم هم اجازه دیدن را دارند ولی برای بارهای بعدی از صندوق ورودی آنها حذف خواهد شد.
  • Keep in Chat : با انتخاب این گزینه عکس یا فیلم برای همیشه در صندوق ورودی گیرنده خواهد ماند.

11) در نهایت بر روی Send ضربه بزنید.

پس از آنکه دوست یا دوستانتان به نظر سنجی شما رای بدهند پاسخ های آنها به طور مستقیم در همان صفحه دایرکت نمایش داده میشود و میتوان مشاهده کرد که هر فرد چه گزینه ای را انتخاب کرده است.


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin