بهترین سرویس دهنده های ایمیل در سال 2018

1397/5/26 12:07

همگی ما دارای یک یا چند ایمیل شخصی هستیم که روزانه از آنها برای دریافت و ارسال ایمل از آنها استفاده میکنیم ، امروزه داشتن ایمیل بیشتر برای ثبت نام در سایت ها و شبکه های اجتماعی ضرورت پیدا میکند که اکثر حساب های کاربری ما با ایمیل ها محفاطت میشوند.
ایمیل ها را به طور کلی  میتوانیم به دو دسته تقسیم کنیم :

  • ایمیل های شخصی : در این گونه ایمیل شما احتیاج به دامنه و هاست شخصی خود دارید به طوری که ایمیل شما بصورت yourname@yourdomain.com خواهد شد ، شما در ابتدا باید دامنه و هاست خود را خریداری کرده و سرویس دهنده ایمیل را بر روی هاست نصب کنید ، در این روش مدیریت ایمیل ها به راحتی سرویس های ایمیل رایگان نبوده و گاها محدودیت ارسال و دریافت ایمیل را در پی دارد.
  • ایمیل رایگان : خوشبختانه سرویس های ارائه دهنده ایمیل رایگان خوبی وجود دارند که هریک دارای قابلیت ها و مزیت هایی هستند، این سرویس ها به شما فضا رایگان برای مدیریت ایمیلهایتان میدهد ، ولی عیب این سرویس ها در نام ایمیل شما است که به صورت yourname@Gmail.com خواهد شد در اینجا ما Gmail را مثال زدیم چنانچه از یاهو استفاده کنید آدررس ایمیل شما yourname@yahoo.com خواهد شد (در تمامی این سرویس دهنده ها با پرداخت هزینه اضافی میتوانید آدرس ایمیل اختصاصی خود بصورت yourname@yourdomain.com را داشته باشید).

در این مقاله قصد داریم تا برترین سرویس دهنده های ایمیل در سال 2018 که از قدرت و قابلیت های خوبی برخوردار هستند را به شما کاربران عزیز وبسایت اُمیگو معرفی کنیم.


1) Gmail

ایمیل Gmail

جیمیل برای اولین بار در سال 2004 توسط شرکت گوگل منتشر شد ، هم اکنون جیمیل با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا رهبر سرویس دهنده های ایمیل رایگان است.
رابط گرافیکی خوب از مزیت های جیمیل است به طوری که با انواع صفحه نمایش های مختلف سازگاری پیدا میکند ، پیام ها به صورت منظم و تفکیک شده قابل دسترسی و مدیریت هستند. پیام ها به طور خودکار به دسته بندی هایی مانند شبکه های اجتماعی و تبلیغاتی فیلتر میشوند تا از پراکندگی ایمیل ها جلوگیری شود تا شما بهتر بتوانید ایمیل های خود را منظم تر مشاهده کنید.
همچنین میتوانید حساب های کاربری دیگر خود مانند outlook،یاهو، یا Imap یا pop را مدیریت کنید ، جیمیل به طور پیشفرض 15 گیگابایت حافظه برای صندوق ورودی شما و همچنین Google Drive اختصاص خواهد داد، برای اضافه کردن حجم باید هزینه پرداخت کنید.
از دیگر مزیت های سرویس دهنده جیمیل این است که با استفاده از آن میتوانید توسط ایمیل خود در حساب های مختلف google Drive ، photo و... که توسط گوگل تولید شده است حساب کاربری داشته و از آنها استفاده کنید ، استفاده از مدیریت ابری که کلیه عکس ها و اطلاعات مهم شما را پشتیبان میگیرد میتواند از نکات جالب جمیل باشد.
جیمیل یک نسخه کسب و کار در قالب محصول G Suite را ارائه داده که با خرید این محصول میتوانید تبلیغات گوگل را غیرفعال کرده و همچنین ادرس ایمیل مانند Yourname@yourcompany.tld برای خود ایجاد کنید. ارتقا حجم اختصاصی به 30 گیگابایت ، آپدیت و پایداری 99.9% و همچنین پشتیبانی 24/7 از دیگر مزیت های این نسخه پولی است.


2) Outlook

ایمیل Outlook

اگر میخواهید از رابط کاربری خوب و سبکی در وب و ویندوز از ایمیل هایتان استفاده کنید Outlook گزینه خوبی است.با توجه به اینکه Outlook توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده است میتوان انتظار داشت که با نسخه های ویندوز مخصوصا ویندوز 10 سازگاری بسیار خوبی داشته باشد. پوشه ها و ابزارهای سازماندهی شده خوبی در سمت چپ مدریت ایمیل شما وجود دارد که با وجود یک نوار ابزار مناسب دسترسی سریع به ویژگی های و قابلیت های مختلف برای شما آسانتر و سریعتر میشود.
Outlook ایمیل های مهم را شناسایی کرده و آنها را در در inbox قرار میدهد و در صورتی که ایمیلی مشکوک یا اسپم دریافت کند آن را بصورت جداگانه در پوشه ای قرار خواهد داد.
شما میتوانید فایل های OneDrive که یک میزبان ابری برای ذخیره سازی فایل ها و اطلاعات مهم شماست را به ایمل خود متصل کرده و همچنین از سرویس هایی مانند Dropbox و Google Drive استفاده کنید. این سرویس به مقدار 15 گیگابایت فضا رایگان به شما اختصاص خواهد داد.
مایکروسافت با داشتن محصول پولی Office 365 این امکان را به شما داده تا تبلیغات را حذف کرده و همچنین فضای اختصاصی خود را تا 50 گیگابایت افزایش دهید. امکانات اضافی دیگر مانند استفاده بصورت آفلاین ، ابزار قالب بندی پیام به صروت حرفه ای ، پشتیبانی از گوشی یا چت ، جلوگیری از حملات مخرب ، استفاده از آخرین نسخه ورد-اکسل و پاورپوینت برای شما هزینه ای معادل 7 دلار در ماه در پی خواهد داشت.


3) Yahoo Mail

ایمیل Yahoo Mail

سرویس دهنده یاهو از لحاظ رابط کاربری و ظاهری بسیار شبیه به Gmail بوده که قابلیت های مدریت ایمیل ها در پوشه های مختلف را برای شما فراهم کرده است. پیش نمایش ایمیل ها به راحتی با چند کلیک امکان پذیر است. موتور زیرکانه و قدرتمند یاهو با فیس بوک به خوبی ادغام شده و از sms و پیام های متنی ، از طرق وب POP و در برخی از موارد IMAP قابل دسترسی است. موارد ارزشمند دیگری مانند ایمیل یک بار مصرف برای محافظت از حریم خصوصی شما و همچنین قابلیت ذخیره سازی به مدت طولانی از دیگر مزایای ایمیل یاهو است.
تنظیمات یاهو بسیار کمتر از جیمیل بوده ولی به طور کلی میتوان گفت که یاهو یک سرویس دهنده جذاب و کاملا کاربردی است.
همانطور که در دو سرویس دهنده ایمیل قبلی از محصولات پولی آنها نام بردیم یاهو هم یک سرویس دهنده پولی ویژه کسب و کارها دارد که با خرید آن (معمولا 3.19 دلار در هر ماه) یک دامنه سفارشی به نام yourname@yourdomain.com برای شما ایجاد خواهد کرد. این محصول میتواند مخاطبین فیسبوک ، جیمیل ، Outlook و... را وارد یاهو کند تا از آن طریق هم بتوانید ایمیل های خود را مدیریت و مشاهده کنید.همچنین دسترسی به تقویم چندگانه ، اسناد ، تجزیه تحلیل داده ها و... از دیگر مزایای این محصول است.


4) ProtonMail

ایمیل ProtonMail

ProtonMail یکی دیگر از سرویس دهندهای ایمیل است که حریم خصوصی بالاتری نسبت به بقیه سرویس دهنده ها دارد.
شما قادر هستید تا به صورت خصوصی در سایت ثبت نام کرده و هیچ آدرس IP از خود بجای نگذارید همچنین تمام ایمیل های شما به صورت رمزنگاری شده خواهد بود. نسخه رایگان اجازه ذخیره سازی 500 مگابایت و فقط 150 ایمیل در روز را به شما خواهد داد و از لحاظ سازماندهی ایمیل ها بسیار ضعیف عمل میکند.
شما میتوانید با خرید حساب کاربری  Protonmail به مبلغ ماهیانه 5 دلار و سالیانه 48 دلار از خدمات ویژه و همچنین حجم ذخیره سازی 5 گیگابایت و 1000 ایمیل روزانه و دامنه سفارشی و قابلیت سازماندهی ایمیل ها استفاده کنید. دیگر حساب های پولی را در زیر مشاهده خواهید کرد.


5) Zoho

ایمیل Zoho

zoho یک سرویس دهنده ایمیل دیگر برای کسب و کارهاست که میتواند قابلیت استفاده از مجموعه آفیس را فراهم کند ، همچنین مدیریت اسناد و بسیاری از ابزارهای کاربردی دیگر از قابلیت های این سرویس دهنده ایمیل است.
Zoho به طور رایگان 5 گیابایت برای هر صندوق ورودی اختصاص خواهد داد ، استفاده از این سرویس دهنده آسان بوده و مجموعه ای مناسب و کارآمد از امکانات مختلفی را مانند ساماندهی ایمیل ها برای شما فراهم خواهد کرد.
شما با پرداخت ماهیانه 2.5 دلار میتوانید از دسترسی IMAP و POP برای ارسال ایمیل ، میزبانی چند دامنه ، ذخیره سازی 10 گیگابایتی بهره مند شوید.




0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza