نصب و بروزرسانی آسان درایورها با برنامه DriverHub

1397/5/28 19:09

درایورها فایل های نرم افزاری هستند که برای هر قطعه سخت افزاری مخصوص به خود باید نصب شوند ، این فایل ها به عنوان راه انداز هستند که برای فعال کردن ، اجرا و بهبود عملکرد بهتر قطعه سخت افزاری به کار میروند. بسیاری از ما بعد از نصب ویندوز با مشکل نصب نبودن بسیاری از درایورها برخورد کرده ایم ، پس از ویندوز xp به طور خودکار برخی از درایورهای سیستم را خود ویندوز نصب میکند ولی نه به طور کامل ، به طور مثال نصب درایورهای کارت صدا اکثرا توسط ویندوز انجام میشود ولی درایورهای کارت گرافیک توسط ویندوز به سختی قابل نصب هستند.
در بسیاری از موارد ما فایل های نصبی درایورها را در اختیار نداریم ، درایور ها کار نمیکنند یا با نسخه سخت افزاری هم خوانی ندارد ، گاهی اوغات بعضی از درایورها باعث خراب شدن ویندوز میشوند و نمایش صفحه مرگ یا BlueScreen ظاهر میشود. برای رفع مشکلات مختلف درایورها استفاده از برنامه DriverHub را پیشنهاد میکنیم. توسط این برنامه میتوانید تمامی مشکلات و نصب نبودن درایورهای سیستم خود را به آسانی برطرف کنید.


برنامه DriverHub

در ابتدا برنامه را از لینک زیر به صورت رایگان دانلود کنید.

DriverHub دانلود

پس از دانلود مراحل نصب برنامه را طی کنید.

پس از نصب ، برنامه را اجرا کنید. در صفحه آغازین برنامه تصویری مانند زیر خواهید دید.

برای اینکه برنامه درایورهای مختلف سیستم را بررسی کند بر روی Find now کلیک کنید تا برنامه شروع به جستجو کند.

این برنامه سیستم شما را اسکن کرده و هر درایوری که بر روی سیستم نصب نباشد را به شما گزارش خواهد داد ، سپس درایور مخصوص به آن قطعه سخت افزاری را از اینترنت دانلود کرده و شروع به نصب میکند ، همچنین درایورهای قدیمی را پیدا کرده و آنها را بروزرسانی میکند.

برای استفاده از برنامه DriverHub دسترسی به اینترنت الزامی است.

پس از اسکن سیستم لیستی از تمامی درایورهای قابل نصب و بروزرسانی را مشاهده خواهید کرد ، شما میتوانید درایورهایی که قصد نصب دارید را برای دانلود انتخاب کرده و بر روی Install کلیک کنید تا عملیات دانلود و نصب آغاز شود.

همه چیز به طور خودکار انجام شده و پس از تکمیل نصب درایور ، از شما میخواهد که سیستم را ریستارت کنید ، در صورت نیاز بر روی OK کلیک کنید یا برای نصب درایورهای دیگر بر روی Cancel کلیک کنید.

زمانی که برنامه یک نسخه قدیمی از درایوری را پیدا میکند ابتدا از آن درایور یک پشتیبان میگیرد تا در صورتی که درایور نسخه جدید با ویندوز همخوانی پیدا نکرد همان حالت قدیمی را جایگزین کند.
برنامه DriverHub یک برنامه کمکی برای نصب درایورها به طور هوشمند و سریع برای کاربران سیستم عامل ویندوز است که مستقیما تمامی فایل های خود را از سرورهای مطمئن OEM دانلود خواهد کرد.



0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin