برترین برنامه های اندرویدی برای یادگیری موسیقی 2018

1397/5/30 12:50

اگر عاشق موسیقی هستید و قصد یادگیری آن را دارید ، در اولین قدم باید توانایی خواندن نت های موسیقی را بلد باشید. از این پس با استفاده از برنامه های معرفی شده در این مقاله میتوانید موسیقی و نت های مربوط به آن را در دستگاه اندرویدی خود دنبال کنید. از آنجا که در عصر دیجیتال زندگی میکنیم همه کارها در گوشی یا تبلت اندرویدی انجام میشود لذا رشته موسیقی هم گام به گام با فناوری و عصر دیجیتال حرکت میکند.


1) NoteTeacher 

NoteTeacher

اگر شما تازه قدم در دنیای موسقی گذاشته اید ، برنامه NoteTeacher میتواند بهترین یار شما برای یادگیری نت موسیقی باشد. با طی کردن صفحات مختلف با چالش های سخت تری از نت ها مواجه میشود ، در این برنامه شما قادر خواهید بود که سرعت خود را برای خواندن نت های موسیقی افزایش دهید.

دانلود از گوگل پلی 

2) Vivace 

Vivace

Vivace آموزش های مختلف موسقی از قبیل نُت ها را به صورت تصویری و زیبا به شما ارئه خواهد داد به طوری که میتوانید ساعت ها با برنامه تعامل داشته باشید. این برنامه بسیار مناسب برای مبتدیان و همچنین نوازندگان حرفه ای است.

دانلود از گوگل پلی 

3) MuseScore 

MuseScore

این برنامه به جای یادگیری به صورت تئوری ،یادگیری با پخش موسیقی را انجام خواهد داد به طوری که برنامه به شما اجازه میدهد تا به نت ها گوش داده و به سرعت مهارت خود را بالا و بالاتر ببرید. همچنین شما میتوانید با استفاده از یک میکسر، بازی انجام داده و یا در برنامه آواز بخوانید.

دانلود از گوگل پلی 

4) Read Music 

Read Music

این برنامه شامل دروس مختلف برای یادگیری موسیقی است که در هر درس پنج تمرین به شما داده میشود که در نهایت به شما نمراتی با توجه به جواب های شما خواهد داد. این برنامه فضای زیادی از حافظه دستگاه اندریودی شما اشغال خواهد کرد.

دانلود از گوگل پلی 

5)  LEARN to READ MUSIC NOTES PRO 

LEARN to READ MUSIC NOTES PRO

این یک برنامه مناسب برای مبتدیان و دانش آموزان است که قصد دارند زمان خود را برای یادگیری بهبود ببخشند. قسمت های مختلف برنامه به شما کمک خواهند کرد تا نت های موسقی را به خوبی بشناسید.

دانلود از گوگل پلی 

6)  Learn Music Notes  

Learn Music Notes

Learn Music Notes یک برنامه هیجان انگیز برای یادگری و خواندن موسیقی است که با یک بازی آموزشی به شما کمک خواهد کرد که با خواندن نت های موسیقی از طریق روش های نوآورانه و بازی سطح خود را ارتقا دهید.
اگر شما یک مبتدی هستید و میخواهید آموزش را به کودکان 5 سال به بالا همراه با انیمیشن های جذاب هدیه کنید ، این برنامه میتواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

دانلود از گوگل پلی 

7)  Music Tutor Sight Read Lite 

Music Tutor Sight Read Lite

این برنامه به طور انحصاری برای دانش آموزان جهت یادگیری و خواندن و نوشتن موسیقی به صورت صریح و جذاب طراحی شده است. برنامه به طور کلی به دو قسمت تقسیم میشود : قسمت سوال و جواب . این برنامه یک سوال را مطرح میکند و کاربران باید به آن پاسخ دهند. اگر پاسخ شما صحیح باشد برنامه صدایی را برای موفقیت شما پخش خواهد کرد و در صورت اشتباه بودن جواب صدای اخطاری را به شما اعلام خواهد کرد.

دانلود از گوگل پلی 

8)  Yousician 

Yousician

Yousician را میتوان یک معلم خصوصی برای یادگیری موسقی و نت ها دانست. شما در این برنامه میتاونید به طور سریع در هر زمان و مکانی شروع به یادگری کنید. این برنامه بهترین دوست برای افرادی است که پیامو مینوازند یا گیتار میزنند. اگر شما یک فرد مبتدی یا موسیقی دان حرفه ای هستید توسط این برنامه میتوانید آموزش های ویدیویی گام به گام برای ارتقا خود را مشاهده کنید.

دانلود از گوگل پلی 

9)  Learn Music Notes Sight Read Music Flash Cards 

Learn Music Notes Sight Read Music Flash Cards

این برنامه ترکیبی خوب از رنگ ها و صداهاست به طوری که رنگ های مختلف برای یادگیری نت به شما کمک خواهد کرد. هنگامی که شما در مواجه با سوالات برنامه پاسخ صحیحی را میدهید یک بچه گربه خنده رو به شما جایزه خواهد داد. این یک برنامه مناسب برای بهبود سطح موسیقی شما در گوشی یا تبلت اندرویدی است.

دانلود از گوگل پلی 

10)  Learning to read Musical Notes 

Learning to read Musical Notes

Learning to read Musical Notes دارای رابط کاربری جذابی است که در اولین برخورد با این برنامه مطمئنن شما را جذب خواهد کرد. از این پس با نصب این برنامه نیاز نیست ساعت ها برای یادگیری نت ها وقت بگذارید چون با آموزش های تصویری قرار داده شده در برنامه به راحتی و بدون دردسر میتوانید نُت ها و موسیقی را فرا بگیرید. در این برنامه میتوانید آواز خواندن را تمرین کرده و مطالب گیتار-پیانو و اُرگ را مطالعه کنید.

دانلود از گوگل پلی 


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin