ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

خواندن پیام های حذف شده در واتساپ،تلگرام و اینستاگرام

1397/6/4 12:07

گاهی اوغات متوجه این میشویم که پیامی در واتس اپ ، تلگرام ، اینستاگرام و ... برای ما ارسال شده است ، وقتی وارد صفحه پیامرسان خود و چت آن شخص میشویم میبینیم که هیچ پیامی دریافت نکرده ایم یا کاربر پیام را قبل از خواندن ما حذف کرده است.
به لطف امکان حذف پیام پس از ارسال در گوشی شخص مقابل ، بسیاری از کاربران پس از ارسال پیامی آن را حذف میکنند ، وقتی شما متوجه حذف پیام شخص مقابل میشوید بسیار کنجکاو هستید که بدانید چه پیامی از طرف او حذف شده است.
به طور عادی به هیچ شکلی نمیتوان پیام های حذف شده کاربران را بازیابی کرد ولی جالب است بدانید چنانچه پیامی برای شما ارسال شود ابتدا در اعلان های گوشی (Notification) گوشی شما نمایش داده میشود ، و کاربر در صورتی که آن پیام را حذف کند فقط از صفحه چت حذف خواهد شد ،با همین راه حل ساده میتوانیم پیامهای حذف شده مشاهده کنیم ، اما مشکل دیگر این است که در صورتی که پیام های زیادی ارسال و حذف شده باشد امکان مشاهده همه آنها در اعلان های گوشی نیست و یا پس چند دقیقه اعلان به طور طور خودکار حذف میشود.
در این مقاله قصد داریم تا با استفاده از برنامه های کاربردی که میتوانند اعلان ها را در خود ذخیره کنند به راحتی تمامی اعلان های دریافتی در گوشی خود را مشاهده و بایگانی کنیم.


نحوه خواندن پیام های حذف شده توسط مخاطبین در واتساپ

در این مقاله برنامه واتساپ را برای آموزش انتخاب کردیم، عملکرد این ترفند در برنامه های تلگرام و اینستاگرام یکی است.
توسط دوبرنامه Notification History یا Notif Log Notification History میتوان تاریخچه اعلان ها را ذخیره کرد ، توسط لینک های زیر یکی از دوبرنامه را بر اساس سلیقه خود دانلود کنید.

Notification History دانلود   Notif Log Notification History دانلود

در صورتی که هر یک از برنامه های فوق را نصب کردید آنرا اجرا کنید ، در صورتی که سیستم عامل اندروید از شما مجوز و دسترسی های مختلفی را درخواست کرد ، آنها را قبول کنید.

هر دو برنامه به شما نتایج یکسانی را نشان میدهند، اما توسعه دهندگان مختلف آنها را با رابط کاربری و ظاهری متفاوت انتشار داده اند.

هنگامی که برنامه را باز میکنید با توجه به اعلانهایی که به مرور زمان برای شما ارسال میشود میتوانید بر اساس دسته بندی هر برنامه آنها را مشاهده کنید.

برنامه Notification History

برنامه Notification History

برنامه Notif Log Notification History

برنامه Notif Log Notification History

هم اکنون شما میتوانید تمامی اعلان های دریافتی بر روی گوشی خود را مشاهده کنید ، اعلان ها شامل پیام هایی هستند که از هر برنامه به طور مجزا دریافت میکنید. اگر فرستنده یک پیامی را از واتساپ بر روی تلفن خود و شما حذف کرده باشد ، هنوز میتوانید آن پیام را در گوشی خود مشاهده کنید.


0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza