چگونگی قفل کردن گوشی با دوبار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش

1397/6/4 12:43

یکی از کاربردهایی که روزانه به طور فراوان از آن استفاده میکنیم خاموش و روشن کردن صفحه نمایش یا به اصطلاح قفل کردن گوشی است. ممکن است شما روزانه بیش چندصدبار این کار را انجام دهید.خاموش و روشن کردن صفحه نمایش در اکثر گوشی ها با زدن دکمه power قابل انجام است ، زدن دکمه power به طور متناوب در طول شبانه روز کمی مشکل است ، در این مقاله قصد داریم با روشی بسیار ساده به شما بگوییم که چگونه میتوانید به راحتی صفحه نمایش گوشی خود را خاموش و روشن کنید.
در حال حاضر هزاران برنامه در گوگل پلی وجود دارد که به شما قابلیت هایی برای خاموش و روشن کردن گوشی فراهم میکند ، اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین و آسانترین روش خاموش و روشن کردن صفحه نمایش که با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش قابل انجام است آشنا کنیم.


چگونگی قفل گوشی با دوبار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش

دقت کنید مراحل زیر در نسخه Oreo 8.0 اندروید و در گوشی OnePlus 3 انجام شده است.
ابتدا برنامه را از لینک زیر دانلود و اجرا کنید.

Double Tap Screen On and Off app دانلود

به محض اجرا برنامه با گزینه های مختلفی روبرو خواهید شد.

هم اکنون مطابق شکل گزینه های Double tap to Screen Off و Double tap to Screen On را پیدا کرده و آنها را فعال کنید.

با فعال کردن این گزینه ها ممکن است سیستم عامل از شما مجوزهایی را بخواهد در صورت درخواست، دسترسی و مجوز های لازم را فعال و تایید کنید.
هم اکنون به Settings رفته و بر روی Gestures ضربه بزنید سپس در صفحه باز شده Double tap to wake را فعال کنید.

هم اکنون کافی است با دوبار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش گوشی را قفل کنید.
همچنین شما میتوانید تعداد ضربه بر روی صفحه نمایش را بیشتر از 2 باز تنظیم کنید. برای اینکار از درون برنامه گزینه Number of taps to Screen Off را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید ، سپس تعداد ضرباتی که برای خاموش و یا روشن شدن صفحه را دارید انتخاب کنید.




0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin