معرفی 10 برنامه برتر ایجاد لوگو در اندروید

1397/6/4 15:04

آرم یا لوگو شما نشانه کالا(برند) شماست. طراحی خلاقانه لوگو به ماهیت ، معنی و فعالیت شرکت شما اشاره کرده به طوری که شرکت های بزرگ افراد حرفه ای را برای طراحی لوگو استخدام میکنند. برخی از تولید کنندگان و توسعه دهندگان ، برنامه های کاربردی را ایجاد کرده اند تا شرکت های کوچک که برای راه اندازی و طراحی لوگو نمیتوانند هزینه های آنچنانی کنند بتوانند در هر مکانی که هستند توسط گوشی اندرویدی لوگو کسب و کار خود را طراحی کنید.اگر از سرمایه کمی برخوردار هستید و میخواهید شخصا لوگوی خودتان را طراحی کنید میتوانید از برنامه های ایجاد کننده و طراحی لوگو استفاده کنید. در این مقاله بهترین برنامه های کاربردی برای ایجاد لوگو را برای کاربران اندروید معرفی کرده ایم.
اما سوال اینجاست که مزیت استفاده از برنامه های ساخت لوگو چیست؟ هنگامی که شما یک طراح حرفه ای لوگو یا یک طراح گرافیست را استخدام میکنید ، نه تنها به میزان قابل توجهی به آن پول پرداخت میکنید ، بلکه با نگرش خود برای شکل اولیه لوگو به آن راهنمایی خواهید کرد. یک برنامه ایجاد لوگو موجب صرفه جویی در وقت و انرژی طراحان میشود مهمتر از همه اینکه شما با نتایج سریعتر و بهتری روبرو خواهید شد.
یکی دیگر از مزیت برنامه های ساخت لوگو و آرم این است که برنامه های معرفی شده رایگان بوده و شما بدون هیچ هزینه ای میتوانید لوگو خود را طراحی کنید. نکته مهم در استفاده از این برنامه ها این است که حتما نیازی نیست یک طراح حرفه ای و یا گرافیست کار با تجربه باشید.



1) Logo Maker – Logo Creator, Generator & Designer

Logo Maker – Logo Creator, Generator & Designer

logo maker به شما مجموعه ای از هنر ، رنگ ، پس زمینه و بافت های الهام بخش برای طراحی لوگو تقدیم خواهد کرد. هنگامی که شما تصوراتی از لوگو در ذهن خود دارید میتاونید با مجموعه وسیعی از ابزارهای گرافیکی مانند اشکال،عناصر گرافیکی ،برچسبها و... لوگو خود را قدم به قدم ایجاد کنید. همچنین شما میتوانید از ویرایشگر عکس مخوصی که در برنامه تعبیه شده است برای چرخش سه بعدی و عادی ، تغیر اندازه اشیاء ، تغییر اندازه فونت و تصاویر استفاده کنید. با Logo Maker میتوانید پوسترهای تبلیغاتی زیبا را ایجاد کرده و از آنها در آگهی های مطبوعاتی ، اطلاعیه ها ، عکس ها ، بروشورها ، خبرنامه ها و دیگر کالاهای تبلیغاتی استفاده کنید.

دانـلود


2) BHM Logo Maker

BHM Logo Maker

BHM Logo Maker یک راه حل منحصربفرد برای ایجاد لوگو برای کسب و کار شماست. شما باید نوع کسب و کار خود را از مجموعه ای آماده از دسته بندی های گسترده انتخاب کنید تا بتوانید سریعتر لوگو خود را طراحی کنید، به طور مثال شما میتوانید از طرح های مختلفی مانند کشاورزی ، سرگرمی ، بهداشت ، ورزش ، مسافرت ، خرده فروشی و فروشگاه ، غذاها ، حیوانات و بسیاری دیگر در لوگو خود استفاده کنید. شما میتوانید پس از انتخاب نوع کسب و کار خود در نهایت با استفاده از سبک و الگوهای مختلف ، فونت و اشکال و همچنین برچسبهای زیبا و شیک میتوانید یک لوگو و آرم زیبا را ایجاد کنید.

دانـلود


3) Logo Generator from Light Creative Lab

Logo Generator from Light Creative Lab

اگر شما یک طراح حرفه ای هستید ولی قصد استفاده از برنامه های گرافیکی حرفه ای مانند Photoshop،  Coral Draw ، InDesign Illustrator ، After Effects و.. را ندارید این برنامه میتواند شریک مناسب کاری در گوشی هوشمند اندرویدی شما باشد. این برنامه را دانلود کرده و از قالب های پیشفرض و ابزارهای پیشرفته ویرایش متن آن استفاده کنید ، در این برنامه بیش از 2000 قالب قابل ویرایش وجود دارد که شما میتوانید برای طراحی یک آرم زیبا و دقیق از آنها استفاده کنید. در صورتی که میخواهید درون لوگو شما متون زیبا بکار برود قادر هستید از بین بیش از 100 فونت زیبا هر یک را به دلخواه خود انتخاب کنید.

دانـلود


4) Hatchful Logo Maker by Shopify

Hatchful Logo Maker by Shopify

آیا قصد ایجاد یک لوگو و آرم برای پروفایل شبکه های اجتماعی خود دارید؟ اگر جواب شما مثبت است فقط کافی است از برنامه Hatchful استفاده کنید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه یک لوگوی منحصر به فرد برای پروفایل خود در شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها مانند فیسبوک ، تویتر ، اینستاگرام ، تلگرام ، Linkedin و... ایجاد کنید.
ابتدا نوع صنعت و کسب و کار خود را مشخص کنید و اجازه دهید که برنامه قالب سفارش سازی شده ای را برای شما ایجاد کند. شما میتوانید سبک های مختلفی مانند آیکون ها ، فونت و رنگها را برای ایجاد یک علامت تجاری یا لوگو به صورت چشمگیر و زیبایی طراحی کنید.

دانـلود


5) Brandee – Free Logo Maker & Graphics Creator

Brandee – Free Logo Maker & Graphics Creator

همانطور که از نام این برنامه پیدا است شما میتوانید توسط آن کسب و کار خود و برند خود را در قالب تصویر گرافیکی معرفی کنید. اگر از یک تلفن همراه با صفحه بزرگ یا تبلت استفاده میکنید این برنامه میتواند بسیار برای شما کارایی داشته باشد.
این برنامه به شما امکان استفاده بیش از 500 لوگو آماده را میدهد بطوری که هر آرم یا لوگو به راحتی قابل ویرایش بوده و میتوان تغییرات دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنید.
در این برنامه قابلیت های ابزارهای پیشرفته متن مانند فونت های زیبا، ابزار کنترل لایه ها ، دستکاری رنگ ، اشکال و.. برای شما فراهم شده است.
هنگامی که کار ساخت لوگو به پایان رسید ، میتوانید آنرا با فرمت های تصویری Png یا Jpg ذخیره کنید.

دانـلود


6) Logo Maker by Desygner

Logo Maker by Desygner

توسط این برنامه میتوانید تصاویر ، شکل های هنری ، پس زمینه های زیبا و بافت های تصویر رایگان را برای ایجاد پوسترهای تبلیغاتی ، آگهی ، بروشور ، مجلات ، خبرنامه ها و دیگر کالاهای مورد استفاده برای فروشگاه ، رستوران ، دفتر و یا صفحات شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

دانـلود


7) Logo Maker & Logo Creator

Logo Maker & Logo Creator

این برنامه هم مانند دیگر برنامه های معرفی شده برای ایجاد لوگو در گوشی های اندرویدی است که از ویژگی های کیفی خوبی برخوردار است به طوری که پس از اینکه لوگو ایجاد شده توسط دیگران مشاهده شود آنها باور میکنند که شما یک طراح حرفه ای ساخت لوگو هستید.
تمامی قسمت های لوگو به طور کامل قابل سفارش سازی و شخصی سازی است ، پس از ایجاد لوگو قادر هستید آن را به بطور مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانـلود


8) Logo Maker Pro

Logo Maker Pro

برخلاف دیگر برنامه های ایجاد کننده لوگو ، این برنامه بسیار ساده است. این برنامه گزینه های متعددی برای ایجاد طرح های 2 بعدی و 3 بعدی در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این میتوانید از فونت های 2 و 3 بعدی در عکس ها و تصاویرتان استفاده کنید. توسط این برنامه میتوانید نیازهای گرافیک خود در کسب و کار ، عکاسی ، پوشش کانالهای یوتیوب ، نام تجاری ، وبسایت و برنامه های اندرویدی را برطرف کنید.

دانـلود


9) Iconic – Logo Maker

Iconic – Logo Maker

اگر شما یک طراح وب یا یک توسعه دهنده نرم افزار هستید ، به طوری که حتی کوچکترین مبحث طراحی را نمیدانید ، توسط این برنامه میتوانید لوگو مناسب برای کسب و کار خود را ایجاد کنید. در صورت استفاده از این برنامه میتوانید مهارت های خود را توسط ابزارهای مختلف برای ایجاد طرح و آیکون های گرافیکی بالا ببرید و توسط فیلد جستجوی موجود در برنامه آیکون و یا طرح های آماده لوگو را بیابید.

دانـلود


10) Question Logix – Logo Maker Free

Question Logix – Logo Maker Free

Question Logix یک برنامه ایجاد کننده لوگو منحصرا برای طرح های آموزشی است. اگر شما یک مدرسه و یا یک کسب و کار مربوط به تحصیل و آموزش دارید این برنامه میتواند گزینه مناسبی برای ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی شما باشد.

دانـلود


بیشتر بخوانید :
معرفی 10 برنامه برتر طراحی و نقاشی در اندروید
معرفی 10 اپلیکیشن برتر شناسایی و یادآوری زمان مصرف دارو 
برترین برنامه های اندرویدی برای یادگیری موسیقی 2018


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin