ایجاد آنلاین تصاویر پس زمینه متنی

1397/6/7 11:50

تصاویر پس زمینه به طور کلی همیشه مناظر طبیعی ، تصاویر گرافیکی ، پوستر فیلم نیستند ، یک تصویر پس زمینه شامل متن هم میتواند گزینه مناسبی باشد. یک نقل قول الهام بخش یا یک جمله انگیزشی به شما کمک میکند که انرژی های مختلفی را پس از هربار دیدن پس زمیه ویندوز دریافت کنید. ایجاد تصاویر متنی توسط ابزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و یا حتی Paint ویندوز نیازمند مهارت و استفاده از ابزارهای مختلف است اما امروز در این مقاله قصد داریم تا با معرفی سایتی کاربردی بتوانیم پس زمینه های متنی ساده ای را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنیم.


ایجاد پس زمینه متنی آنلاین

ابتدا وارد سایت www.textwallpaper.online شوید.

در سایت باز شده بر روی دکمه Start کلیک کنید. 

همانطور که در تصویر ملاحظه میکنید سایت منتظر است تا متنی از طرف شما تایپ شود ، به راحتی متن مورد نظر خود را تایپ کنید.این متن میتواند جمله الهام بخش ، جملات انرژی مثبت ، حدیث ، نکته یادآوری و... باشد.

در کادر محاوره ای که در بالا سمت راست سایت قرار دارد میتواند گزینه های مختلفی را بر روی متن اعمال کنید.

1) توسط این ابزار میتوانید رنگ پس زمینه را مشخص کنید ، با کلیک بر روی این ابزار میتوانید 48 رنگ زیبا را انتخاب کنید.
2) توسط این ابزار میتوانید رنگ متن نوشته شده را تغییر دهید ، این ابزار هم شامل 48 رنگ مختلف است.
3) با کلیک بر روی این ابزار میتوانید اندازه متن نوشته شده را کوچک و بزرگ کنید فقط کافی برای بزرگ کردن متن بر روی علامت + و برای کوچک کردن متن بر روی علامت - هر بار کلیک کنید.

4) توسط این ابزار میتوانید سایز پس زمینه را مشخص کنید با کلیک بر روی این گزینه دیالوگی مانند تصویر زیر باز خواهد شد.

A) طول تصویر پس زمینه به پیکسل
B) عرض تصویر پس زمینه به پیکسل
C) این مقدار از لحاظ طولی پس زمینه را چند برابر میکند ، به طور مثال با وارد کردن عدد 2 اگر طول تصویر 50 پیکسل باشد آنرا دو برابر کرده و به 100 پیکسل میرساند.
5) برای دانلود پس زمینه بر روی این ابزار باید کلیک کنید. پس از کلیک ممکن است چندین ثانیه زمان ببرد تا فایل پس زمینه ایجاد شود.

پس از آنکه تصویر پس زمینه به صورت بند انگشتی به شما نمایش داده شد ، بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Save image as یا Save را انتخاب کنید.

محل ذخیره سازی را در سیستم مشخص کرده و به سراغ فایل دانلود بروید.

هم اکنون بر روی فایل راست کلیک کرده و گزنیه Set as Desktop Background را انتخاب کنید.



0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin