چگونگی اجرا کردن همیشگی برنامه با دسترسی Administrator

1397/6/7 15:24

شاید توجه کرده اید که برای اجرای بعضی از برنامه ها باید آنرا با دسترسی مدیر سیستم یا همان Administrator باز کنید که با هربار اجرای برنامه پیغامی مبنی بر اینکه آیا مایل به اجرا برنامه بصورت مدیر سیستم هستید یا خیر نمایش داده شود. به طور مثال نرم افزار مدیریت موسیقی من نیاز به دسترسی مدیر سیستم administrator دارد تا بتواند فایل های خود را شناسایی و مرتب سازی کند.
اگر از برنامه ای روزانه استفاده میکنید و نیاز به دسترسی مدیر سیستم دارد ، در حالت عادی با راست کلیک کردن و انتخاب گزینه Run as Administrator به صورت مدیرسیستم به برنامه دسترسی خواهید داشت.
خوشبختانه ، راهی برای اینکه برنامه به صورت خودکار با دسترسی Administrator اجرا شود وجود دارد.


چگونگی اجرا برنامه بطور خودکار با Administrator

در ابتدا منوی استارت را باز کرده و در قسمت All Apps برنامه خود را پیدا کنید. بر روی نام برنامه راست کلیک کرده و بر روی Open file location کلیک کنید.

در پنجره باز شده ، باز بر روی برنامه راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

به تب Shortcut رفته و بر روی Advanced کلیک کنید.

در نهایت تیک عبارت Run as administrator را فعال کرده و بر روی OK کلیک کنید.

 Run as Administrator


در حال حاضر با اعمال این تنظیمات با هر بار دابل کلیک بر روی برنامه ، با دسترسی Administrator وارد برنامه خواهید شد.
اگر قصد دارید تا به طور خودکار با دسترسی Administrator وارد برنامه نشوید کافی است مراحل گفته شده را طی کرده و علامت تیک Run as Administrator را بردارید.


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin