ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی تایید پیج اینستاگرام (گرفتن تیک آبی) به صورت رسمی

1397/6/9 13:27

اگر تا به حال یک علامت تیک آبی رنگ را در کنار یک اکانت اینستاگرام مشاهده کرده اید و بسیار علاقه مند به این هستید که در اکانت خود هم از تیک آبی استفاده کنید، باید بدانید که دریافت تیک آبی دارای شرایط خاصی است که پس از داشتن آن شرایط میتوانید آنرا از اینستاگرام درخواست کنید.


Verification در اینستاگرام به چه معناست؟

اینستاگرام نیز همانند تویتر از آیکون علامت آبی برای نشان دادن یک حساب Verified  یا تایید شده استفاده کنید، شما این علامت را میتوانید در کنار نام صفحه و همچنین در نتایج جستجو اینستاگرام مشاهده کنید.

این تیک آبی به این معناست که اینستاگرام هویت شما را تایید کرده به طوری که اگر شخص معروفی هستید ممکن است حساب های دیگری توسط دیگران به نام شما ایجاد شود که در آن صورت است که کاربران نمیدانند کدام حساب از طرف شما مدیریت خواهد شد ، بنابر این با دریافت تیک آبی به دیگران میگویید که این صفحه رسمی من است.
دقت کنید اینستاگرام به خودی خود بدنبال دادن تیک آبی به صفحات نیست و اشخاص شخصا باید درخواست خود را برای دریافت تیک آبی به اینستاگرام ارسال کنند.
به گفته اینستاگرام حساب های تایید شده به صورت فعال و مداوم مورد بررسی قرار نمیگیرد ولی اگر حسابی که دارای تیک آبی است قوانین انستاگرام را نقض کند تیک آبی و رسمیت صفحه از آن گرفته خواهد شد.


نحوه گرفتن تیک آبی و تایید صلاحیت رسمی بودن صفحه

همانطور که قبلا گفته شد و مشخص است دریافت تیک آبی به آسانی امکانپذیر نیست ، قبل از آخرین بروزرسانی جدید اینستاگرام کاربران برای گرفتن تیک آبی باید به طور مداوم با پشتیبانان اینستاگرام در ارتباط بوده و یک سری از اسناد و مدارک برای احراز هویت را برای آنها ارسال میکردند ولی در آخرین نسخه اینستاگرام قابلیتی اضافه شده که شما به راحتی میتوانید با ارسال درخواستی از اینستاگرام تیک آبی را درخواست کنید.
شما میتوانید این کار را با باز کردن برنامه اینستاگرام و سپس رفتن به قسمت Profile آغاز کنید.

کاربران اندروید باید صفحه را از سمت راست به سمت چپ کشیده تا با مشاهده پنل نمایش داده شده بر روی Settings ضربه بزنند.
کاربران آیفون کافی است بر روی علامت چرخ دنده در قسمت Profile ضربه بزنند.

صفحه را به پایین کشیده و بر روی Request verification ضربه بزنید.

اگر این گزینه را مشاهده نکردید یعنی اینکه اینستاگرام شما به روز رسانی نشده و یا این اماکن برای شما هنوز فعال نشده است.
در این صفحه ، برخی از اطلاعات پایه در مورد تایید حساب کاربری را مشاهده خواهید کرد. برای ادامه درخواست باید نام کامل خود را همراه یک عکس از خودتان مانند عکس شاسنامه یا گواهینامه انتخاب کنید.

پس از انجام این مراحل بر روی دکمه Send ضربه زده و منتظر بمانید که اینستاگرام تصمیمات خود مبنی بر فعال کردن تیک آبی بر روی حساب شما را تایید کند.
اینستاگرام درخواست شما را بررسی کرده و در صورتی که درخواست شما رد شد میتوانید با ارائه درخواستی دیگر مجدد تلاش کنید.


اینستاگرام چه نوع حساب هایی را تایید میکند؟

اینستاگرام تیم پشتیبانی خود مبنی بر تایید حساب کاربری افراد را با روش های جدید به روز کرده است ، در زیر به چند مورد اشاره خواهیم کرد :
معتبر : حساب کاربری شما باید مربوط به یک شخص یا یک نهاد واقعی  باشد.
منحصر به فرد : حساب کاربری نمیتواند تکراری از یک حساب کاربری دیگر باشد.
کامل : برای دریافت تاییده حساب کاربری ، اکانت شما باید به صورت Public باشد به طوری که همه بتوانند پست های شما را مشاهده کنند ، و دارای حداقل یک پست ارسال شده باشد.
دقت کنید حساب کاربری که توسط دیگران بیشتر جستجو شده و وارد آن شده باشند یکی از ملاک های مهم برای تایید حساب کاربری است.
تعداد فالورها عملا به طور حتم دلیل محکمی برای تایید حساب نیست به طوری که گاها مشاهده میشود حساب هایی که با ده ها هزار عضو هستند صلاحیت آنها توسط اینستاگرام رد میشود ولی بعضی از حساب ها که حتی کمتر از 200 فالور دارند دارای تیک ابی هستند (به پیج Kraft Dressing نگاهی بیندازید).


چگونه شرایط خود را برای دریافت تیک آبی بهتر کنید؟

اگر یک شخصیت یا یک کسب و کار شناخته شده هستید ، اینستاگرام بر خلاف انتظار ممکن است شما را تایید نکند !! درخواست از اینستاگرام برای تایید حسب کاربری تنها دلیل کافی برای گرفتن تیک آبی نیست.
اگر فکر میکنید که حساب کاربر شما مستحق دریافت تیک آبی است باید چند نکته برای بهبود شرایط خود را فراهم کنید.
چنانچه حساب کاربری شما یک شخص عمومی یا نام تجاری شناخته شده باشد باید در صفحات دیگر به غیر از اینستاگرام به راحتی قابل روت و پیدا شدن باشد.
سایت گوگل را باز کرده و نام خود یا کسب و کارتان را وارد کنید و ببینید که آیا در مورد عنوان وارد شده اطلاعات و صفحاتی وجود دارد یا خیر ، حتی اگر شما صفحات شبکه های اجتماعی نظیر تویتر ، فیسبوک و.. ندارید حتما آنرا ایجاد و تنظیم کنید.
داشتن یک صفحه یوتیوب که دارای فیلم های مختلفی است میتواند یک نقطه مثبت برای اینستاگرام محسوب شود.
حتما از صفحه اینستاگرام به دیگر صفحات خود مانند سایت و صفحات اجتماعی دیگر لینک بدهید تا اعتماد اینستاگرام به پیج شما بالاتر برود.


چنانچه حساب کاربری شما قبل از حساب های کاربری دیگر هم عنوان و هم مسیر شما ایجاد شده باشد میتواند برای اینستاگرام بسیار ارشمند باشد. اینستاگرام به زمان ساخته شدن حساب کاربری توجه بسیاری خواهد داشت.
اینستاگرام به میزان فعالیت حساب کاربری نیز توجه بسیاری دارد به طوری که اگر شما دارای یک کسب  کار هستید لینک شما به سایتتان و یا محصولات مشابه و همچنین ارتباط مستقیم با کاربران مانند گذاشتن استوری ، لایو ، نظرسنجی ، گذاشتن هشتگ و.. میتواند شدیدا در دریافت تیک ابی موثر باشد.


توجه داشته باشید برای افزایش فالورهای خود از برنامه های تقلبی کسب فالور استفاده نکنید ، سعی نکنید کاربران را به زور به حسب کاربری خود بکشید ، سعی کنید تمامی فالورهایی که دریافت میکنید به طور واقعی باشند چون اینستاگرام تمامی راه های دریافت فالور شما را بررسی خواهد کرد.


در صورتی که شما یک شخصیت مهم و یا کسب و کار شاسخته شده مشهور باشید برای روند سریعتر دریافت تیک میتوانید از نامه رسمی به مراکز پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنید ، البته این روش از طرف اینستاگرام زیاد مورد قبول نیست.


آیا حساب کاربری تایید شده (تیک آبی) ارزشمند است

همانطور که میدانید با داشتن تیک آبی میتوانید کارهای بسیاری در اینستاگرام انجام دهید ، فرض کنید کاربران نام یک بازیگر مشهور را در سرچ اینستاگرام وارد کنند ، در نتایج جستجو آنها بیش از ده ها حساب کاربری ساخته شده دقیقا با نام و عکس آن بازیگر مشهور را خواهند دید ، مسلما هر کاربری که تیک آبی را در کنار نام بازیگر ببیند متوجه آن میشود که این حساب اصلی و تایید شده است که توسط خود بازیگر یا نماینده آن مدیریت میشود.

پس کاربر به این حساب کاربری تایید شده رفته و آن را فالو میکند که در نتیجه میتواند به افزایش فالورهای پیج منجر شود.
یکی دیگر از دلایل داشتن تیک آبی برای افراد عمومی بیشتر جنبه لاکچری بودن دارد چون هر کسی به راحتی قادر به دریافت تیک آبی نیست.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza