چگونگی تغییر پس زمینه مرورگر گوگل کروم

1397/6/18 14:18

مروگر محبوب گوگل کروم در آستانه 10 ساله شدنش برخی از ویژگی های جدیدی را در نسخه 69 خود اضافه کرده است.
یکی از ویژگی های جدید گوگل کروم انتخاب تصویر پس زمینه برای صفحات جدید است.در حال حاضر این ویژگی ممکن است برای بعضی از کاربران اضافه نشده باشد ولی به مرور زمان برای همه فعال خواهد شد.

قبلا کاربران برای تغییر پس زمینه مرورگر احتیاج به اضافه کردن افزونه مخصوصی داشتند که اینبار به طور رسمی در تنظیمات برنامه این قابلیت اضافه شده است.


چگونگی تغییر پس زمینه کروم

در ابتدا باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه مرورگر کروم یعنی نسخه 69 به بعد استفاده میکنید. اگر مرورگر شما به طور خودکار به روز نشده است میتوانید آخرین نسخه آنرا از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود آخرین نسخه مرورگر کروم

پس از بروزرسانی مرورگر خود را باز کنید.

دکمه های Ctrl+T را فشرده و یا بر روی علامت + کلیک کنید تا یک تب جدید باز شود.

بر روی نماد چرخ دنده در پایین سمت راست مرورگر کلیک کنید ، در لیست باز شده بر روی Chrome background کلیک کنید.

در صفحه باز شده مجموعه ای تصاویر پس زمینه آماده را مشاهده خواهید کرد که در دسته های مختلف بیش از صدها تصویر وجود دارد. میتوانید با کلیک بر روی هر یک از آنها و زدن دکمه Done آنرا به عنوان پس زمینه انتخاب کنید ، همچنین قادر هستید تا تصویر مورد نظر خود را از سیستم انتخاب کرده و به عنوان پس زمینه از آن استفاده کنید.

پس از چند ثانیه تصویر پس زمینه اعمال شده را مشاهده خواهید کرد.



0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin