چگونگی حذف کوکی های یک سایت در فایرفاکس

1397/6/18 14:56

تقریبا اکثر وب سایت ها از کوکی های مرورگر استفاده میکنند تا به شما برخی از ویژگی ها ، تجربه های کاربری و همچنین افزایش سرعت بارگزاری سایت را ارائه دهند، به عنوان مثال این کوکی ها میتوانند اطلاعات وروردی شما شامل نام کاربری و رمز عبور را در خود ذخیره کنند تا برای هربار ورود به سایت مجبور نباشید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
اغلب زیاد شدن این کوکی ها در مرورگر باعث افزایش حجم و همچنین کاهش سرعت مرورگر خواهد شد که نیاز است هراز چند گاهی آنها را حذف کنید ، اغلب کاربران با روش حذف کوکی های مرورگر به طور کلی آشنا هستند اما ممکن است شما فقط بخواهید کوکی سایت خاصی را حذف کنید که خوشبختانه در آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس این امکان اضافه شده است تا شما بتوانید کوکی های یک سایت را به تنهایی حذف کنید به طوری که کوکی های بقیه سایت ها به طور سالم وجود داشته باشند.


چگونگی حذف کوکی یک سایت خاص

در ابتدا مرورگر فایرفاکس خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنید.

دانلود آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس

مرورگر خود را باز کرده و در نوار آدرس عبارت about:preferences#privacy  را وارد کرده و دکمه Enter را فشار دهید.

در بخش Cookies and Site Data بر روی دکمه Manage Data کلیک کنید.

about:preferences#privacy

در پنجره باز شده آدرس سایت مورد نظر را تایپ کرده تا در صورت داشتن کوکی آدرس سایت به شما نمایش داده شود ، به عنوان مثال اگر قصد دارید تا کوکی های سایت DuckDuckGo.com را حذف کنید کافی است عبارت DuckDuckGo را تایپ کنید.

هنگامی که نتایج برای شما نمایش داده شد بر روی دکمه Remove all Shown کلیک کنید تا تمامی کوکی های مربوط به آن سایت حذف شوند.

در نهایت بر روی Save Changes کلیک کنید.

اگر از مرورگر واترفاکس استفاده میکنید کافی است پس از آنکه وارد قسمت تنظیمات از طریق about:preferences#privacy شدید بر روی remove individual cookies کلیک کرده تا در صفحه باز شده با وارد کردن آدرس سایت کوکی های آن برای شما نمیاش داده شود ، در نهایت برای حذف بر روی دکمه Remove All کلیک کنید تا تمامی کوکی های مربوط به آن سایت در مرورگر واترفاکس حذف شود.



0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin