دانلود همه تصاویر موجود در زبانه های باز فایرفاکس

1397/6/19 11:31

فایرفاکس یکی از بهترین مرورگرهای حال حاضر در دنیا است که در بسیاری از موارد از رقیب خود گوگل کروم بهتر است. این مرورگر به شما اجازه میدهد تا به طور کاملا اختصاصی و سفارشی مرورگر خود را شخصی سازی و حرفه ای تر کنید.یکی از کارهای جالب در این مرورگر دانلود کردن تمامی تصاویر موجود در مرورگر فایرفاکس است که این کار به طور خودکار توسط افزونه Image Picka انجام خواهد شد.


چگونگی دانلود تصاویر

برای دانلود تمامی تصاویر در مرورگر باید از افزونه جالب Image Picka استفاده کنید. این افزونه به شما این امکان را میدهد تا به سرعت و آسانی یک یا همه تصاویر موجود در زبانه های مرورگر را دانلود کنید ، به عنوان مثال اگر شما 9 زبانه باز در مرورگر داشته باشید توسط این افزونه میتوانید همه تصاویر موجود در این 9 زبانه باز را دانلود کنید.
برای شروع کار باید در ایتدا مرورگر خود را باز کرده و افزونه Image Picka را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلو افزونه

پس از ورود به سایت فایرفاکس بر روی Add کلیک کنید.

پس از دانلود افزونه در مرحله آخر مجدد بر روی Add کلیک کنید.

پس از آنکه این افزونه به مرورگر شما اضافه شد با کلیک بر روی علامت افزونه تمامی تصاویر صفحه فعلی برای شما در صفحه ای جداگانه باز خواهد شد.

اینبار بر روی علامت افزونه راست کلیک کنید تا گزینه های مربوط به آن نمایش داده شود.

اولین نکته ای که باید از آن آگاه باشید این است که این افزونه همیشه از زبانه فعال سمت چپ شروع به دانلود تصاویر کرده تا به آخرین زبانه سمت راست برسد.به طور مقال اگر شما 9 زبانه فعال دارید برای اینکه تمامی تصاویر 9 زبانه را دانلود کنید باید زبانه اول از سمت چپ را فعال کرده و سپس اقدام به دانلود تصاویر کنید یا اگر قصد دارید از زبانه 6 تا 9 را دانلود کنید باید زبانه شماره 6 را فعال کنید.

چنانچه بر روی Pick images from current tab + right tabs کلیک کنید دانلود تصاویر از زبانه فعلی آغاز و تا زبانه آخر سمت راست ادامه خواهد شد و اگر بر روی Pick images from right tabs کلیک شود دانلود تصاویر بدون در نظر گرفتن زبانه فعلی و از زبانه های سمت راست آغاز خواهد شد.

در صفحه باز شده میتوانید تصاویری که از زبانه ها استخراج شده است را مشاهده کنید ، برای ذخیره سازی آنها کافی است بر روی دکمه Save از پایین صفحه کلیک کنید.

پس از دانلود تصاویر به طور خودکار در درون پوشه Download ذخیره خواهد شد.

مهمترین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که این افزونه تصاویری که به همان اندازه در سایت درج شده است را دانلود خواهد کرد ، به طور مثال اگر تصویری اندازه اصلی آن 700در600 باشد ولی در سایت 300در200 شده باشد افزونه همان سایز 300در200 را دانلود خواهد کرد.

این افزونه دارای تنظیمات بیشتری برای فیلتر کردن تصاویر با فرمت ، سایز ، نام فایل های مختلف است که میتوانید به طور تخصصی تر تصاویر صفحات وب را دانلود کرد.برای مشاهده این امکانات بر روی علامت افزونه راست کلیک کرده و گزینه Manage Extension را انتخاب کنید.


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin