چگونه ظاهر ویندوز 10 را به ویندوز 2000 تبدیل کنیم؟

1397/6/21 11:49

کاربران قدیمی ویندوز رنگ آبی کلاسیکی که به طور پیشفرض بر روی دسکتاپ وجود داشت را به خاطر دارند ، این رنگ هنوز برای بسیاری از کاربران خاطره انگیز و محبوب است. 

اگر کاربر ویندوز ویستا به بعد هستید خواهید دید که قسمت انتخاب پس زمینه آبی در آنها حذف شده است. با این حال هنوز روش هایی وجود دارد که بتوانید رنگ آبی را در ویندوز خود اعمال کنید.


انتخاب رنگ آبی کلاسیک در ویندوز 10

ابتدا مطمئن شوید که حداقل از نسخه Fall Creators یا جدیدتر ویندوز 10 استفاده میکنید ، نسخه های بسیار کمی قبل از آپدیت Fall Creators امکان انتخاب رنگ برای پس زمینه را به شما خواهد داد در حالی که نسخه های بعد از آن به شما اجازه میدهد تا انواع مقادیر رنگی RGB و یا هگزادسیمال را انتخاب کنید.

برای شروع کار بر روی منوی استارت کلیک کنید و به تنظیمات (علامت چرخ دنده در نوار کناری منو استارت) بروید. سپس از قسمت Personalization بر روی Background کلیک کنید.

از منو کشویی Background گزینه Solid Color را انتخاب کنید آنگاه با توجه به تصویر زیر بر روی عبارت Custom color که علامت + در کنار آن است کلیک کنید.

در پنجره جدید باز شده باید مقادیر زنگی RGB یا هگزادسیمال را وارد کنید. برای انتخاب رنگ آبی میتوانید از دو مقدار رنگی استفاده کنید :

RGB 
 Red: 59
 Green: 110
 Blue: 165
Hexadecimal #3B6EA5 
 

این مقادیر را وارد کرده و در نهایت بر روی Done کلیک کنید.

هم اکنون خواهید دید که دسکتاپ شما به رنگ آبی گرم و خاطره انگیز تبدیل شده است.

اگر از نسخه های قدیمی ویندوز 10 استفاده میکنید که نمیتوان در آن رنگ ها را سفارشی کرد یا اینکه قصددارید تا از رنگ آبی در دیگر دستگاه های خود استفاده کنید ما برای راحتی کار شما تصویری 5K را آماده کرده ایم که آنرا میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلو تصویر پس زمینه


دو مقاله زیر را مطالعه کنید :


0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza