ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

هرآنچه در مورد گروه های اینستاگرام باید بدانید

1397/6/24 10:31

اگر شما یک کاربر اینستاگرام هستید ممکن است از ویژگی دایرکت برای به اشتراک گذاری پست ها و گفتگو دو طرفه با دیگران استفاده کنید ، اما در اینستاگرام قابلیتی به نام گروه وجود دارد که میتوانید با مخاطبان بیشتر از 1 نفر گفتگو کنید اغلب کاربران از وجود گروه در اینستاگرام بی اطلاع هستند و یا نحوه کار با آن را نمیدانند.
در این مقاله قصد داریم تا گروه های اینستاگرام را بررسی کنیم و شما را با ترفند و راهنمایی استفاده از آن آشنا کنیم. پس با اُمیگو همراه باشید...


1) ایجاد گروه

بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی یا برنامه های پیامرسان ، ایجاد گروه در اینستاگرام کاری آسان نیست این به این معنی است که در برنامه اینستاگرام دکمه یا گزینه اختصاصی برای ایجاد گروه را مشاهده نخواهید کرد.
در برنامه های دیگر زمانی که چندین نفر را برای ارسال پیام انتخاب میکنید به طور معمول پیام شما برای هر یک از آنها به طور جداگانه ارسال خواهد شد ولی در اینستاگرام قضیه فرق میکند چون با انتخاب چندین نفر یک گروه ایجاد میشود.
مراحل زیر را برای ایجاد گروه انجام دهید :
مرحله 1 : اینستاگرام خود را باز کرده و از قسمت بالا صفحه بر روی علامت دایرکت ضربه بزنید.

مرحله 2 : بر روی علامت جمع (+) از بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

مرحله 3 : در صفحه جدید باز شده ، چنانچه تعداد 2 یا بیشتر از مخاطبان را انتخاب کنید و یک پیام را در کادر متنی پایین صفحه تایپ کرده و بر روی دکمه Send ضربه بزنید گروه شما ایجاد خواهد شد.


2) تغییر نام گروه

دومین کاری که پس از ایجاد گروه باید انجام داد تغییر نام گروه است چون به طور پیشفرض اینستاگرام نام اعضا را بر روی گروه قرار میدهد ، برای تغییر نام گروه مراحل زیر را انجام دهید :
مرحله 1 : گروه را با ضربه زدن بر روی آن باز کنید و بر روی نام آن مطابق شکل ضربه بزنید.

مرحله 2 : در صفحه جدید باز شده از بالا صفحه به جای نام کاربری اعضا، عنوان مورد نظر خود را وارد کرده و بر روی Done ضربه بزنید.

   

در حال حاضر اینستاگرام اجازه تغییر تصویر گروه را نمیدهد ، به طور پیشفرض اینستاگرام تصویر کسی که گروه را ایجاد کرده است را بر روی گروه قرار میدهد.


3) اضافه کردن عضو در گروه

در چت گروهی اینستاگرام هیچ مدیریتی وجود ندارد این به این معناست که همه اعضا گروه از حقوق مشابه بر خلاف دیگر برنامه ها مانند واتساپ برخوردار هستند ، همه اعضا قادر هستند تا عضو جدیدی را به گروه اضافه کنند.
برای اضافه کردن عضو جدید، گروه را باز کنید. بر روی نام گروه از بالا صفحه ضربه بزنید.

از صفحه باز شده بر روی Add People ضربه بزنید.آنگاه فرد یا افرادی که قصد اضافه کردن به گروه را دارید را انتخاب کنید.


4) حذف پیام ارسال شده

خوشبختانه در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد تا با ارسال یک پیام اشتباه آن را از صفحه گفتگو حذف کنید ، این قابلیت هم در دایرکت دونفره هم دو نفره قابل انجام است.
برای اینکار زمانی که پیامی را به اشتباه وارد کردید آن را به مدت چند ثانیه لمس کرده تا در منو ظاهر شده گزینه Unsend Message را مشاهده کنید. بر این گزینه ضربه بزنید تا پیام از صفحه شما و یا گروه حذف شود.


5) تماس ویدیویی

در قابلیت های جدید اضافه شده به گروه شما میتوانید با اعضا گروه تا حداکثر 4 نفر تماس تصویری برقرار کنید.
برای شروع یک چت ویدیویی در گروه باید در ابتدا وارد گروه شده و بر روی نماد ویدیو در بالای صفحه ضربه بزنید.

اعضا پیغامی مبنی بر این شما با آنها تماس گرفته اید را دریافت خواهند کرد و در صورت موافقت میتوانند وارد صفحه چت تصویری شما شوند.


6) بی صدا کردن گروه

چت گروهی در هر پلتفرمی میتواند آزار دهنده باشد.اگر شما میخواهید که پیام هایی که دیگران در گروه ارسال میکنند را متوجه نشوید باید مراحل زیر را انجام دهید.
برای اینکار وارد گروه شده و بر روی نام گروه از بالا صفحه ضربه بزنید تا به تنظیمات آن وارد شوید.

از صفحه تنظیمات حالت Mute Message را فعال کنید.در نهایت بر روی Done ضربه بزنید.


7) ترک گروه

اگر شما به گروهی به طور ناخواسته اضافه شده اید و تمایل به عضو بودن در آن گروه ندارید میتوانید به راحتی آن گروه را ترک کنید.
برای خروج یا ترک از گروه باید بر روی نام گروه از بالا صفحه ضربه بزنید تا وارد تنظیمات شوید.

در آخر صفحه بر روی دکمه Leave Conversation ضربه بزنید.


در پایان نکاتی را در مورد گروه های اینستاگرام به طور خلاصه بیان خواهیم کرد :

1. شما تا حداکثر 32 نفر را میتوانید به گروه اضافه کنید.
2. همانطور که در بالا هم ذکر شد همه اعضا گروه قادر به اضافه کردن عضو جدید در گروه هستند.
3. حتی کسی که گروه در اینستاگرام ایجاد کرده قادر به حذف اعضا نیست ، بلکه تنها راه نبود عضو در گروه ترک توسط خود آن فرد است.
4. همانطور که مشخص است پیامی که در گروه ارسال میشود توسط تمامی اعضا قابل مشاهده است پس هنگام ارسال پیام ها بسیار مراقب باشید.
5. اگر به طور تصادفی یک گروه را ترک کرده اید ، باید از دیگر اعضا گروه درخواست کنید که مجدد شما را به گروه اضافه کنند.
6. تمام ترفندها و روش ها در چت دونفره اینستاگرام در چت گروهی هم قابل انجام است.


0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza