معرفی 10 سایت برای افزایش مهارت تایپ کودکان

1397/6/26 14:51

فناوری در همه جای زندگی ما دیده میشود به طوری که هرکسی باید مهارت های لازم برای کار با کامپیوتر را بداند. یکی از این مهارت ها تایپ است که باید از همان ابتدا به کودکان و فرزندانمان یاد بدهیم، مسلما با توجه خلق و خوی کودکان باید روش یادگیری تایپ نیز متفاوت باشد ، خوشبختانه وب سایت های زیادی برای یادگیری تایپ توسط کودکان وجود دارد که از ایده های جالبی مانند بازی های رایانه ای استفاده میکنند. ما نیز در این مقاله 10 وبسایت برتر در زمینه آموزش ، بازی و تست مهارت تایپ کردن را به شما معرفی خواهیم کرد.

 link  برای ورود به سایت بر روی عنوان کلیک کنید  


1) FreeTypingGame

FreeTypingGame یک سایت بسیار خوب برای یادگیری تایپ در سه محوریت درس ، بازی و تست مهارت است ، به این ترتیب کودکان میتوانند از دروسی که گفته میشود تایپ را یاد گرفته و با بازی کردن مهارت های خود را بالاتر ببرند و درنهایت با یک تست و امتحان پیشرفت خود را مقایسه و بررسی کنند.
درس ها به شما اجازه میدهند تا هر 30 کلید صفحه کلید را شناخته و به خوبی آنها فرا بگیرید. محیط های گرافیکی و کارتونی زیبایی در سایت وجود دارد که میتواند در یادگیری و حتی سرگرمی کودکان بسیار تاثیر گذار باشد.


2) KidzType

سایت دیگری که در لیست قرار گرفته KidzType است که دارای تمرینات ، دروس و همچنین بازی های مختلف برای یادگری تایپ است. این وبسایت به خوبی مهارت تایپ کردن کودکان را افزایش داده و با تمرین های جنجالی میتواند در افزایش مهارت کودکان تاثیر گذار باشد.
بازی های مختلف با سطوح آسان تا بسیار سخت در این وب سیات وجود دارند که میتوانند به کودکان بسیار کمک کننده باشد.


3) Learning Games for Kids

این وب سایت با بیش از 20 روش برای یادگری تایپ برای کودکان و نوجوانان است. کودکان میتوانند مراحل آسان تا سخت را بازی کرده و با چالش های سخت تری برای تسلط بیشتر با صفحه کلید روبر شوند.
وجود بازی های رایگان و سرگرم کننده باعث شده این وبسایت یکی از پرطرفدارترین وبسایت های یادگیری تایپ در جهان باشد.


4) TurtleDiary

TurtleDiary دارای تقریبا 20 بازی برای کودکان است. تم های بازی بسیار لذت بخش بوده به طوری که کودکان تایپ کردن را در محیط دریایی ، بالون و.. تجربه خواهند کرد.
علاوه بر بازی های سرگرم کننده در این سایت ، میتوانید دروس مختلفی را مشاهده کنید که میتواند سه سطح مهارتی مبتدی ، متوسط و حرفه ای را برای یادگیری فراهم کند.


5) SlimeKids

این وب سایت با تقریبا 12 بازی لذت بخش میتواند به یادگیری تایپ در کودکان کمک کند. این وبسایت اگر چه دارای دروس یادگیری نیست ولی با بازی های جذابش میتواند تاثیر مهمی در یادگری کودکان داشته باشد.


6) Typing

این وب سایت به صورت معلم و دانش آموزی با شما ارتباط برقرار میکند ، همانند موارد گفته شده این وب سایت نیز دارای بازی های مهیج و جذاب است.
همچنین در سایت میتوانید درسهایی برای یادگیری تایپ را مشاهده کنید. علاوه بر تایپ حروف یک قسمت برای یادگیری تایپ اعداد وجود دارد که میتواند در بالا بردن مهارت تایپ اعداد بسیار مفید باشد.


7) ABCya

ABCya گزینه مناسبی برای شروع یادگیری تایپ برای کودکان است. هنگام ورود به وب سایت کافی است کلمه Type را در کادر جستجو وارد کرده تا نتایج بازی های مربوط به تایپ را مشاهده کنید. هر بازی دارای یک شاخص آسان یا سخت برای مسابقه است.


8) Dance Mat Typing

اگر قصد دارید تا فقط از یک سایت برای یادگیری تایپ کودکان استفاده کنید پیشنهاد ما استفاده از سایت Dance Ty Typing است. چیزی که در وب سایت ما را شگفت زده میکند این است که شما فقط بازی نمیکنید بلکه به عنوان یک معلم نیز عمل میکنید.
همچنین فرزند شما میتواند به صورت آفلاین از امکانات این سایت استفاده کند. کودکتان سطح اول را تکمیل کرده و در روز بعدی میتواند سطح دو را شروع به یادگیری کند. این باعث میشود که تمرین تایپ برای بچه ها دارای انعطاف بوده و از سطح آسان تا حرفه ای را به خوبی فرا بگیرند.


9)   Nitro Type 

Nitro Type یک بازی برای یادگیری تایپ است که کودکتان را به چالش رقابت ماشین سواری دعوت میکند. بازیکنان باید پاراگراف نمایش داده شده را تایپ کنند تا با تایپ سریعتر از دیگر رقبا خود جلو بیفتند ، هرچه قدر اشتباه تایپ کنید سرعت حرکت ماشین شما کمتر میشود.


10)  TypeTastic

این وب سایت نیز 15 سطح و بازی زیبا با گرافیک جالب توجه را برای یادگیری تایپ به کودکان عرضه کرده است. کودکتان با طی کردن مراحل 1 تا 13 میتوانید از سطح اماتور به سطح حرفه ای برسید.


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin