چگونگی فعال کردن حالت تیره در مرورگر Microsoft Edge

1397/6/27 14:03

از نسخه 10 آوریل 2018 به بعد ویندوز ، در مرورگر Microsoft Edge قابلیت فعال کردن حالت تاریک فعال شده است. در صورت فعال بودن حالت Dark نوار عنوان ، سربرگ ها و منوها در مرورگر به صورت تیره خواهند شد. همچنین متنهایی که در منوها و مکانهای دیگر مشاهده میشود از سیاه به سفید تبدیل میشوند.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با فعال کردن حالت Dark در مرورگر Edge آشنا کنیم.


چگونگی فعال کردن حالت تیره در مرورگر Microsoft Edge

در ابتدا مرورگر Microsoft Edge را باز کرده و از گوشه بالا سمت راست بر روی علامت سه نقطه کلیک کنید. همچنین شما میتوانید با فشردن دکمه های Alt+X از روی صفحه کلید وارد این قسمت شوید. در منو نمایش داده شده بر روی Settings کلیک کنید.

در لیست تنظیمات ، به بخش Customize توجه کنید ، در آنجا یک لیست کشویی به نام Choose a theme را مشاهده خواهید کرد که به طور پیشفرض بر روی Light قرار دارد. روی لیست کشویی کلیک کرده و گزینه Dark را انتخاب کنید.

پس از اعمال این تغییرات ملاحظه خواهید کرد که سریعا مرورگر به رنگ تیره تبدیل خواهد شد.در هر جایی بیرون از پنجره تنظیمات کلیک کنید تا تغیرات اعمال شود.


چگونگی غیرفعال کردن حالت تیره در مرورگر Microsoft Edge

اگر از حالت تیره مرورگر خسته شدید میتوانید آنرا به حالت سفید و خاکستری پیشفرض تبدیل کنید ، برای اینکار مراحل مربوط به بخش قبلی را انجام داده تا به لیست کشویی Choose a theme برسید ، اینبار بر روی Light کلیک کنید.


آیا حالت تیره مرورگر مورد پسند است؟

مایکروسافت حالت تیره و تاریک را در ویندوز 10 بنا به درخواست کاربران اعمال کرده است پس به نظر میرسد حالت تیره برای کاربران ویندوز محبوب باشد. لطفا نظرات خود را نسبت به حالت Dark در مرورگر Microsoft Edge با ما در میان بگذارید.


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin