آموزش دلیت اکانت اسنپ چت

1397/7/4 12:15

در این مقاله قصد داریم تا شما را با چگونگی حذف اکانت برنامه محبوب اسنپ چت آشنا کنیم. شما میتوانید توسط مرورگر رایانه یا گوشی خود حساب کاربری اسنپ چت را غیرفعال کنید. یکی از مزایای اسنپ چت این است که میتوانید قبل از 30 روز حساب خود را مجدد فعال کنید و درصورتی که از 30 روز گذشت به طور کامل و خودکار حساب کاربری اسنپ چت شما حذف خواهد شد.
در صورتی که پس از گذشت 30 روز حساب کاربری شما حذف شد به طور کامل تمامی تنظیمات حساب کاربری ، چت ها ، اسنپ ها ، اطلاعات موقعیت مکانی و سایر اطلاعات دیگر حذف خواهند شد.


چگونگی دلیت اکانت اسنپ چت

به طور کلی گزینه ای برای حذف اکانت در برنامه اسنپ چت وجود ندارد و مانند تلگرام باید از طریق مرورگر اقدام به دلیت اکانت کنید.
بر روی اینجا کلیک کنید تا وارد صفحه دلیت اکانت اسنپ چت شوید (در ایران سایت اسنپ چت مسدود است و برای عبور از مسدود بودن باید از برنامه های جانبی استفاده کنید)
در صفحه باز شده Username یا ایمیل  خود را به همراه Password حساب کاربری وارد کرده و بر روی Log in یا Continue کلیک کنید.

در صورتی که پیغامی مانند تصویر زیر دریافت کردید متوجه این میشویم که حساب کاربری ما غیر فعال شده است.

توجه داشته باشید برای حذف کامل حساب کاربری باید 30 روز صبر کنید ، در صورتی که از حذف اکانت خود پشیمان شدید میتوانید قبل از 30 روز مجدد حساب کاربری خود را فعال کنید.


چگونگی بازگرداندن حساب کاربری حذف شده در اسنپ چت

با توجه به این نکته که در بالا پس از حذف اکانت گفته شد که تا 30 روز امکان بازگشت اکانت حذف شده وجود دارد ، چگونگی بازگشت حساب کاربری را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

برای بازگشت فقط کافی است برنامه اسنپ چت را بر روی گوشی نصب کنید ، در صفحه آغازین برنامه بر روی LOG IN ضربه بزنید. 

نام کاربری و رمزعبور حساب کاربری حذف شده را وارد کنید ، در صورتی که حساب کاربری بیشتر از 30 روز از حذف آن نگذشته باشد با پیغامی به شما خواهد گفت که چند روز دیگر تا حذف کامل باقی است و چنانچه قصد دارید حساب کاربری خود را باز گردانید بر روی Yes ضربه بزنید.

در صورتی که بر روی Yes کلیک کنید ایمیلی برای تایید نهایی برای شما ارسال خواهد شد.


چگونگی تغییر نام اکانت اسنپ چت

برای تغییر نام کاربری اسنپ چت نمیتوانید بدون حذف حساب کاربری این کار را انجام دهید و فقط قادر هستید تا نام نمایشی اکانت خود را تغییر دهید.

برای اینکار برنامه اسنپ چت را باز کرده و از گوشه سمت چپ بالا بر روی نماد Profile ضربه بنزنید.

بر روی Display Name ضربه بزنید و مقادیر نام و نام خانوادگی در first name و last name را وارد کنید. در نهایت بر روی Save ضربه بزنید.


بیشتر بخوانید :


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin