پخش زنده رادیو بیش از 140 کشور در گوشی

1397/7/7 11:17

از زمان ورود تلویزیون کمتر کسی تمایل به استفاده از رادیو را دارد ، تا اسم رادیو به گوش اکثر ما میخورد یاد راننده تاکسی ها ، مغازه دارها و یا افراد سالمند مشتاق به رادیو می افتیم، ولی جالب است بدانید با همه کم لطفی ها نسبت به رادیو باز این رسانه صوتی در بین بسیاری از مردم جایگاه خوب و قابل توجهی دارد. فرض کنید در مسافرت هستید و دسترسی به رادیو پخش ندارید! یا در کشوری خارج از ایران هستید و علاقه مند به گوش دادن به رادیوهای فردا ، ایران و... هستید! در این حالات تکلیف چیست؟

خوشبختانه اینترنت با همه نقاط ضعف و قوتش توانسته زندگی بشر را تا حد زیادی آسانتر کند ، پراکندگی و دخالت اینترنت در همه امورات زندگی ما غیر قابل انکار نیست ، در صورتی که گوشی اندرویدی شما دارای اینترنت است فقط با نصب برنامه Radio میتوانید به صورت کاملا آنلاین و با کیفیت فوق العاده رادیو بیش از 140 کشور را گوش دهید. این برنامه انواع ایستگاه های رادیویی کشورهای زیر را برای شما ارائه خواهد کرد :

رادیو ایالات متحده آمریکا ، رادیو انگلیس ، رادیو فرانسه ، رادیو ژاپن ، رادیو کره ، رادیو آلمان ، رادیو سوئیس ، رادیو اسپانیا ، رادیو نروژ ، رادیو آرژانتین ، رادیو برزیل، رادیو هند، رادیو اسرائیل، رادیو مراکش، رادیو سنگاپور، رادیو اندونزی، رادیو امارات متحده عربی، رادیو فیلیپین، رادیو کلمبیا، رادیو اوگاندا، رادیو سوئد، رادیو لبنان، رادیو کره جنوبی، رادیو پرتغال، رادیو آنگولا، رادیو ترکیه ، رادیو کاستاریکا، رادیو مالزی، رادیو ایتالیا، رادیو بلژیک، رادیو هلند، رادیو کانادا، رادیو استرالیا، رادیو افریقای جنوبی، رادیو استونی، رادیو لهستان، رادیو دانمارک، رادیو روسیه، رادیو لوکزامبورگ، رادیو مکزیک، رادیو اتریش، رادیو ونزوئلا ، رادیو نیجریه، رادیو شیلی، رادیو پرو، رادیو ایسلند، رادیو اوکراین، رادیو فنلاند، رادیو نیوزیلند، رادیو کامرون، رادیو عربستان سعودی رادیو KSA، رادیو کرواسی، رادیو فلسطین، رادیو قطر، رادیو مجارستان، رادیو جمهوری چک، رادیو ایرلند، رادیو قبرس، رادیو پاکستان، رادیو بولیوی، رادیو کوبا، رادیو یونان، رادیو رومانی، رادیو اکوادور، رادیو تایوان، رادیو ایران، رادیو قزاقستان ، رادیو سوریه و...

استفاده از برنامه Radio و در اختیار داشتن بیش از 140 کشور دنیا با زبان های مختلف میتواند برای کسانی که علاقمند به تقویت زبان کشور خاصی هستند بسیار مفید باشد.


چگونگی کار با برنامه Radio

در ابتدا برنامه World Radio FM را از لینک زیر دانلود کنید.

World Radio FM دانلود

پس از دانلود برنامه را نصب کنید.

قبل از اجرای برنامه از وصل بودن اینترنت بر روی گوشی اطمینان حاصل کنید. زمانی که برنامه را اجرا کردید در صفحه اصلی برنامه لیستی بیش از 140 کشور مختلف را مشاهده خواهید کرد. با توجه به کشور مورد نظر آن را از لیست پیدا کرده و یا توسط علامت ذره بین در بالا صفحه نام کشور را جستجو کرده و سپس بر روی آن ضربه بزنید.

World Radio FM - All radio stations

پس از انتخاب کشور مورد نظر ، برنامه لیستی از ایستگاه های رادیویی از کشور انتخاب شده را به شما نمایش خواهد داد. برای پخش هر ایستگاه رادیویی بر روی آن ضربه بزنید. در اینجا ما رادیو فردا (Radio Farda) را انتخاب کردیم.

برنامه پخش رادیو در گوشی

بلافاصله با انتخاب ایستگاه رادیویی برنامه به طور زنده رادیو را پخش خواهد کرد.

در صورتی که از یک ایستگاه رادیویی زیاد استفاده میکنید برای اینکه در هربار باز شدن برنامه نخواهید کشور و ایستگاه را انتخاب کنید کافی است آن را به علاقه مندی های خود اضافه کنید. برای همین بر روی ایستگاه رادیویی مورد نظر چند ثانیه لمس کرده تا یک لیست دو گزینه ای برای شما باز شود. در لیست بر روی Add this to My Favorite ضربه بزنید.

از این پس با هر بار باز کردن برنامه میتوان از بالای صفحه بر روی علامت سه نقطه ضربه زده و گزینه Favorite را انتخاب کنید.


خواهید دید که ایستگاه های رادیویی مورد علاقه شما وجود خواهند داشت و برای شروع پخش رادیو بر روی آن باید ضربه بزنید.



0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin