نحوه تنظیم پس زمینه های ویدیویی زنده و متحرک در ویندوز 10

1397/7/17 11:17

ممکن است در بسیاری از گوشی های مختلف پس زمینه های لایو یا زنده را مشاهده کرده اید ، پس زمینه هایی که به صورت متحرک هستند مانند جریان آب یک رودخانه یا وزش باد و حرکت درختان و...
این تصاویر زنده بسیار جذاب و دیدنی هستند ، ویندوز 10 به طور خودکار از قابلیت تصاویر لایو یا متحرک پشتیبانی نمیکند و تنها قابلیت آن تعویض تصاویر پس از مدتی مشخص است.
خوشبختانه به کمک برنامه های کاربری میتوان از تصاویر متحرک در پس زمینه ویندوز 10 استفاده کرد ، قبل از اینکه از تصاویر متحرک در پس زمینه استفاده کنید باید به اینکه نکات اشاره کرده که استفاه از این تصاویر ممکن است باعث کندی نسبی سیستم کاهش باتری لپ تاپ خواهد شد.

قبلا در مقاله ای تحت عنوان " استفاده از تصویر متحرک (Gif) بعنوان پس زمینه ویندوز 10 " به شما کاربران عزیز آموزش دادیم که چگونه میتوانیم از تصاویر پس زمینه متحرک که از تصاویر Gif استفاده میشود در ویندوز 10 استفاده کنیم.

به سه روش میتوانید از ویدیوهای متحرک در ویندوز 10 استفاده کنید :

  • Wallpaper Engine
  • Stardock DeskScapes
  • PUSH Video Wallpaper


1) Wallpaper Engine

Wallpaper Engine

این ابزار به شما کمک میکند تا بتوانید ویدیوهای متحرک خود را ایجاد کرده و یا از ویدیوهای متحرک دیگران که ایجاد کرده اند استفاده کنید. این ابزار در انواع رزولیشن های مختلف سازگاری دارد و میتواند از تصاویر ویدیویی با فرمت های MP4, WebM, AVI, M4V, MOV, و WMV. پشتیبانی کامل کند.
برای هر تصویر پس زمینه تنظیماتی ارائه میشود که میتوانید عنصاصر موجود در پس زمینه را تغییر دهید ، برای دسترسی به این تنظیمات باید از آیکون برنامه در کنار ساعت در نوار استارت استفاده کنید.
متاسفانه نسخه رایگان این ابزار وجود ندارد و برای استفاده باید 5 دلار پرداخت شود.

Wallpaper Engine دانلود


2) Stardock DeskScapes 8 

Stardock DeskScapes 8

در این برنامه میتوانید از 7 تصویر زنده ویدیویی و بسیاری از تصاویر خیره کننده متحرک استفاده کنید همچنین شما قادر هستید که رنگ ها ، افکت ها و... را را به سلیقه خود در پس زمینه ها اعمال کنید.
پس از آنکه تغییرات خود را اعمال کردید باید بر روی گزینه ای به نام Apply to desktop کلیک کنید تا ویدیو در پس زمینه ویندوز 10 اعمال شود.
شما این ابزار را میتوانید به قیمت 7.99 دلار خریداری کنید ، برنامه به صورت رایگان تا 30 روز اجازه استفاده به شما را خواهد داد.

Stardock DeskScapes 8 دانلود


3) PUSH Video Wallpaper

PUSH Video Wallpaper

در این ابزار قادر به اضافه کردن ویدیو بوده تا پس از آن قسمتی که میخواهید به صورت پس سر هم در پس زمینه ویندوز 10 اجرا شود را انتخاب کنید ، حجم کلیپ قابل تنظیم است به گونه ای که قادر به قرار دادن ویدیوهای طولانی مدت در پس زمینه ویندوز هم هستید.
این برنامه به قیمت 9.99 دلار فروخته میشود که برای مدتی نسخه رایگان آن نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.

PUSH Video Wallpaper دانلود


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin