11 بازی جذاب و آنلاین که گوگل به شما هدیه میدهد

1397/7/18 13:07

گوگل در کنار بسیاری از کارهای فوق العاده نرم افزاری خود به جنبه های سرگرمی و طنز هم اندیشیده است ، گوگل در وبسایت و برنامه های تولیدی خود بازی های پنهانی را قرار داده تا هر زمان کاربر احساس خستگی و بی حوصلگی کرد بتواند با بازی کردن خود را سرگرم کند. در ادامه مقاله 11 بازی سرگرم کننده در وب سایت و برخی از برنامه های گوگل را معرفی خواهیم کرد.


1) جاذبه گوگل (وب سایت گوگل)

جاذبه گوگل (وب سایت گوگل)

وارد سایت google.com شوید و در قسمت جستجو عبارت google gravity را تایپ کرده و بر روی دکمه  “I’m Feeling Lucky” یا همان "یابخت یا اقبال" کلیک کنید.
خواهید دید که تمامی عناصر موجود در گوگل قواعد فیزیک و جاذبه را پیروی خواهند کرد ، عناصر مختلف مانند دکمه را گرفته و با موس خود پرتاب کنید.


2) پاسور بازی یک نفره (وب سایت گوگل)

پاسور بازی یک نفره (وب سایت گوگل)

در ویندوز xp بازی پاسور یک نفره وجود داشت که باید کارتها را در یک ردیف پشت سر هم میچیدید ، هم اکنون این بازی جذاب و سرگرم کننده را میتوانید در گوگل انجام دهید.
کافی است عبارت  solitaire را در گوگل تایپ کرده و بر روی اینتر ضربه بزنید. در اولین قسمت نتایج اقدام به اجرای بازی کنید.


3) شبیه ساز پرواز (برنامه Google Earth)

شبیه ساز پرواز (برنامه Google Earth)

شاید برای شما جذاب خواهد بود که اطراف کره زمین سرگردان باشید و در هر نقطه از کره زمین بتوانید با هواپیما و جت خود پرواز کنید (به جز پایگاه های نظامی کره شمالی)
برای اینکار باید برنامه Google Earth را بر روی رایانه خود نصب کنید و از گزینه Tools بر روی Enter Fight Simulator کلیک کنید.
شما میتاونید با هواپیمای معمولی و حتی جنگی مانند جت SR22 یا F-16 بر فراز ساختمان و شهرها پرواز کنید (پیشنهاد میکنیم حالت سه بعدی 3D را فعال کنید تا از پرواز در فراز آسمانها لذت ببرید)


4) پرش دایناسور (مرورگر گوگل کروم)

پرش دایناسور (مرورگر گوگل کروم)

فرض کنید اینترنت رایانه یا تلفن همراه شما به طور موقت قطع شده است و منتظر اتصال اینترنت هستید ، در این فرصت گوگل با قرار دادن یک بازی اعتیاد آور شما را تا زمان اتصال به اینترنت، سرگرم خواهد کرد.
بازی T-Rex یک بازی هشت بیتی بوده که باید با پرش دایناسور از کاکتوس ها برای خود امتیاز جمع کنید ، البته مواظب پرنده های خشمگین هم باشید چون با برخورد با آنها امتیاز شما صفر شده و باید از اول بازی را آغاز کنید.
برای مشاهد این بازی باید اینترنت گوشی یا رایانه خود را قطع کرده و مروگر کروم را باز کنید ، سعی کنید به یک وبسایت مانند omigo.ir وارد شوید زمانی که پیام عدم دسترسی به اینترنت ظاهر شد بازی را هم در بالای مرورگر مشاهده خواهید کرد ، برای پرش دایناسور میتاونید از کلید space استفاده کنید.


5) Zerg Rush (وب سایت گوگل)

Zerg Rush (وب سایت گوگل)

یکی دیگر از بازی های داخل سایت گوگل Zerg Rush است.
در این بازی باید دایره های رنگی که در صفحه نتایج ظاهر میشود را با موس مورد هدف قرار داده و با کلیک های مستمر بر روی آن آنها را نابود کنید.
برای مشاهده و اجرای این بازی از نتایج گوگل عبارت Zerg Rush را تایپ کرده و دکمه اینتر را فشار دهید.


6) Pac-Man (وب سایت گوگل)

Pac-Man (وب سایت گوگل)

قبلا در کنسولهای میکرو و سگا بازی Pac-Man بسیار پرطرفدار بود ، این بازی در تاریخ 21 می 2010 توسط گوگل در سایت google.com معرفی شد.
برای اجرای این بازی مهیج و جذاب در جستجوی گوگل عبارت Pacman را جستجو کنید.


7) Android Neko (اندروید N)

Android Neko (اندروید N)

اندروید Neko یکی از نسخه های معرفی شده از سیستم عامل اندروید است ، این نسخه دارای یک بازی مخفی در خود است که برای فعال کردن آن باید در ابتدا به تنظیمات رفته و از About Phone بر روی Android Version چندین بار ضربه بزنید تا نماد N بر روی صفحه گوشی ظاهر شود.
سپس نوار اعلانات گوشی را از بالا به پایین کشیده و بر روی نماد Edit ضربه بزنید ، گزینه ???? را پیدا کرده وآن را در کنار اعلانات اصلی قرار دهید و در نهایت بر روی done ضربه بزنید.

مجدد اعلانات را باز کرده تا گزینه Empty Dish را مشاهده کنید ، بر روی آن ضربه بزنید و شروع به شبیه سازی های عجیب و غریب در گوشی کنید.


8) Snake (وب سایت گوگل)

Snake (وب سایت گوگل)

Snake یک بازی کلاسیک و جذاب است که بیشتر در گوشی های مدل نوکیا قابل مشاهده بوده است ، مار با خوردن خرگوش طول خود را زیاد و زیادتر میکند ولی در نسخه جدید گوگل مار به جای خوردن خرگوش ، سیب میخورد.
برای شروع این بازی عبارت Snake Game را در گوگل جستجو کنید.


9) Breakout (وب سایت گوگل)

Breakout (وب سایت گوگل)

بازی Breakout یک بازی محبوب و قدیمی است که در سال 1972 توسط استیو وازنیک و استیو جابز فقید در شرکت آتاری تولید شد. هدف بازی این است که با جلو و عقب کشیدن تخته اول اینکه نگذارید توپ از محدوده بازی خارج شود دوم اینکه تصاویر آجری مرتب شده را منهدم کنید.
برای دسترسی به این بازی در ابتدا وارد Google Image شده و در قسمت جستجو تصویر عبارت Atari Breakout را تایپ کرده و دکمه اینتر را فشار دهید.


10) Tic-Tac-Toe (وب سایت گوگل)

Tic-Tac-Toe (وب سایت گوگل)

یک بازی فکری و سرگرم کننده به نام Tic Tac Toe که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند را معرفی خواهیم کرد.
نحوه بازی به این شکل است که در ردیف و ستون های 3 در 3 باید شکل منتسب به خود (ضربدر یا دایره) را در یک ردیف افقی ، عمودی یا اریب بچینید و هر کسی که زودتر به اشکال هم شکل برسد برنده بازی است. این بازی را میتوانید در سه سطح آسان ، متوسط و سخت اجرا کنید.
برای اجرای این بازی در جستجو گول عبارت Tic-Tac-Toe را جستجو کنید.


11) اسپینر و گردونه (وب سایت گوگل)

اسپینر و گردونه (وب سایت گوگل)

مدتی قبل در دستان هر بچه ای انواع اسپینرهای مختلف چراغی و معمولی با شکل های مختلف را مشاهده میکردید. گوگل هم علاقه مند به این اسپینرها شده و یک اسپینر گوگلی برای کودکان طراحی کرده است.
در جستجوی گوگل عبارت Spinner را جستجو کنید ، اسپینر را با کلیک گرفته و رها کنید هرچه قدر رها کردن شما بیشتر باشد اسپینر بیشتر خواهد چرخید.
همچنین شما یک گردونه شانس هم خواهید داشت که کافی است از بالای اسپنر حالت Fidget را به Number تغییر دهید ، تعداد شماره های گردونه میتواند از سمت راست بالای گردونه تغییر پیدا کند.

گردونه شانس گوگل


بیشتر بخوانید :

1
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza